Gå til innhold

Hvor i Syden skal du reise i juleferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som reiser til Syden i vintermånedene? Hvor i så fall?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kenya. Flyr til Nairobi, buss til Mombasa og Malindi, og så fly til Lamu fordi det er litt ruskete langs veien siste biten (al Shabaab og diverse somaliske landeveisrøvere)

Skrevet
11 timer siden, H80 skrev:

Kenya. Flyr til Nairobi, buss til Mombasa og Malindi, og så fly til Lamu fordi det er litt ruskete langs veien siste biten (al Shabaab og diverse somaliske landeveisrøvere)

Det høres ut som en fantastisk ferie. Hva slags aktiviteter kan man være med på der? Jeg drømmer litt om safari, og å få se ville dyr. 🙂 

Jeg må bare finne noen å dra sammen med. 😊

Skrevet

Bor i syden året rundt, så blir her i juleferien jeg. :-)

Skrevet
På 10/27/2016 den 7.54, Luxor skrev:

Det høres ut som en fantastisk ferie. Hva slags aktiviteter kan man være med på der? Jeg drømmer litt om safari, og å få se ville dyr. 🙂 

I Kenya er safari "hovedaktiviteten" for de som er "turister". For meg er hovedgrunnen til å reise dit det at kulturen er så forskjellig, folk tenker veldig annerledes, og det er virkelig en ferie for sinnet å leve primitivt der i noen uker. Kjenner folk der fra tidligere backpacker-turer. Jeg har sett det jeg behøver å se i nasjonalparkene på land, men jeg kommer nok til å ta noen fisketurer (store sverdfisk, tunfisk osv) og dykketurer.

Hvis du har penger men mangler reisefølge, kan jeg sikkert organisere en kvinnelig guide for deg, som snakker godt engelsk, kan møte deg på flyplassen og være med på safari.

Skrevet
På 13.10.2016 den 8.12, Ny Bruker skrev:

Noen som reiser til Syden i vintermånedene? Hvor i så fall?

Florida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...