AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Hei. jeg er en jente på 25 år gammel som har vært i forhold i 7år. så var sånn 17 når jeg traff han. Det ble slutt i november 2015 så har vært singel siden det. Jeg har nå snakket med en fyr i 2 mnd, møtte han for første gang for en uke siden. Når jeg var sammen med han så fikk jeg en god følelsen, og likte være i lag med han. Men nå i ettertid nå så har jeg tenkt litt om jeg liker han eller om jeg bare liker tanken av å ha en person som er interessert i meg. om det er kjæreste savn jeg har eller om det er han jeg trenger. Jeg klarer ikke finne ut av hva jeg føler. Han er lærling nå som snekker, så det betyr at jeg må ha avstand i 5 år. Det er også noe jeg tenker på, er det noe jeg vil ha. jeg ønsker jo starte familie osv, men det blir kanskje vanskelig når han bare er lærling pga økonomien ikke er den beste som lærling. Jeg har ingen brusing i magen eller noe når jeg ser han eller er med han. Så jeg er så usikker om det er vits å prøve videre eller om jeg skal la han gå? :o Jeg er så redd jeg ikke finner ut hva følelsene mine er heller, føler at forige forhold gjor at jeg litt mistet hva følelser er... man har jo ikke like følelser nå som man er 25 enn når man var 17. Så hva er følelser egentlig ? Er det slik at det ska bruse i kroppen når du ser han? skal du tenke på han til en hver tid og smile bare ved tanken? blir varm i kroppen? Mvh usikker frøken Anonymkode: 7b5ef...f19
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg har datet nå i 7 mnd, med samme mann. Og det er først nå jeg kjenner at det kribler litt i magen når han kommer 😊 Ta tiden til hjelp, du finner det ut til slutt 👍🏻 Og du merker fort om han ikke er noe for deg 😉 Anonymkode: c50f6...a0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå