Gå til innhold

Hvordan skal en definere hva er sommerkjole og hva er vinterkjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal en definere hva er sommerkjole og hva er vinterkjole?

Det er kaos i klesskapet mitt, og nå tenkte jeg skulle sortere hva som hører til hvilke årstid. Så her trengs det gode råd/tips.

Anonymkode: 08c93...599

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe mer komplisert enn å sortere i hva du faktisk bruker om vinteren og om sommeren?

Litt vrient med veldig praktiske tips når jeg ikke vet hvordan du sorterer, men om du f.eks. har dem hengende så ville jeg hatt sommer i en ende, vinter i den andre og alt som kan brukes til begge deler på midten. Om du "pakker vekk" noe helt eller delvis så ville jeg bare basert meg på hva du faktisk kunne tenke deg å bruke. Det er jo ikke noe soleklart skille mellom sommer- og vinterkjoler. 

Skrevet

Jeg skiller lite mellom dette med mindre det er snakk om en veldig lett, hvit flagrende kjole med spaghettistropper. Jeg bruker bare ull under kjolene på vinteren eller en ull cardigan over. 

Anonymkode: a482e...cae

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener blomster og den type mønstre i lyse farger hører sommeren til. Ellers kan de fleste kjoler gjøres sesongvennlige med strømebukse og genser/cardigan. Jeg har en stor mengde sommerklær- og kjolene som inngår der er veldig flagrende eller stroppeløse eller kjoler jeg kun forbinder med sommer.

Anonymkode: 21e23...bb7

Skrevet

kjolene som ikke gjør seg til svart strømpebukse, er sommerkjoler :) finnes enkelte unntak selvfølgelig 

• Liker 1
Skrevet

Må si jeg legger vekk maxikjolene om vinteren, da bruker jeg korte kjoler og skjørt. Ellers har jeg vel ikke noe voldsomt skille utenom at jeg ikke bruker den tykkeste ullkjolen min om sommeren.

Anonymkode: 45a23...86e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...