Gå til innhold

når skal man gå til verks? har du starta? ferdig? venter?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

synes folk er så tidlig ute med julegave innkjøp! jeg har ikke kjøpt en eneste en og tenker atjeg skal ta det til midten av des, men så får jeg jo litt panikk da, når alle rundt meg har startet og er nesten ferdig og ikke snakker om noe annet! hvordan ligger det an hos folk generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestilt noen julegaver slik at de er her tidsnok, men ellers har jeg ikke kjøpt noenting. Synes det er så ukoselig å gjøre seg ferdig med alt før den engang er sne på bakken. Jeg synes halve kosen er å handle julegaver mens sneen daler, med julepyntede gater og butikker og med julaften innen rimelig nærhet. Derimot har jeg gavelisten så og si klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt noen julegaver slik at de er her tidsnok' date= men ellers har jeg ikke kjøpt noenting. Synes det er så ukoselig å gjøre seg ferdig med alt før den engang er sne på bakken. Jeg synes halve kosen er å handle julegaver mens sneen daler, med julepyntede gater og butikker og med julaften innen rimelig nærhet. Derimot har jeg gavelisten så og si klar.

Jeg også! Gleder meg til å begynne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med alle untatt min mann, men har en viss peiling på hva han skal få.

Synes det er deilig å være tidlig ferdig, jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er over halvveis, og har nesten hele resten av gavelista klar.

Grunnen til at jeg er så tidlig ute med noen gaver er at halvparten må sendes i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig. Liker å være tidlig ute, hater å stresse og bruke hele julelønna på gaver. Synes det er mye bedre å fordele litt. Noen ganger har jeg tilogmed kjøpt julegaver i juli, jeg :ler:

En del må jeg være ferdig med tidlig også, fordi de skal leveres til folk som ikke bor i nærheten her og jeg reiser dit for siste gang i år i starten av desember. Derfor er jeg nødt til å ha det klart.

Liker mer å pynte og stæshe i desember, jeg, enn å være på julegaveshopping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Begynner når jeg føler for det, og har tid til det. men bryr meg faktisk ikke om hva andre gjør. :wink: Så lenge julegavene er i hsu på julaften er jeg strålende fornøyd.

Hvorfor stresse med hva andre gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...