AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Hvordan skal en definere hva er sommerkjole og hva er vinterkjole? Det er kaos i klesskapet mitt, og nå tenkte jeg skulle sortere hva som hører til hvilke årstid. Så her trengs det gode råd/tips. Anonymkode: 36e63...685
Frostrose Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Dersom det er veldig tynt stoff eller det ikke passer med strømpebukse av andre grunner er det sommerkjole. Hvite blondekjoler forsvinner ut av skapet mitt når vinteren kommer, mens de svarte gjerne passer om vinteren med en tynn strømpebukse under.
Helena83 Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Det samme har jeg tenkt! Har ryddet bort sommergarderoben allerede for å få bedre plass, og plutselig når oktober kom så ble det høst og kaldt. De kjolene jeg har beholdt er de som har enkle farger som svart og grått, og ikke masse mønster som f.eks. blomster med sterke farger, føler de er veldig "sommerlige". Ellers har jeg pakket bort de som har veldig tynt stoff og som ikke passer til strømpebukse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå