AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg er en kvinne på 38. Har alltid vært opptatt av sex. Har onanert så lenge jeg kan huske. Vært nesten avhengig av den daglige orgasmen. 😜 Jeg mener at mennesket ikke er skapt monogamt, og jeg går fort lei når jeg er i forhold. Men etter at jeg fikk barn er det ikke bare å hoppe fra mann til mann. Har vært sammen med mannen min i 12-13 år. Vi har tre barn sammen. Fikk en ekteskapskrise for 6 år siden og har ikke hatt sex siden da. Jeg mistet totalt lysten på han, og han ble som en bror for meg. Ville ikke ta i han med en ildtang en gang. Etter 4 år (!) uten sex holdt jeg på å klikke!! Da krevde jeg enten skilsmisse eller åpent forhold. Vi vil egentlig ikke noen av oss skilles, så etter litt betenkningstid gikk han med på åpent forhold. Dvs. at vi kan gjøre hva vi vil, men vi forteller ikke om det til hverandre om vi opplever noe. Problemet mitt de siste 2 årene er at jeg egentlig har tatt helt av. ENDELIG kan jeg ha sex igjen lissom! Har det siste året hatt en fast elsker jeg møter et par ganger i måneden. Den beste elskeren jeg noen gang har hatt! I tillegg har jeg meg med flere som skulle dukke opp på min vei og som jeg har lyst på. Har også et par andre jeg møter litt innimellom. Jeg har fått oppfylt flere fantasier den siste tiden. Trekant med både to menn og med par. Har en fantasi om å ha sex med 5 menn samtidig, og dette har jeg nå mulighet til å gjennomføre. Men i det siste har jeg begynt å tenke på hva faen det er som feiler meg! Hvorfor er jeg så sykt opptatt av sex?? Tenker på det omtrent 24/7. Slitsomt egentlig, er jo som en 14 år gammel gutt. Trenger noen å snakke med om disse tankene. Jeg kan ikke være riktig skrudd sammen. Burde jeg da gå til psykolog eller sexolog? Og har dere noen tanker? Beklager langt innlegg, men takk for at du leste. 😊 Anonymkode: e75bf...170 2
Gjest Ludolek Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Jeg skjønner at skilsmisse ikke er første valg med 3 barn, men dere har tross alt ikke vært sammen så lenge at 4 års sølibat og tre tette barn gir noe særlig rom for å gi forholdet en ordentlig sjanse. Så mine fem cents er parterapi. Ser ikke problemet med litt åpenhet, men premissene er jo helt feil her. Utover det skjønner jeg ikke hvorfor trekant er så feil, men det er nå meg. Det med 5 mannfolk bør du vel gå noen hundre runder på og la forbli en fantasi sånn med tanke på at det neppe er 5 oppegående mannfolk som blir med på sånt i virkeligheten. Endret 12. oktober 2016 av Ludolek
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 2 minutter siden, Ludolek skrev: Jeg skjønner at skilsmisse ikke er første valg med 3 barn, men dere har tross alt ikke vært sammen så lenge at 4 års sølibat og tre tette barn gir noe særlig rom for å gi forholdet en ordentlig sjanse. Så mine fem cents er parterapi. Ser ikke problemet med litt åpenhet, men premissene er jo helt feil her. Enig i at premissene med åpenhet er helt feil her. 😟 Vi gikk i 1,5 i parterapi. Også vært hos sexolog. Men ingenting av dette løste problemene. Som jeg egentlig tenker ligger hos meg. Tror rett og slett jeg bare er drittlei sex med mannen. Som jeg skrev så går jeg altfor fort lei. Er noe galt med hodet mitt. Føler jeg trenger hjelp. Alene. Kan ikke ha med mannen. Men lurer på hva jeg burde velge av sexolog og psykolog. TS Anonymkode: e75bf...170
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig i at premissene med åpenhet er helt feil her. 😟 Vi gikk i 1,5 i parterapi. Også vært hos sexolog. Men ingenting av dette løste problemene. Som jeg egentlig tenker ligger hos meg. Tror rett og slett jeg bare er drittlei sex med mannen. Som jeg skrev så går jeg altfor fort lei. Er noe galt med hodet mitt. Føler jeg trenger hjelp. Alene. Kan ikke ha med mannen. Men lurer på hva jeg burde velge av sexolog og psykolog. TS Anonymkode: e75bf...170 1,5 ÅR skulle det stå, i parterapi. Anonymkode: e75bf...170
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 Med mindre dette plager deg eller går utover livet ditt trenger du vel ikke sykeliggjøre det? Sikkert flere som hadde vært som deg dersom vi ikke vokste opp med den type syn vi har på sex og forhold som vi gjør. De fleste får bakoversveis bare ordet åpent forhold blir nevnt, lissom. Anonymkode: 03a36...d7a 2
Gjest Ludolek Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig i at premissene med åpenhet er helt feil her. 😟 Vi gikk i 1,5 i parterapi. Også vært hos sexolog. Men ingenting av dette løste problemene. Som jeg egentlig tenker ligger hos meg. Tror rett og slett jeg bare er drittlei sex med mannen. Som jeg skrev så går jeg altfor fort lei. Er noe galt med hodet mitt. Føler jeg trenger hjelp. Alene. Kan ikke ha med mannen. Men lurer på hva jeg burde velge av sexolog og psykolog. TS Anonymkode: e75bf...170 Mmmm....jeg vet ikke utfra det du sier om du nå egentlig er så unormal- halvparten velger jo skille seg(og statistikken er høyest barnas første to leveår og særskilt ved nummer 2)- men altså: psykolog er nok et greit alternativ uansett. Fra det du har fortalt nå virker du ikke så mindre normal enn ganske mange andre. Du bare er i et forhold hvor begge har resignert. Om dere ønsker være sammen som foreldre og ha elskere er det jo ikke noe sært ved å treffe en et par ganger i måneden. Men det virker ikke som du trives med den opprinnelige ideen og ønsker et bedre forhold(med en annen)? Anywho: psykolog.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #7 Skrevet 13. oktober 2016 En sexolog er en person med psykolog eller lege som er spesialist i sexologi. Andre kalles sexologiske rådgivere. Vil betale deg lese om histronisk personlighet. Kjenner du deg igjen. Erkjennelse er ikke det som kjennetegner personer med lignende personlighetstrekk. Tipper parterapeuten var forsiktig når denne skulle gi dere råd og veiledning. Andre personlighets typer i samme gruppe er narsisiter og psykopater. Rett og slett egoister som andre bør holde seg borte fra. Anonymkode: 86b20...e30
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #8 Skrevet 13. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En sexolog er en person med psykolog eller lege som er spesialist i sexologi. Andre kalles sexologiske rådgivere. Vil betale deg lese om histronisk personlighet. Kjenner du deg igjen. Erkjennelse er ikke det som kjennetegner personer med lignende personlighetstrekk. Tipper parterapeuten var forsiktig når denne skulle gi dere råd og veiledning. Andre personlighets typer i samme gruppe er narsisiter og psykopater. Rett og slett egoister som andre bør holde seg borte fra. Anonymkode: 86b20...e30 Anbefaler. Anonymkode: 86b20...e30
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #9 Skrevet 13. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: En sexolog er en person med psykolog eller lege som er spesialist i sexologi. Andre kalles sexologiske rådgivere. Vil betale deg lese om histronisk personlighet. Kjenner du deg igjen. Erkjennelse er ikke det som kjennetegner personer med lignende personlighetstrekk. Tipper parterapeuten var forsiktig når denne skulle gi dere råd og veiledning. Andre personlighets typer i samme gruppe er narsisiter og psykopater. Rett og slett egoister som andre bør holde seg borte fra. Anonymkode: 86b20...e30 Nei Gud, histronisk er veldig langt unna den jeg er. Jeg er vel mest redd for hva som vil skje om det kommer ut hvor glad jeg er i sex. Hvor mye jeg elsker å ha det. Med forskjellige mennesker, men ikke med min mann. Ønskescenarioet hadde selvfølgelig vært og funnet en mann jeg kan slå meg til ro med og som jeg kan utforske sammen med. Men jeg hadde vel blitt lei han etter en stund også. Har sluttet å tro på at det finnes "en rette" for meg der ute. Jeg har også tre barn. Hvordan vil det ramme dem om det kommer ut hva for en slags hore moren deres er?? Føler at det er flere enn meg å ta hensyn til her... jeg har innledet et sexforhold til en mann i nabolaget. Han er gift og har barn. Føler jeg har tråkket over streken der. Jeg har alltid hatt som regel at jeg ikke skal ha meg med opptatte menn. Men grensene mine blir forskjøvet hele tiden... hvor skal det ende? Og det ER jo ikke "ok" for en kvinne og knulle rundt. Er det det? Føler meg ekstremt utenfor og alene med disse tankene mine. TS Anonymkode: e75bf...170
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #10 Skrevet 14. oktober 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei Gud, histronisk er veldig langt unna den jeg er. Jeg er vel mest redd for hva som vil skje om det kommer ut hvor glad jeg er i sex. Hvor mye jeg elsker å ha det. Med forskjellige mennesker, men ikke med min mann. Ønskescenarioet hadde selvfølgelig vært og funnet en mann jeg kan slå meg til ro med og som jeg kan utforske sammen med. Men jeg hadde vel blitt lei han etter en stund også. Har sluttet å tro på at det finnes "en rette" for meg der ute. Jeg har også tre barn. Hvordan vil det ramme dem om det kommer ut hva for en slags hore moren deres er?? Føler at det er flere enn meg å ta hensyn til her... jeg har innledet et sexforhold til en mann i nabolaget. Han er gift og har barn. Føler jeg har tråkket over streken der. Jeg har alltid hatt som regel at jeg ikke skal ha meg med opptatte menn. Men grensene mine blir forskjøvet hele tiden... hvor skal det ende? Og det ER jo ikke "ok" for en kvinne og knulle rundt. Er det det? Føler meg ekstremt utenfor og alene med disse tankene mine. TS Anonymkode: e75bf...170 Med det svaret du gir bekrefter bare min påstand. Du har en grunn form for seksualitet som kalles den flørtende typen. Du innleder lett seksuelle forhold, de er hete i begynnelsen, men de varer ikke lenge. Personligheter med dette trekket går igjen blant dramatisk-, narsissistisk- og psykopatisk personlighet. Svaret ditt er som tatt ut av litteraturen der du eksponert bruker masse energi på å bortforklare, henvise til din moral, bruker egne barn som instrument for å underbygge din godhet og som tegn på ditt indre kompass. Du er ikke dum, men viser at du er en vell tilpasset person som lever et dobbeltliv og som derfor opplever en splittelse som du er redd skal komme ut. Det er tapet av ansikt som lyser gjennom teksten og ikke det at du vil forandre deg. Derfor er jeg bastant i min tolkning og velger å være direkte med deg så du selv kan erkjenne og slutte med noe som korrumperer deg som individ og som over tid vil kunne utsette deg og dine for unødvendige dilemma og sorg. Du må gjøre et valg. Du må gå veien. Ingen kan gå den for deg. Homer sa en gang, det lette i livet er å være menneske, det vanskelige er å være menneskelig. Det er ikke lett, men du kan velge, det er det eneste du har igjen. Anonymkode: 86b20...e30 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #11 Skrevet 14. oktober 2016 På 10/12/2016 den 21.57, AnonymBruker skrev: Jeg mistet totalt lysten på han, og han ble som en bror for meg. Ville ikke ta i han med en ildtang en gang. Hva med han da? Har han mistet lysten på deg, eller er det bare du som er lei han? Anonymkode: 3f051...715
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #12 Skrevet 14. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med han da? Har han mistet lysten på deg, eller er det bare du som er lei han? Anonymkode: 3f051...715 Les mine innlegg over ditt. Anonymkode: 86b20...e30
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #13 Skrevet 14. oktober 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Med det svaret du gir bekrefter bare min påstand. Du har en grunn form for seksualitet som kalles den flørtende typen. Du innleder lett seksuelle forhold, de er hete i begynnelsen, men de varer ikke lenge. Personligheter med dette trekket går igjen blant dramatisk-, narsissistisk- og psykopatisk personlighet. Svaret ditt er som tatt ut av litteraturen der du eksponert bruker masse energi på å bortforklare, henvise til din moral, bruker egne barn som instrument for å underbygge din godhet og som tegn på ditt indre kompass. Du er ikke dum, men viser at du er en vell tilpasset person som lever et dobbeltliv og som derfor opplever en splittelse som du er redd skal komme ut. Det er tapet av ansikt som lyser gjennom teksten og ikke det at du vil forandre deg. Derfor er jeg bastant i min tolkning og velger å være direkte med deg så du selv kan erkjenne og slutte med noe som korrumperer deg som individ og som over tid vil kunne utsette deg og dine for unødvendige dilemma og sorg. Du må gjøre et valg. Du må gå veien. Ingen kan gå den for deg. Homer sa en gang, det lette i livet er å være menneske, det vanskelige er å være menneskelig. Det er ikke lett, men du kan velge, det er det eneste du har igjen. Anonymkode: 86b20...e30 Tuller du med meg nå? Jeg høres jo seriøst ut som en helt forferdelig person etter dine beskrivelser. Heldigvis kjenner du meg ikke i virkeligheten da. Men jeg trenger hjelp, det innser jeg. Derfor jeg lurte på om psykolog eller sexolog hadde vært tingen for meg. Jeg verken kan eller vil fortsette dette livet. Problemet er hvilke valg jeg skal ta. Skulle ønske jeg kunne se inn i fremtiden hva slags liv alle hadde fått ut fra hvilket valg jeg hadde tatt. Men mener du at alle som har seg med andre enn partneren er narsissistiske og psykopater? Hva med de som er utro bak partnerens rygg? TS Anonymkode: e75bf...170
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #14 Skrevet 14. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med han da? Har han mistet lysten på deg, eller er det bare du som er lei han? Anonymkode: 3f051...715 Nope, han har ikke mistet lysten på meg. Men han ble ganske a-seksuell av seg de siste årene før vi sluttet å ha sex. Han håper at alt kommer til å ordne seg mellom oss. Men jeg håper virkelig at han også har seg med andre damer. Ingen normale menn klarer vel med vettet i behold å gå uten sex i 6 år?? TS Anonymkode: e75bf...170
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #15 Skrevet 14. oktober 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men mener du at alle som har seg med andre enn partneren er narsissistiske og psykopater? Hva med de som er utro bak partnerens rygg? TS Anonymkode: e75bf...170 Ab mener ikke det nei, hun snakker om deg og det du beskriver ikke alle som driver med ONS. Alle som er utro osv oppfører og tenker ikke likt som deg, så det blir feil å si at AB snakker om alle menneskene under ett. Det er abre deg hun snakker om i denne tråden, og hun viser til hvordan du tenker og resonnerer som minner om personer med visse karaktertrekk Anonymkode: 03a36...d7a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #16 Skrevet 14. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ab mener ikke det nei, hun snakker om deg og det du beskriver ikke alle som driver med ONS. Alle som er utro osv oppfører og tenker ikke likt som deg, så det blir feil å si at AB snakker om alle menneskene under ett. Det er abre deg hun snakker om i denne tråden, og hun viser til hvordan du tenker og resonnerer som minner om personer med visse karaktertrekk Anonymkode: 03a36...d7a Jeg er mann. Resten er rett i det du skriver. Men som du ser er erkjennelsen det største hinder for forandring. Anonymkode: 86b20...e30
Gjest 2Bhonest Skrevet 14. oktober 2016 #17 Skrevet 14. oktober 2016 Det sies at den seksuelle driven er på sitt høyeste når man er 18 for gutter og 38 for damer... Nå vet du hvordan alle 18.årige gutter har det.... he he.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #18 Skrevet 14. oktober 2016 16 minutter siden, 2Bhonest skrev: Det sies at den seksuelle driven er på sitt høyeste når man er 18 for gutter og 38 for damer... Nå vet du hvordan alle 18.årige gutter har det.... he he. Hehe. Problemet mitt er at jeg har vært sånn hele livet. Muligens blitt noe verre etter at jeg tippet 35. Uansett blir sex bare enda bedre med årene. 😉 Anonymkode: e75bf...170 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #19 Skrevet 14. oktober 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Problemet mitt er at jeg har vært sånn hele livet. Muligens blitt noe verre etter at jeg tippet 35. Uansett blir sex bare enda bedre med årene. 😉 Anonymkode: e75bf...170 Og noen lurte på om jeg hadde rett i mine antakelser. Fikk litt respons og der kom personligheten frem. Anonymkode: 86b20...e30
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #20 Skrevet 14. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og noen lurte på om jeg hadde rett i mine antakelser. Fikk litt respons og der kom personligheten frem. Anonymkode: 86b20...e30 OK, og nå som du har funnet ut alt om hvem jeg er; tilbake til spørsmålet mitt. Psykolog eller sexolog? TS Anonymkode: e75bf...170 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå