Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #1 Del Skrevet 21. november 2004 jeg startet opp i september og trene skulle bli så flink.. og jeg var flink en stund klarte å kombinere trening med inntak av mat.. så ble jeg syk og alt raste sammen, spiste mer av det usunne og mindre trening. startet så på nytt forrige uke, men så kom jeg tilå tenke, hva er egentlig vitsen med å slanke seg og være forsiktig med inntak av mat når julen kommer og jeg vet at jeg ikke klarer å unngå mat den tiden.. det blir rett og slett en jojo slanking! nå sitter jeg igjen og lurer på om jeg skal leve livet helt frem til januar og heller starte pånytt med treningen da.... for hovedmålet bak det hele er å få fastere former til sommeren, bikinisesongen. det er jo en stund til.. må også legge til at jeg er ikke fet og har forsovidt god kaleriforbrenning, men det legger seg rundt magen helt nederst og det er en god del appelsin og sliten hud som kunne vært strammet opp til bikinien skal frem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2004 #2 Del Skrevet 21. november 2004 Poenget må da være å legge om livsstilen, ikke å slanke seg? Da blir det ikke noe jojo-slanking om du unner deg litt ekstra i julen. Folk med vanlig, sunn livsstil spiser da god og fet mat i julen, de også? Men de holder det til julen - og drar det ikke ut over resten av året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #3 Del Skrevet 21. november 2004 DET ER IKKE DET DU SPISER MELLOM JUL OG NYTTÅR DU BLIR FET AV!! DET ER DET DU SPISER FRA NYTTÅR TIL JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 21. november 2004 #4 Del Skrevet 21. november 2004 Enig med Possum. Dessuten å trene kun med fokus på å bli slank, er ikke den beste motivasjonen, tror jeg, i alle fall ikke om du er et skippertakmenneske... Det handler mer om å gå en tur fordi det er bra for deg, og ikke ha kjempefokus på utseendet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå