AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #21 Skrevet 13. oktober 2016 Ts her. Kom på et annet punkt som også stresser meg litt ekstra. Behåring! Jeg kan barbere meg på kvelden,men da har det jo allerede vokst ut på morgenen igjen, og jeg er piggsvin nedentil. Ikke særlig delikat det heller! Å ikke er jeg kåt - altså jeg blir ikke våt på morgenen. Akkurat som at kroppen ikke reagere på berøring. Ham vil jo løse det ved å gå ned på meg,men det vil jeg jo unngå når jeg ikke har fått vasket meg. Så de få gangene vi har hatt sex på det tidspunktet,så har jeg måttet unskylde meg med et toalettbesøk først der jeg panisk prøver å barbere sånn at det ikke skal være så mye pigger der nede...og vasker og styrer..men gudfader for et styr det er. Voksing er uaktuelt,der gjør for vondt. Anonymkode: 9671f...d45
eksentrisk Skrevet 14. oktober 2016 #22 Skrevet 14. oktober 2016 Hvis du ikke kan ha sex fordi du ikke har barbert deg på 8 timer bør du snakke med mannen din, evt en psykolog/sexolog. Tror du mannen din ville hatt deg morgenen etter hvis han ikke likte deg hvordan du var? Hadde du ikke shavet deg på 3-4 dager hadde jeg skjønt det - men på en natt? Vet ikke om du tuller jeg.. 3
SlemUlv Skrevet 14. oktober 2016 #23 Skrevet 14. oktober 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Kom på et annet punkt som også stresser meg litt ekstra. Behåring! Jeg kan barbere meg på kvelden,men da har det jo allerede vokst ut på morgenen igjen, og jeg er piggsvin nedentil. Ikke særlig delikat det heller! Å ikke er jeg kåt - altså jeg blir ikke våt på morgenen. Akkurat som at kroppen ikke reagere på berøring. Ham vil jo løse det ved å gå ned på meg,men det vil jeg jo unngå når jeg ikke har fått vasket meg. Så de få gangene vi har hatt sex på det tidspunktet,så har jeg måttet unskylde meg med et toalettbesøk først der jeg panisk prøver å barbere sånn at det ikke skal være så mye pigger der nede...og vasker og styrer..men gudfader for et styr det er. Voksing er uaktuelt,der gjør for vondt. Anonymkode: 9671f...d45 Så du barberer deg 2 ganger til dagen? :o Jeg går gjerne både 2 og 3 dager uten å barbere meg.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #24 Skrevet 14. oktober 2016 Nei jeg barberer meg ikke to ganger om dagen. Vi har som regel ikke sex hver dag. Men hvis jeg vet at vi kanskje skal ha sex,så MÅ jeg være barbert. Ikke fordi jeg tror at han hadde friket ut om jeg ikke var nybarbert,men fordi JEG hater å ikke være barbert når vi skal ha sex. For de av dere som mener jeg er sykelig opptatt av dette her; dere har rett. Men det er bare sånn det er..jeg takler ikke å ikke være glatt der nede når han kanskje skal gå ned på meg eller ta på meg osv. Jeg føler meg ekkel da. -TS Anonymkode: 9671f...d45
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #25 Skrevet 14. oktober 2016 Men dette ble litt avsporing. Jeg tror ikke det blir så mye morgensex ved det første,for det er egentlig ikke noe jeg føler veldig for. Greia med oss er jo at vi er tent på helt forskjellige tidspunkt. Han på morgenen, jeg på kvelden...! Vi har ikke barn,så jeg har jo litt ekstra overskudd sånnsett. Men på kvelden er han innstilt på at man skal ha det rolig og stille før man legger seg. Han syns det er et veldig dårlig tidspunkt å ha sex på. Å hvordan man skal møte hverandre på halvveien vet jeg ikke,for jeg jobber en del senvakter. På formiddagen før jeg drar er det alltids mye annet som skjer. Sååå vi har litt av en tidsklemme. -ts Anonymkode: 9671f...d45
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #26 Skrevet 14. oktober 2016 Elsker morgensex! Beste følelsen er å våkne av at man kjenner (aller helst kjærestens) morrabrød presse mot baken.. Sex dagen før begrenser oss ikke ift klining og oralsex. Ja takk til alt.... Anonymkode: 1b4d9...d30 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #27 Skrevet 14. oktober 2016 jeg elsker morgensex. det er den tiden på døgnet jeg har mest lyst til å ha sex om du er bekymret for å ikke være ren nok så tenker jeg at sex er jo ikke "rent" i seg selv. det er ganske skittent - tro det eller ei! man blir svett og kroppsveske flyter... Anonymkode: 1934c...728 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #28 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg skulle ønske at jeg likte det! Det hadde løst en del floker. Men det gir meg nada..å faren da er jo at hvis jeg skal "pine" meg gjennom det(for å dramatisere litt), så vil det ikke bli en bra opplevelse. Jeg elsker jo sex vanligvis,men ikke når det skal gjennomføres på verst tenkelige tidspunkt. Å mange av dere tenker nok at jeg er umoden og barnslig mtp tankene mine om det..det har jo selvfølgelig med selvbildet mitt å gjøre,uten at jeg skal gå så dypt inn i det. For å si det slik: jeg er ikke så veldig fornøyd med kroppen. Er ikke overvektig eller noe. Men har områder jeg ee veldig misfornøyd med. er "tynntykk". Tynne armer og ben,men breie hofter og stor mage. Så i hodet mitt tenker jeg som så...kroppen kan jeg ikke gjøre så mye med,men ingen skal komme å si at jeg ikke er velstelt og ren. Så derfor er jeg veldig opptatt av det. Å joda,jeg vet at mannen kanskje ikke bryr seg så hardt, men JEG gjør det. -ts Anonymkode: 9671f...d45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå