AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg har Huawei Honor 7, fikk den i dag. Men med en gang jeg åpner Google Play så kjæsjer appen. Det kommer opp en beskjed, men det går veldig fort så får ikke sett hva det står. Blir bare dratt inn på startsiden igjen. Noen som vet hva årsaken er? Fikk til å logge meg inn på mailen med min Gmail-konto, men får heller ikke lest mailene før den også kræsjer. Anonymkode: d760a...695
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Prøvd å slå mobilen av og på? Anonymkode: 97ec2...008
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Åpne listen over programmer som kjører. Trykk OG hold inne på play store. Velg info om appen. Stans programmet (tving avslutning). Tøm hurtiglager. Tøm program data (fjern data). Gå tilbake. Nå ser du en liste med programmer. Bla ned til Google Play Tjenester. Samme rutine, stans programmet (tving avslutning - ikke sikkert at den vil, men trykk på den i alle fall). Tøm hurtiglager og tøm data. Prøv Play Store på ny nå. Anonymkode: eba7e...fef
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prøvd å slå mobilen av og på? Anonymkode: 97ec2...008 Anonymkode: eba7e...fef
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 Sorry litt utenom tema, men hva synes du om telefonen generelt ts? Har bestilt samme i dag Anonymkode: 461a7...aa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå