AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Del Skrevet 12. oktober 2016 Over mange år har jeg nå endelig innsett helt soleklart at jeg har ansvar for en person med personlighetsforstyrrelser på jobb. Jeg har hatt tillit, men denne har sakte men sikkert avtatt, den har vært fullstendig borte en god tid. En episode i sommer gjør at jeg nå er fullstendig klar på at denne personen ikke har noe i mitt arbeidsliv å gjøre. Jeg føler meg selvsagt lurt, men langt fra ødelagt. Noe kjørt, kanskje. Poenget mitt er, hvordan avvikle arbeidsforholdet? Jeg har av egne erfaringer ikke tatt noen diskusjoner med vedkommende,og om jeg har påpeket noe - blir det spilt tilbake på meg selv eller andre, og jeg VET det er løgn, ja, filleløgner, men jeg ORKER ikke å ta diskusjonen. Hvordan og hva skal jeg konfrontere denne personen? Jeg akter ikke å slutte på jobben for at denne personen skal ut av mitt liv. Anonymkode: 64e86...e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Del Skrevet 13. oktober 2016 Tror du må finne en måte å ikke bry deg om hva personen sier/gjør. Pass på at det somregel er andre til stedet når dere prater, si veldig lite og bare hold deg til arbeidstemaer. Nå vet jeg ikke hva den har gjort, men kanskje disse punktene vil fungere. Anonymkode: 06306...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Del Skrevet 13. oktober 2016 Personlighetsforstyrrelser? Er dette noe du har tatt ut fra løse luften? Er du vedkommendes overordnede? Hvis ikke, lurer du da på hvordan du skal få sparket vedkommende? Anonymkode: a9586...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå