AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Del Skrevet 13. oktober 2016 Her har vi et dilemma og jeg er selvsagt låst midt inni det hele. her om dagen var samboeren (28) min og kompisen (27)hans på standup. Det ble en del alkohol utover kvelden. Og de ble selvsagt fulle. Etter showet var samboeren min ute og røykte og plutselig mistet de hverandre. Samboeren min hadde prøvd å ringe han en hel time, før han fikk tak i han. Da var han på strippeklubben - så samboeren møtte han der og der ble de, ettersom de ikke kom inn mange andre steder for at de var så beruset og på strippeklubben er det eneste stedet som slipper de inn. Så forteller samboeren meg at kompisen plutselig forsvant der inne i 20 minutter, han vet ikke om han måtte på do, spydde eller hadde kjøp seg et private show. Disse barndsomskompisene bruker å ta seg en tur på strippeklubb en gang i blant. I vårt forhold prater vi mye og jeg synes ikke det er noe galt i det. - nå har ikke samboeren min kjøpt noen tjenester, sier han. Og det velger jeg å stole på. (Vær sammen i 7 år) - problemstillingen her er at sambo til kompis lurer på hvor de har vært. Og jeg har sagt at jeg lyver ikke om hun spørr. Da begynte samboeren min og si "jeg må bare backe han" han er beste kompisen min , nettopp blitt pappa og han mistet mammaen sin for 2 uker siden... jeg bare stusser på hvor kompisen hans var hen når de var borte fra hverandre en hel time og han ikke en gang fikk tak i han.. fortalte samboeren min hvordan det hadde vært for han om det var oss.. og vi hadde snudd situasjonen og at det var meg som stakk i fra venninnen min og hun ikke ante hvor jeg hadde vært hen. så hva gjør jeg? Forteller henne alt hvis hun spørr?? vil det risikere venneskspet til sambo. Personlig ville jeg blitt fortalt om min samboeren løy til meg... Anonymkode: 40bf1...fee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. oktober 2016 #2 Del Skrevet 13. oktober 2016 Samboeren din må holde nesen sin utenfor forholdet til kameraten sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. oktober 2016 #3 Del Skrevet 13. oktober 2016 Dette er noe kameraten og samboeren hans må ordne opp i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 13. oktober 2016 #4 Del Skrevet 13. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: forteller samboeren meg at kompisen plutselig forsvant der inne i 20 minutter, han vet ikke om han måtte på do, spydde eller hadde kjøp seg et private show. jeg bare stusser på hvor kompisen hans var hen når de var borte fra hverandre en hel time og han ikke en gang fikk tak i han.. Anonymkode: 40bf1...fee Først 20 minutter, og så en time? Eller ble de 20 minuttene til en time? Det er ingenting galt med å gå på strippeklubb. Antar dette er i Norge? Selger de i det hele tatt ekstra tjenester der da? Dette virker harmløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 13. oktober 2016 #5 Del Skrevet 13. oktober 2016 To kompiser som backer hverandre, kanskje din kjæreste blir backet for noe du ikke vet om også. Jeg hadde ikke stolt på noen av de faktisk 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #6 Del Skrevet 13. oktober 2016 5 minutter siden, O.G. skrev: Samboeren din må holde nesen sin utenfor forholdet til kameraten sin. Enig. Og du (ts)! Du var ikke der, du aner ikke hva som skjedde, hvis hun skulle ringe å spørre (hvorfor skulle hun ringe deg?). De var på standup, de ble fulle, samboeren din sa at de hadde hatt en fin kveld, noe mer vet ikke du, og det er ikke å lyve. Hvem om var hvor på hvilket tidspunkt, vel, du var ikke der. Om samboeren din lyver er det ikke din sak. Du skal ikke spekulere i dette. Anonymkode: da93e...e08 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #7 Del Skrevet 13. oktober 2016 Ts: tusen takk for raske svar. Allerede fått Snapchat fra henne. hun er alltid redd for at samboeren hennes skal på strippeklubb da det har skjedd før og hun ikke liker det. Anonymkode: 40bf1...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #8 Del Skrevet 13. oktober 2016 6 minutter siden, canacas skrev: Først 20 minutter, og så en time? Eller ble de 20 minuttene til en time? Det er ingenting galt med å gå på strippeklubb. Antar dette er i Norge? Selger de i det hele tatt ekstra tjenester der da? Dette virker harmløst. Først miste samboeren min kompisen sin rett etter standupen hadde ringt han en time før han fikk tak i han, og at han var på strippeklubbem Anonymkode: 40bf1...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #9 Del Skrevet 13. oktober 2016 7 minutter siden, canacas skrev: Først 20 minutter, og så en time? Eller ble de 20 minuttene til en time? Det er ingenting galt med å gå på strippeklubb. Antar dette er i Norge? Selger de i det hele tatt ekstra tjenester der da? Dette virker harmløst. Ja, slik tjenester blir solgt i Norge. Anonymkode: 1940a...621 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #10 Del Skrevet 13. oktober 2016 Beklager skrivefeilene Anonymkode: 40bf1...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 13. oktober 2016 #11 Del Skrevet 13. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, slik tjenester blir solgt i Norge. Anonymkode: 1940a...621 Vet du hvilke tjenester jeg mente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 13. oktober 2016 #12 Del Skrevet 13. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Først miste samboeren min kompisen sin rett etter standupen hadde ringt han en time før han fikk tak i han, og at han var på strippeklubbem Anonymkode: 40bf1...fee Hvor mye galt kan en dritings fyr klare på en time og så på 20 minutter? Let it go. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #13 Del Skrevet 13. oktober 2016 Jeg antar han fikk et privat show, men det blir uansett bare spekulasjoner. Helt ærlig tror jeg det blir mye krøll av det om du blander deg inn. Av de som vet noe om situasjonen er det du som vet minst, og dersom du skal forklare til samboeren hans så kan saken bli blåst ut av proposjoner, forutsatt at han ikke gjorde noe dumt. Hadde jeg vært i dine sko hadde jeg sagt at jeg ikke vet, og at hun nesten må spørre samboeren hennes. Ut fra det du skriver er jo han den eneste som vet hvor han var i 20 minutter. Anonymkode: 89895...bee 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestevenninna di Skrevet 13. oktober 2016 #14 Del Skrevet 13. oktober 2016 Det er fint for deg at du stoler på din samboer og ikke ser noe galt i det han gjør. Virkelig. Men det gjør tydeligvis kompisen sin dame, og da er det utroskap hvis hun ikke liker det, og har satt en grense for hva hun aksepterer i sitt forhold. Det gjør det ikke bedre, om ikke værre at han nettopp er blitt pappa! Det er heller ikke noen unnskyldning at han har mistet en forelder og har det tøft. Det gir han ikke rett til å krysse andres persolige grenser. Det er ett like stort overtramp! Hadde kjæresten din vært min ville jeg forklart han tydelig at det ikke er greit for meg at han lyver, selv om det handler om hans beste venn. Det handler om å ha integritet, og hvis det er så ille så får han holde seg utenfor og si til dama hannes at det er en sak mellom de to. Selv om din allianse er til din kjæreste og bestekompisen ville jeg tatt en prat med de og sakt at bestekompisen får snakke med dama si selv, for dette vil du ikke bli blandet oppi for det er ikke ditt ansvar. Om dama hannes hadde spurt meg ville jeg sakt at jeg ikke følte meg komfortabel med å utlevere noen av de og at hun burde snakke med kjæresten. Men at jeg støtter henne og skjønner hun må ha det fælt om hun hadde delt ting hun hadde funnet ut. Sånn uansett: vi har alle feil og mangler, men jeg synes det sier mye om kjæresten din, selv om han pakker det inn i "loyalitet". For alt du veit med den holdningen der var det han som skyldte på kompisen sin for ting hvor han ikke hadde rent mel i posen selv. Det er en ganske vanlig takktik for folk som er utro. Jeg høres sikkert veldig påståelig ut. Men jeg tror på visdomsordene: Man blir som man er med. Når man kommer over en viss alder deler man ofte en del grunnholdning og verdier. Jeg skriver ikke dette for å skremme, men for å påpeke at du høres veldig naiv ut i fra innlegget. Men nå er det alt vi har å gå på. For alt jeg veit kan du ha verdens beste kjæreste, med en idiotisk bestekompis.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #15 Del Skrevet 13. oktober 2016 58 minutter siden, canacas skrev: Vet du hvilke tjenester jeg mente? Vel, det er rimelig opplagt hva slags tjenester, forbindelse man potensielt skaper på en strippeklubb. Må være fra gokk om man ikke vet såpass. Anonymkode: ae744...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #16 Del Skrevet 13. oktober 2016 Dette høres ut som det er en sak mellom samboer til kompis og hans kjære. Om din samboer ønsker å støtte sin bestekompis- enten ved å dekke over eller direkte lyve, så la han gjøre det. Du har såvidt jeg har forstått sagt hva du mener om saken. Ja, du kan komme til å ødelegge om du blander deg selv inn i dette. Skjønner poenget ditt, men det er ikke sikkert gode intensjoner fører noe godt med seg i denne saken. Dessuten: Det kan være kompisen til samboeren din gjorde noe galt den tiden samboeren din ikke fikk tak i ham. Fulle folk "forsvinner"- sånt skjer. Det høres ut som kompisen til samboeren din og dama trenger å ta en prat om dette med å gå på strippeklubben, men det er mellom dem. Selv om hun spør deg: Hold deg selv utenfor dette. La dem det gjelder ordne opp seg imellom. Anonymkode: 37954...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 13. oktober 2016 #17 Del Skrevet 13. oktober 2016 Enig med de som sier at du skal si du ikke vet. For du vet jo heller ikke hele historien. Men jeg hadde ikke stolt på noen av de jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøtMelon Skrevet 13. oktober 2016 #18 Del Skrevet 13. oktober 2016 TS, du får bare be din venninne om å snakke med samboeren sin. Du vet jo ingenting om hva som har skjedd.. La dem ordne opp i sine egne problemer, og ikke bland deg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #19 Del Skrevet 13. oktober 2016 Jeg syns det sier mye om et forhold når kompiser føler de må "backe" hverandre pga kjæresten. Det vitner om store problemer innad i forholdet. Hadde kjæresten min følt at han trengte backup fra kompisen sin pga meg så hadde det betydd at han enten fant meg så urimelig og umulig å prate med at forholdet ville gått i vasken uansett, eller det ville betydd at han hadde gjort noe som han følte han trengte å lyve seg ut av. Begge deler er ting som er uforenelig med et godt forhold i mine øyne Anonymkode: ad3e5...c4c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #20 Del Skrevet 13. oktober 2016 Å si at du ikke vet hva som skjedde er jo ikke å lyve. Det er å være ærlig. Du vet ikke hva som skjedde, og det gjør ikke samboeren din heller. Det er kun kameraten selv som har kjennskap til dette. Jeg forstår at man kjenner på en moralsk plikt til å fortelle dersom man vet at det har skjedd noe ulumskheter, men når det kun er usikkerhet og antakelser synes jeg man skal holde seg unna andres forhold. Anonymkode: 45105...5d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå