Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjæreste på 23 år som til stadighet ved hvert besøk av sin mor kiler henne, løfter henne, legger henne i gulvet og kiler, drar etter gulvet og lignende ting på en ertende måte. Hun ler og er helt med på det som det var helt normalt. Jeg for min del synes dette blir litt ukomfortabelt da kjæresten min gjør slike ting med meg og føles på en måte som om han likestiller meg og sin mor. 

Jeg ser på det som flørting og vet ikke helt hva jeg skal tenke.Syns det virker unaturlig at en voksen mann holder på sånn med sin mor. Er greit om han enda var tenåring liksom.. 

Er dette normalt? Noen som har tanker/erfaringer med dette? 

Anonymkode: 2999e...191

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare du som skal få lov? skal ikke hun og få? Klart det. Alle skal få.

Anonymkode: 81691...e20

• Liker 3
Skrevet

Du må bare kule'an. De har tydeligvis et godt forhold noe som er bra. Samboeren min kaller ofte moren og søsteren for sexy og kødder mye med noren på lik linje som din. Min fyr er 30 og har et unikt forhold med familien.

Anonymkode: 770c6...d06

• Liker 1
Skrevet

Æsj

Anonymkode: 54f11...567

• Liker 5
Skrevet

Gjør ikke du sånt med din familie? Da kan det bare være "kulturforskjell" fra din til hans familie. Vet mange familier driver med "leke-slossing," mens andre ikke gjør det. Jeg pleier å lekesloss med min far og min bror, men det er ingenting flørtende eller seksuelt med det i det hele tatt. Men om jeg gjør det med kjæresten min så kan det jo være det.

Anonymkode: 4687a...f1d

• Liker 8
Skrevet

Han er glad i moren sin. Han er glad i deg. deal with it. 

og for guds skyld ikke begynn å nevn til han at det er spess og sånn at han har et nært forhold til sin mor - litt for nært for ditt vedkomne kanskje. Ikke ødelegg det de har mellom seg. dt er fint og ekte. Mye vanligere at man viser at man er glad i hverandre på en mye mer fysisk måte i utlandet enn her i norge hvor vi må stå 1,5 m unna hverandre for å ikke touche hverandres intimsone.

Anonymkode: 5d03e...3d4

• Liker 6
Skrevet

He he nå kom jeg til å tenke på friends episoden hvor Rachel datet en i samme blokken, han som lekesloss med søstra si.....langt utover det som ansees som normalt 😂

Anonymkode: ec929...eec

• Liker 8
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør ikke du sånt med din familie? Da kan det bare være "kulturforskjell" fra din til hans familie. Vet mange familier driver med "leke-slossing," mens andre ikke gjør det. Jeg pleier å lekesloss med min far og min bror, men det er ingenting flørtende eller seksuelt med det i det hele tatt. Men om jeg gjør det med kjæresten min så kan det jo være det.

Nei gjør ikke slikt med min familie, derfor det virker unaturlig for meg. Min stefar lekesloss med meg når jeg var liten, men ikke nå lenger. Det anser jeg som normalt og såklart har jeg tenkt på dette du sier med "kulturforskjell" fra familie til familie. Den ser jeg.

Det er jo på en måte litt søtt at han viser sin mor kjærlighet på den måten, men jeg blir veldig ukomfortabel når det skjer. Vet ikke helt hvordan jeg bør reagere. Ikke det at jeg tror det er noe seksuelt ved det overhodet, men det er slike ting jeg ser på som flørting og derfor det gjør meg ganske uvel. 

• Liker 1
Skrevet

Go Ødipus!

Anonymkode: 0205d...d34

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må bare kule'an. De har tydeligvis et godt forhold noe som er bra. Samboeren min kaller ofte moren og søsteren for sexy og kødder mye med noren på lik linje som din. Min fyr er 30 og har et unikt forhold med familien.

Anonymkode: 770c6...d06

Eh. Jeg hadde fått direkte avsmak om kjæresten min kalte moren eller søsteren for sexy..

Anonymkode: c508c...685

• Liker 5
Gjest Catalina Culès
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kjæreste på 23 år som til stadighet ved hvert besøk av sin mor kiler henne, løfter henne, legger henne i gulvet og kiler, drar etter gulvet og lignende ting på en ertende måte. Hun ler og er helt med på det som det var helt normalt. Jeg for min del synes dette blir litt ukomfortabelt da kjæresten min gjør slike ting med meg og føles på en måte som om han likestiller meg og sin mor. 

Jeg ser på det som flørting og vet ikke helt hva jeg skal tenke.Syns det virker unaturlig at en voksen mann holder på sånn med sin mor. Er greit om han enda var tenåring liksom.. 

Er dette normalt? Noen som har tanker/erfaringer med dette? 

Creepy :sjokkert:

Gjest Baremenneske
Skrevet

Hjeeelp...-hadde nok jeg tenkt litt også, men er jo fint det virker som de har et bra forhold seg imellom også da🙄 ( selv om det høres litt snodig ut!)😅

Skrevet

Hmm, synes det høres litt gøy ut, jeg! Og svigermor må være meget ungdommelig. Hadde ledd høyt hadde jeg sett dette hos noen av mine! 

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som et nært og fint mor-sønn-forhold. Han er nok veldig glad i moren sin og ikke redd for å vise det. Den eneste utfordringen i sånne tette relasjoner kan være svigermors innflytelse/involvering i familien når dere får barn etc, men det blir jo en helt annen sak. 

Broren min er 35 og liker fortsatt å løfte på mamma eller å prøve å sitte på fanget hennes 😂 Hun blir litt flau men det er absolutt ikke flørting! Noen familier er bare mer lekne

Anonymkode: 4b302...eed

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei gjør ikke slikt med min familie, derfor det virker unaturlig for meg. Min stefar lekesloss med meg når jeg var liten, men ikke nå lenger. Det anser jeg som normalt og såklart har jeg tenkt på dette du sier med "kulturforskjell" fra familie til familie. Den ser jeg.

Det er jo på en måte litt søtt at han viser sin mor kjærlighet på den måten, men jeg blir veldig ukomfortabel når det skjer. Vet ikke helt hvordan jeg bør reagere. Ikke det at jeg tror det er noe seksuelt ved det overhodet, men det er slike ting jeg ser på som flørting og derfor det gjør meg ganske uvel. 

Du får bare le av det, det er jo bare på tull:) Tror det er stor forskjell på hvor fysiske familier er i kontakten. Min familie sloss og tuller, og for meg er det helt normalt. Mens i min venninnes familie er det ingen som reagerer på at datter går inn mens far er i dusjen f.eks., mens det er helt unaturlig i min familie igjen. Folk er bare forskjellig:) Le med dem eller hei på den ene:) Evt. bli med selv og "redd" den som taper:P

Gjest Elseby13
Skrevet

Kile henne og dra henne bortover gulvet? Veldig spesiell oppførsel! Men jeg syns ikke du skal si noe. De er rare og sånn er det. Men enig med deg, jeg hadde også syntes det var uvanlig ja!

Skrevet

Det hadde jeg reagert på ja. Kiling anses for noe veldig seksuelt og flørtende. 

Anonymkode: 10e56...b2e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jaha? Og hvor mange ganger blir barn kilt? 

Du har en ganske syk tankegang. 

Anonymkode: 4cb87...051

Skrevet

Xen min kunne lekeslåss med moren sin på samme måte som ts beskriver her. Tenkte egentlig aldri over det som noe rart. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir du kåt av å bli kilt? Bare lurer.

Anonymkode: b3275...991

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...