Olympia Skrevet 23. juli 2002 #1 Skrevet 23. juli 2002 Først av alt må jeg si tusen,tusen takk for alle svarene jeg fikk på det første innlegget.Dere er utrolig gode å ha jenter,og jeg er rørt over omtanken og hjelpsomheten.Tusen hjertelig takk. Nå har sambo og jeg fått prata,og det gjorde godt kan dere tro! Nå forstår vi så mye mer av hverandres følelser og tanker mht bryllupet og planleggingen.Og vet dere hva? Nå GLEDER jeg meg til å gifte meg i bunad!!! OG jeg får den buketten jeg ønsker meg."Skulle bare mangle",sa han."Om vi på skjære ned på andre ting,så skal du ihvertfall få buketten du vil ha!".Og den koster jo ikke allverden heller da.Den ser for øvrig sånn ut http://www.thebridesbouquet.com/crownroyalnosegay.asp og jeg betaler kun ca 600kr for den. Og så har vi prata litt med onkelen min som er utdanna konditor.Det har hele tiden vært planen at han skal bake bryllupskaka,og vi regna jo med at han skulle ha betaling for jobben.Men han vil bare ha betalt for en del av ingrediensene,så vi får DEN lekre kaka for et par hundre! Tror vi har bestemt oss for denne http://www.sevaldsen.no/ (Klikk på "festkaker",så kommer det opp et bilde som er litt større enn de andre) Men kun med de store roseklasene på hver etasje,ikke de små rosene rundt kanten og det andre dikkedariet.Blir for mye,synes vi.Og så skal rosene være helt røde. :D Å guri malla,jeg er så glad og lettet! Så utrolig godt det gjør å få prata ut om ting! Det er fortsatt en del vi på kutte ut/skjære ned på,men det får så være.Jeg GLEDER meg til å bli gift med verdens skjønneste mann! Og han har lovet å hjelpe meg med de siste forberedelsene,og det slipper han sannelig ikke unna! Klem,
jbkaarud Skrevet 23. juli 2002 #2 Skrevet 23. juli 2002 Det var en nydelig brudebukett og en flott bryllupskake. Jeg er så glad for å høre at du gleder deg til bryllupet nå - det er jo det som er viktigst!!! Lykke til videre. :D :D :D
Pludre Skrevet 23. juli 2002 #3 Skrevet 23. juli 2002 Heisann !! Pludre her ! Så flott at det ser ut til å ordne seg for dere. Det hjelper å prate om ting, det er helt sikkert Og så fin bukett du har funnet deg, den ligner på den jeg har tenkt å lage selv til bryllupet mitt, bare at jeg skal ha den dråpeformet, må ha det for å virke slankere. Tror jeg skal klare det bare jeg får fatt i blomstertape og streng. Også er det så koselig å se at du nå gleder deg til bryllupet :D Her i gården har det endelig gått opp for gubben at det bare er vel 3 uker igjen, og at det er masse som skal ordnes. Endelig får jeg litt hjelp :o :o Vil ønske dere masse lykke til med alt, håper dere får et flott bryllup !! PS: Skal sende deg en PM om litt. Stoooor klem fra Pludre :D
meta Skrevet 23. juli 2002 #4 Skrevet 23. juli 2002 Kjempeflott at alt ordner seg. Det virker som det meste ordner seg når man snakker ut om ting. Kanskje jeg trenger en prat med min tilkommende også? Fortsatt lykke til den siste tiden som sikkert kommer til å gå kjempefort
meta Skrevet 23. juli 2002 #5 Skrevet 23. juli 2002 Kjempeflott at alt ordner seg. Det virker som det meste ordner seg når man snakker ut om ting. Fortsatt lykke til den siste tiden som sikkert kommer til å gå kjempefort
Vekt74 Skrevet 23. juli 2002 #6 Skrevet 23. juli 2002 Hei! Må bare få si at jeg er så glad på dine vegne. Sambo`n din virker slett ikke så slem lenger. Håper dere får en fantastisk dag, og mange gode år sammen!! Mange klemmer fra Vekten
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #7 Skrevet 23. juli 2002 Kjempefin brudebukett og kake. Dere får sikkert en kjempefin dag. Lykke til videre. Klem fra More :blunke:
viwi Skrevet 23. juli 2002 #8 Skrevet 23. juli 2002 Å jeg er så glad på dine vegne!!!! :D Bryllupet er jo noe man skal glede seg vanvittig til, og nå håper jeg virkelig at du får den dagen du og din sambo har lengtet etter!! Lykke til!! :blunke:
NinaS.G Skrevet 24. juli 2002 #9 Skrevet 24. juli 2002 Å dette var utrolig hyggelig å høre!!! Brudebuketten og kaken så nydelig ut :D Håper du får det drømmebryllupet du ønsket deg!! Masse lykke til, både med planlegging og den store dagen!!! Vi gifter oss 3.august, nå går det unna :D !!
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2002 #10 Skrevet 24. juli 2002 Riktig til Lykke Olympia :D Det er bra at dere har snakket godt ut - det er da det vanligvis løser seg. Bryllup koster, men heldigvis så gifter man seg ikke hver dag! 20April2002 http://home.no.net/waraas
Gjest Solskinn Skrevet 24. juli 2002 #11 Skrevet 24. juli 2002 Hei Olympia!! Så godt å höre! Det kommer til å bli en fantastisk dag! Jeg skal også gifte meg i bunad og gleder meg masse, dessuten likte jeg buketten din så godt at jeg nok skal ha en som likner!! Klemmer!!!
snowkid Skrevet 24. juli 2002 #12 Skrevet 24. juli 2002 Så flott at alt ordnet seg! Du blir nok en nydelig brud i bunad, buketten var kjempefin, og ikke for prangende ved siden av en bunad. Fortsett å glede deg og ha det gøy med forberedelsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå