Gå til innhold

Bruker du stillongs/ strømpebukse/ stay-ups nå når det begynner å bli kladre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du begynt å bruke stillongs/ strømpebukse/ stays-up nå når det begynner å  bli kladere?

Dersom du har begynt å bruke strømpebukse hvor tykk? Tenker både under skjørt og buksa.

Jeg er litt i tvil hva jeg skal bruke om dagen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går i kjole året rundt; nå for tiden går jeg i vanlige sorte strømper 40 den; noen dager med leggvarmere.
Når det blir enda kaldere kjøper jeg sorte ullstrømper på Cubus :) 

Gjest The damned
Skrevet

Jeg har begynt å bruke knehøye sokker under tights og noen ganger bukser. Til skjørt/kjole bruker jeg en tykkere strømpebukse i ull og muligens noen tykkere sokker som passer til. Eventuelt en strømpebukse i 100 den. Spørs litt hvor kaldt og gufsete det er.

Jeg er en frostpinn så kler heller litt for mye på meg enn å gå og fryse :)

Skrevet

Lenge siden jeg begynte med strømpebukse hver dag nå. Tykke i ull eller bomull. Noen ganger stilongs. Tynne manneben som lett fryser. Da fryser jeg lett over hele kroppen. 

Anonymkode: 29fa8...3be

Skrevet

Nei, jeg bruker aldri stillongs eller strømpebukser, med mindre jeg har på meg kjoler/skjørt. 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Gjest Naturbarn1
Skrevet (endret)
På 12.10.2016 den 21.04, tonelise10 skrev:

Har du begynt å bruke stillongs/ strømpebukse/ stays-up nå når det begynner å  bli kladere?

Dersom du har begynt å bruke strømpebukse hvor tykk? Tenker både under skjørt og buksa.

Jeg er litt i tvil hva jeg skal bruke om dagen :-)

Kommer alt an på hva jeg skal ha på. I marka bruker jeg stillongs,

Under bukse, så bruker jeg ingenting enda. Når gradestokken er over minus 20 da kommer en tykkere strømpebukse på i ull.

Endret av Naturbarn1
Skrevet

Ullstillongs under bukser. I dag har jeg på skjørt, og har først stillongs, så  ull-strømpebukse :fnise: Hater å fryse. Er 0 grader her. 

Anonymkode: 197bf...ea7

Skrevet

Litt sånn mellomsesong, og det blir for varmt med ull på jobb. Har formell dresskode på jobb, og går mye i kjoler og skjørt, og da blir det stort sett tynne strømpebukser eller stayups. Har gjerne med noen tykkere overknee-strømper til og fra jobb. Når jeg bruker type dressbukser, så bruker jeg nesten alltid stayups både høst og vinter. Gir litt varme samtidig som jeg synes at buksene faller bedre.

Anonymkode: dd352...78f

Skrevet

Jeg tyner meg til det blir litt kaldere før jeg begynner med ekstra strømpebukser. Når vinterfrosten slår inn for fullt bruker jeg ullstrømpebukser under bukser eller over tynnere strømper om jeg har skjørt eller kjole. Skifter på jobb for å ikke daue av varme innendørs.

Skrevet

Bruker ullstrømpebukser fra pierre robert om dagen. Går stort sett bare i kjoler og skjørt. Når det blir kaldere, bruker jeg gjerne 1 par sokker til, samt ankellang kåpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...