AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 http://www.abcnyheter.no/nyheter/2016/10/13/195248827/therese-johaug-har-testet-positivt Langrennsstjernen Therese Johaug har testet positivt på et forbudt stoff. Jeg er sjokkert, Anonymkode: 8750e...6f1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Kjempetrist! Anonymkode: 9a5b4...311 5
ops2 Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Hvis innholdet i artikkelen stemmer, og det er kremen som har skylden, så er jeg ikke imponert over skiforbundets lege. Har han ikke nok medisinsk kompetanse til å sjekke ingrediensene i det han gir utøverene? Hva får han lønn for? 19
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Hvorfor er det så stort oppstandelse rundt det? Ja det er trist og ekkelt, men de avlyser jo masse greier og har pressekonferanse. Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så fryktelig ille at man må stå sammen om det osv...? Anonymkode: aa4bb...14c 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 Trist ja, men det er bare en krem. En krem hun brukte på et brannsår. Jeg forstår ikke at det skal være krise. Anonymkode: fdcd3...dca 10
Calleia Skrevet 13. oktober 2016 #6 Skrevet 13. oktober 2016 Jøss.. Vi (les:Nordmenn) er ikke så perfekte og uskyldige som vi skulle ha det til.. Ikke overrasket! 7
Gothminister Skrevet 13. oktober 2016 #7 Skrevet 13. oktober 2016 Dette jeg nå sier er upopulært. Men dette kaller jeg en gladnyhet. Fordi det kan redde kvinnelangrenn, slik at det vil bli gøy å se igjen og at resten av Europa igjen vil sende langrenn på TV. Kvinnelangrenn har de siste årene vært ødelagt, pga. norsk suverenitet. Og det er også på tide og få dempet Norske arrogante holdninger om doping og norsk kritikk til andre land. Som flere av oss har sagt i mange år. Vi er ikke noe bedre. 19
TheGirlWhoWaited Skrevet 13. oktober 2016 #8 Skrevet 13. oktober 2016 2 minutter siden, Gothminister skrev: Dette jeg nå sier er upopulært. Men dette kaller jeg en gladnyhet. Fordi det kan redde kvinnelangrenn, slik at det vil bli gøy å se igjen og at resten av Europa igjen vil sende langrenn på TV. Kvinnelangrenn har de siste årene vært ødelagt, pga. norsk suverenitet. Og det er også på tide og få dempet Norske arrogante holdninger om doping og norsk kritikk til andre land. Som flere av oss har sagt i mange år. Vi er ikke noe bedre. Enig - faktisk :-) 2
Gjest antbug Skrevet 13. oktober 2016 #9 Skrevet 13. oktober 2016 Det er trist, meg er ikke akkurat overrasket. Norske utøvere har vært i en klasse for seg i langrenn, og Norge/nordmenn har vært raskt ute med å dømme andre dopingtatte samtidig som vi har framstilt oss som de reneste av de rene. Nå gjøres det et stort nummer av at det bare var en uskyldig krem og at Terese er et offer, men tonen er en helt annen når det er utøvere fra andre nasjoner som blir tatt. Det kan jo være snakk om en uskyldig krem da også. Det er neppe så enkelt som at de er slemme og beregnende mens vi bare er litt uheldige.
Gjest canacas Skrevet 13. oktober 2016 #10 Skrevet 13. oktober 2016 2 minutter siden, Gothminister skrev: Dette jeg nå sier er upopulært. Men dette kaller jeg en gladnyhet. Fordi det kan redde kvinnelangrenn, slik at det vil bli gøy å se igjen og at resten av Europa igjen vil sende langrenn på TV. Kvinnelangrenn har de siste årene vært ødelagt, pga. norsk suverenitet. Og det er også på tide og få dempet Norske arrogante holdninger om doping og norsk kritikk til andre land. Som flere av oss har sagt i mange år. Vi er ikke noe bedre. Faktisk enig med deg i det. Selv om jeg ikke følger noen form for sport overhodet, så blir til og med jeg lei av at "Norge er best". Gleder meg til å se lunsjtrynene skryte av dette i dag.
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. oktober 2016 #11 Skrevet 13. oktober 2016 4 minutter siden, Gothminister skrev: Dette jeg nå sier er upopulært. Men dette kaller jeg en gladnyhet. Fordi det kan redde kvinnelangrenn, slik at det vil bli gøy å se igjen og at resten av Europa igjen vil sende langrenn på TV. Kvinnelangrenn har de siste årene vært ødelagt, pga. norsk suverenitet. Og det er også på tide og få dempet Norske arrogante holdninger om doping og norsk kritikk til andre land. Som flere av oss har sagt i mange år. Vi er ikke noe bedre. Er så enig, skikkelig lei av at Norge skal være best i alt.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #12 Skrevet 13. oktober 2016 Legg merke til reaksjonene i Norge etter en dopingasvløring. I Norge er alle opptatt av å ta vare på de involverte og hverandre i denne uheldige saken. I alle andre land blir, og kreves det, at dopingtatte utøvere blir utestengt fra miljøet og strippet for all ære og penger. Reaksjonene i Norge er derimot helt annerledes. Og minner svært mye om Russlands reaksjoner på dopingutestengelsene. "Det er alle andre som tar feil og overreagerer". Norge og Russland altså. Bra selskap. Anonymkode: 53242...46d 12
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. oktober 2016 #13 Skrevet 13. oktober 2016 Bare vent til utenlandsk media får snusen i dette.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #15 Skrevet 13. oktober 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trist ja, men det er bare en krem. En krem hun brukte på et brannsår. Jeg forstår ikke at det skal være krise. Anonymkode: fdcd3...dca Tja, er vel fort "krise" om hun blir utestengt for et par år? Anonymkode: e0ec2...285 3
Mitral Skrevet 13. oktober 2016 #16 Skrevet 13. oktober 2016 Stiller litt spørsmålstegn ved den legen jeg. At han går god for det liksom. Klart at det er Johaugs ansvar også, men hun må da også kunne stole på det når legen sier at det er ok. 6
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #17 Skrevet 13. oktober 2016 15 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Er så enig, skikkelig lei av at Norge skal være best i alt. Før var det typisk norsk å være best, nå er det snart typisk norsk å være dopa Anonymkode: 93f24...67b 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #18 Skrevet 13. oktober 2016 19 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Er så enig, skikkelig lei av at Norge skal være best i alt. Vi er da ikke best i så mye annet enn langrenn... Anonymkode: efe99...60a 2
Gjest antbug Skrevet 13. oktober 2016 #19 Skrevet 13. oktober 2016 13 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Bare vent til utenlandsk media får snusen i dette. Svenskene er i gang. Det er toppsaken både i Aftonbladet og Expressen.
Gothminister Skrevet 13. oktober 2016 #20 Skrevet 13. oktober 2016 4 minutter siden, antbug skrev: Svenskene er i gang. Det er toppsaken både i Aftonbladet og Expressen. De reagerer vel likt som oss her i Norge når noen blir tatt. Nå har jeg sett svenske avviser og synes de er langt mer rolig i sin omtale og ikke så dømmende som vi her i Norge er. For vi tar jo fullstendig av. Men nå fikk vi en mitt på kjeften, ikke bare en, men to. Det tror jeg vi har meget godt av. 3
Anbefalte innlegg