Gå til innhold

ikke ute etter sex, men vil ikke møtes.. hva vil han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo! har datet en fyr et par ganger etter vi hadde en ONS første gang vi møttes. møttes gjennom tinder.. datene var hyggelige og stemningen veldig god. ikke noe sex på de to datene. Han tar mye kontakt (mest på snap) og sier titt og ofte vi må møtes, men foreslår aldri når. Jeg har spurt direkte et par ganger, men det har ikke passet for han. Tenker at jeg blir holdt på gress, men hvorfor gidder han å bruke masse tid på meg via snap og sånn når han ikke vil ha sex? vi snapper aldri avkledde bilder eller noe sånn, så han får ikke noe seksuelt ut av det heller. føler meg så sykt dum nå, han vet jo at jeg er interessert fordi jeg har sagt jeg gjerne vil treffes og at han får si fra når det passer, men klarer ikke helt å slutte med det heller. han må jo tro jeg er helt patetisk.. Tanker anyone? Vi er begge 27 år hvis det har noe å si.

Anonymkode: 6d704...799

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Han er faktisk ikke interessert så bare glem ham

Skrevet

ts her. Takk for svar! Men hvorfor gidder han å holde på sånn da? :angry:

Skrevet
8 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Han er faktisk ikke interessert så bare glem ham

Hvorfor gidder han å skrive med henne da?

Hvorfor kan man ikke bare være ærlig å si at man ikke vil møtes noe mer om man ikke vil det - eller eventuelt slette vedkommende om man ikke tør å si ifra??

Skrevet

Dette skjønner heller ikke jeg.. Hvorfor bruke tid på det liksomm?

Skrevet

Han er ikke interessert, men han vil ha deg på gress.

Anonymkode: 860df...c73

• Liker 1
Skrevet

Men hva får han ut av det når han ikke vil ha ts til en booty-call?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
3 timer siden, pika skrev:

Hvorfor gidder han å skrive med henne da?

Hvorfor kan man ikke bare være ærlig å si at man ikke vil møtes noe mer om man ikke vil det - eller eventuelt slette vedkommende om man ikke tør å si ifra??

Vet vel ikke jeg, men han virker ikke mye interessert.

Skrevet

Hvorfor? Du svarer på det selv- fordi han holder deg på gress

Anonymkode: 4f516...f0f

Skrevet

Du er tidsfordriv.

Anonymkode: 129ac...628

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er tidsfordriv.

Anonymkode: 129ac...628

Signerer meg på denne!

Også kan det hende at han er usikker på hva du vil. Dere har jo ikke snakket om det. Han vil sikkert bare ha sex med deg når det passer ham, og samtidig tenker han kanskje

a) at du er så snill og godhjertet at han ikke vil holde på sånt med deg mer om du ikke er ute etter det samme. Så dette gjør ham usikker..

Men mest sannsynlig tenker han 

b) at han blåser i hva du er ute etter, (og derfor han ikke spør), men skal fortsette slik han holder på så lenge han har deg rundt lillefingeren sin

Skrevet

er folk virkelig så bevisste på hva de driver med? dette gjelder jo mange menn og er rimelig utspekulert synes jeg .. 

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
På 10/13/2016 den 14.00, AnonymBruker skrev:

ts her. Takk for svar! Men hvorfor gidder han å holde på sånn da? :angry:

Hvis det er slik at han ikke er interessert, men fremdeles snapper masse så er det nok fordi han blir sosialt stimulert av det. Du skal ikke se bort ifra at han snapper slik med mange. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

Ja hvorfor driver de på slik? Jeg har samme problemstilling. Møtte en fyr på match for 6 uker siden. Vi møttes vel to uker etter det. Ett helt uskyldig treff hvor vi bare ble kjent med hverandre ansikt til ansikt.  Følte vi hadde en god kjemi og det ble endel kyssing og kun det. Ikke sex.  Vi har pratet masse på tlf, sikkert en time eller to hver dag. Han sender snapper og er skikkelig på. Men tar han i iniativ til å treffes igjen? Nei, vi har halvveis avtalt to ganger men så har det kommet noe i veien for han.  Og det har vært filleting.  I dag hadde vi avtalt å treffes, hadde mine tvil da jeg begynner å stusse litt på hva dette egentlig dreier seg om. Han kom ikke, ga ikke beskjed heller.  Og da jeg sendte han en melding på om vi fortsatt hadde en avtale- hadde han lovet å hjelpe en nabo med noe. Jeg har ikke giddet svare på den, og ikke har han meldt/snappet i kveld. Han skjønner vel at jeg ikke gidder dette. 

Jeg tenker tidsfordriv. Det var det jeg var 🙄

Anonymkode: d3ebd...af0

Skrevet
På 10/12/2016 den 22.08, AnonymBruker skrev:

hallo! har datet en fyr et par ganger etter vi hadde en ONS første gang vi møttes. møttes gjennom tinder.. datene var hyggelige og stemningen veldig god. ikke noe sex på de to datene. Han tar mye kontakt (mest på snap) og sier titt og ofte vi må møtes, men foreslår aldri når. Jeg har spurt direkte et par ganger, men det har ikke passet for han. Tenker at jeg blir holdt på gress, men hvorfor gidder han å bruke masse tid på meg via snap og sånn når han ikke vil ha sex? vi snapper aldri avkledde bilder eller noe sånn, så han får ikke noe seksuelt ut av det heller. føler meg så sykt dum nå, han vet jo at jeg er interessert fordi jeg har sagt jeg gjerne vil treffes og at han får si fra når det passer, men klarer ikke helt å slutte med det heller. han må jo tro jeg er helt patetisk.. Tanker anyone? Vi er begge 27 år hvis det har noe å si.

Spør han.  Da får du kanskje svaret.

Skrevet

Helt uffatelig hvor naive jenter kan bli når de først må "fighte" litt for mannen. Tydeligvis det som funker, men les selv hva dere skriver... :P

Anonymkode: 31ea5...8e9

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt uffatelig hvor naive jenter kan bli når de først må "fighte" litt for mannen. Tydeligvis det som funker, men les selv hva dere skriver... :P

Anonymkode: 31ea5...8e9

hva mener du da? :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

hva mener du da? :)

Sikkert at dere blir ekstra interessert når han holder litt avstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...