Gjest Supersol Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Grønnsåpe, salmiakk og klor er innkjøpt. Vaskekluter er rengjort. Har det minimalistisk og ryddig rundt meg, men er råvarer på å vaske gulv og skifte sengetøy. Jeg går heldigvis ut med søpla hver dag og vasker opp hver dag. Vasker klær en gang i uka også, men er elendig på de to førstnevnte. Vil ha et spark i ræva nå!! Har ikke støvsuger, men bruker kost og klut og mye såpe. Kan egentlig gjøre rent midt på natta uten at det er til sjenanse for naboene.Må se og få gjort noe nå. Tar meg ofte vin eller øl når jeg rengjør leiligheten. Det glir litt lettere unna da.
Gjest Supersol Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 "men er ræva på å vaske gulv og skifte sengetøy"
Gjest Supersol Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Det er så digg når det lukter grønnsåpe i hele leiligheten.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Bruker mye såpe skriver du, er det grønnsåpe på gulvet da? Har du ubehandlet furugulv? Det er kun da du skal bruke grønnsåpe. Ellers, har u parkett så holder det med fuktig microfiberklut både på gulv og bad/kjøkken. Kun såpe om det er skittent / fettete Anonymkode: 25555...e7c 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 5 minutter siden, Supersol skrev: Grønnsåpe, salmiakk og klor er innkjøpt. Vaskekluter er rengjort. Har det minimalistisk og ryddig rundt meg, men er råvarer på å vaske gulv og skifte sengetøy. Jeg går heldigvis ut med søpla hver dag og vasker opp hver dag. Vasker klær en gang i uka også, men er elendig på de to førstnevnte. Vil ha et spark i ræva nå!! Har ikke støvsuger, men bruker kost og klut og mye såpe. Kan egentlig gjøre rent midt på natta uten at det er til sjenanse for naboene.Må se og få gjort noe nå. Tar meg ofte vin eller øl når jeg rengjør leiligheten. Det glir litt lettere unna da. Så begynn med å forstå at grønnsåpe legger igjen ett belegg der skitt og bakterier vokser og gror. Det eneste materialet grønnsåpe er anbefalt til er ubehandlet tre. Klorin brukes heller ikke til vasking. Og dagens nye materialer som ny, vannbassert malig ikke tåler salmiakk. Dermed har du en god grunn til å utsette vaskingen din inntil egnede vaskemidler er innkjøpt. Anonymkode: 90684...f02 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 Grønnsåpeduft.... ahh. Anonymkode: dad48...4eb
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #7 Skrevet 12. oktober 2016 Hvis du liker duften av grønnsåpe kan du ha en skål med vann og grønnsåpe i for å få lukte, men å vaske med er ikke tingen. Anonymkode: 7575b...3b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå