Gå til innhold

Askeskuff sitter fast i peisinnsats

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier et hus med en peis, og nå får jeg ikke ut askeskuffen pga det virker som aske har satt seg fast mellom peisveggene og platene slik at platene kommer i veien for skuffen når den skal ut. Den sitter rett og slett dønn fast. Har ikke tenkt å kontakte huseier da det kan ta år før hun kommer og ser på det. Det er ikke slik at jeg MÅ ha ut skuffen heller, men hadde vært greit å få ut både plater og skuff for å bli kvitt asken som isolerer og gjør at peisen ikke blir skikkelig varm.

Vil gjerne ha seriøse svar fra noen som har/har hatt peisinnsats fra Jøtul og vet hvordan man tar ut platene, eventuelt kan fortelle meg hvordan jeg finner ut dette. Har lett på Jøtul sine sider, og er nå iferd med å laste ned noen 3D-filer av Jøtulprodukter for å se om det finnes noen forklaring der. Er ikke sikker på hvilken innsats jeg har heller, kan være L 400 Harmony. Har tenkt å stikke innom et sted de fører Jøtul-innsatser og se om jeg kan få noen forklaring der også, men har ikke kommet så langt.

Anonymkode: f48b2...bd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...