Gå til innhold

Morgensex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste en artikkel på side2 ang morgensex og fordelene med det. 

Er ikke uenig i at det er fordeler ved å ha morgensex. Det var ramset opp mange fordeler og noen få ulemper. 

Samboeren min hadde blitt kjempeglad om vi kunne ha morgensex,mens jeg er HELT imot det. Jeg takler det ikke. Ingen av de punktene som gjør at jeg er imot det var listet opp i artikkelen,noe jeg syns er rart! men tanken på å ha sex rett etter at jeg har våknet byr meg fryktelig imot. det er liksom den tiden på døgnet da jeg føler meg alt annet enn "fresh". Dårlig ånde, "sovelukt", av og til svettelukt osv. Jeg har prøvd å imøtekomme sambo ift at han liker morgensex, men det blir en meget ekkel og ubehagelig opplevelse. Misforstå meg rett; jeg syns ikke HAN er ille når han nettopp er våknet, men JEG føler meg fæl. Jeg vil ikke blitt tatt på eller kysset på eller noen ting,for jeg føler meg ikke ren nok. 

Å det hjelper ikke gå å stelle seg kjapt heller, for da syns han spontaniteten er borte...well well.

Er det flere som har det sånn som meg og som skjønner hva jeg mener? 

Anonymkode: 9671f...d45

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
  • Liker 6
Skrevet

Jeg blåser i om jeg ikke er fresh så sant partner blåser i det.

I en hektisk hverdag der jeg er kaputt om kvelden så er det nesten nødvendig med morgensex for å få prioritert sex i det hele tatt.

Anonymkode: 43668...be9

• Liker 4
Skrevet

Noen små kyss og intimitet / sex om morgenen syntes jeg er en fin start på dagen :)

(Man må liksom ikke kline så fælt før tannpuss.. )

• Liker 2
Skrevet

Jeg må pusse tenna først 😷

Anonymkode: b2af9...f7f

• Liker 1
Skrevet

Morgensex er koselig, bare sørger for å ha en pakke tyggis liggende på nattbordet. :P

• Liker 2
Skrevet

Munnskylleflaske å et glass på nattbordet...

Anonymkode: a6dfd...cd7

Skrevet

Finnes da stillinger hvor man ikke puster hverandre i fjeset :P 

Elsker morgensex, dessverre har vi begge helse som gjør det vanskelig innimellom :(

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min vil gjerne våkne til at jeg suger han.Synes dette er vanskelig å innfri om morgenen,men hvordan gjør dere andre det? Pleier å snike meg ut og pusse tenna før jeg legger meg igjen,dersom jeg tror det kan bli morgensex.Han gjør stort sett det samme.Men som sagt: Det byr meg litt i mot å suge han når vi har hatt sex kvelden før og han ikke er helt ren.

Anonymkode: fda47...f63

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke morgensex på hverdagene. Når alarmer vekker meg er jeg ikke særlig blid. Da må jeg bare rett opp for å ikke falle i slumre fella. I helgene når man har god tid til å kose først og kan bruke noen timer i senga er det koselig. Går an å stå opp, pusse tenna og gå å legge seg igjen. Må som oftest på toalettet om morgenen uansett.

Anonymkode: edd73...02c

• Liker 1
Skrevet

Dama har også vært bekymret for morgenånden, men jeg svarer bare at om den er for ille så kysser jeg bare fitta. Den lukter som oftest bedre om morgenen.

• Liker 5
Gjest LillaGorilla🐒
Skrevet

Næh, om ånden er ille og kroppen er svett om morgenen, får det bli mannens problem om han vil ha sex- eller motsatt om det er jeg som ønsker det. Er man kåt nok, glemmer man kjapt.

Eneste aberet med morgensex i ukedagene er jo at man er så grønnjævlig trøtt, og i helgene er problemet at senga gjerne også inneholder en unge eller to. Da utgår det, gitt.

Skrevet

Vi begge liker morgensex. Blir ikke så mye kyssing, men det er faktisk noe spesielt med morgensex. Jeg føler meg ganske fresh på en uopplagt måte. Herlig😍

Anonymkode: 09825...2fa

• Liker 2
Skrevet

Syns morgensex er herlig jeg. Trøtt i trynet, kosete og morrabrødet til mannen er veldig stas. Soveånde og litt svettelukt gjør ingenting, dessuten er menn så sykt kjekke på morgenen syns jeg. Morratryne og morrabrød er god kombo 

Anonymkode: 1ed46...92d

• Liker 6
Skrevet

Jeg elsker morgensex:)

• Liker 2
Skrevet

Digger morgensex! Vi kysser, men ikke med så mye tungeaktivitet osv med tanke på dårlig ånde (men det er plutselig glemt når det står på som mest). Hvis vi har hatt sex kvelden før så suger jeg han ikke å han går ikke ned på meg. Elsker at morgenkos på en lørdag/søndag ender opp med sex fordi veggen plutselig blir sprengkåte 😁

Anonymkode: 36c8b...d43

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Digger morgensex! Vi kysser, men ikke med så mye tungeaktivitet osv med tanke på dårlig ånde (men det er plutselig glemt når det står på som mest). Hvis vi har hatt sex kvelden før så suger jeg han ikke å han går ikke ned på meg. Elsker at morgenkos på en lørdag/søndag ender opp med sex fordi veggen plutselig blir sprengkåte 😁

Fordi BEGGE plutselig blir sprengkåte. Autocorrect 😂

• Liker 2
Gjest Andrea93
Skrevet

Jeg liker ikke kline så voldsomt når jeg føler meg ufresh jeg heller. Morgensex hos oss begynner som regel i skje og ender i doggy, så slipper vi morgenånde :)

Skrevet

Morgensex er best. Tåler man å dele seng på fast basis så tåler man svettelukt, morgenånde, bustete hår og alt som følger med også. Akkurat svettelukt har jeg vel ikke opplevd på meg selv, men det har aldri plaget meg at en mann lukter svett om morgenen, planen er jo uansett å få ham til å svette en gang til. Så lenge mannen vet at normalen min er å være ren, å pusse tenner og å stelle meg om morgenen (etter sexen) så holder det for meg.

• Liker 5
Skrevet

Elsker morgensex. Duften av kvinne er mye bedre enn duften av dusjsåpe. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...