Alvea Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Hei! Skal kjøpe dress i bursdagsgave til min samboer. Stakkars mannen har ikke eid dress siden konfirmasjonen sin. (Låner per dags dato en av sin bror). Han jobber innen finans og vil bruke den i møter og selvsagt i bryllupp, nyttår osv. Men jeg/vi trenger noen tips. Det vi har hørt er at det ikke bør være limt(!?), men sydd på grunn av at det holder passformen bedre. Har vært ute å sett litt i dag. Var først på Dressmann og der hadde de dressjakke og bukse til 2500. Veldig rimelig da, men har hørt at dressene derfra er av god kvalitet. De bruker også en ekstern skredder som de bestiller dersom dressen skal tilpasses. Etterpå dro vi på Volt og der var det mye forskjellig. Ble svært imponert av en dress fra Oscar Jacobsen (synes snittet på den dressen så veldig pent ut). Fillipa K hadde også dresser som så veldig bra ut. Men her er jeg redd man betaler for merke. Kvaliteten kjentes likevel svært bra ut, men jeg har null peiling. Ellers var det en litt rimeligere variant fra These Glory Days til rundt 3000 for bukse og jakke, men disse så ut som var "limt" som jeg nevnte. Noen tips? Anbefalinger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå