Gå til innhold

Føttene hovner opp etter trening!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føttene hovner opp etter hver trening! :( Anklene blir veldig store og jeg klarer ikke å bevege de skikkelig. Det kan vare alt fra en dag til flere dager ut i fra hvor lang og hard økten er :( jeg har også en god del smerter på fremsiden av leggene og har tidligere hatt inflamasjon. Det kan vel ikke være det hver gang? :( Er det noen som har noen gode råd?! 

Anonymkode: 01248...bcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd støttestrømper? Virker som at sirkulasjonen ikke er helt på topp. 

Anonymkode: 5d4cd...fdb

Skrevet

Støttestrømper kan være verdt et forsøk.

Ellers: trener du rett? for mye? rett teknikk? for ustrukturert? (ex for lang tid mellom hver gang, så du egentlig begynner på skratch hver gang).

Litt hevelse er jo normal, men ikke så mye at du ikke kan bevege foten. Har du forsøkt trykk-test? press hardt på huden, om fordypningen er der lenge, så er det mye vann. Hvis ikke, så kanskje noe annet feil?

Skrevet
9 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Støttestrømper kan være verdt et forsøk.

Ellers: trener du rett? for mye? rett teknikk? for ustrukturert? (ex for lang tid mellom hver gang, så du egentlig begynner på skratch hver gang).

Litt hevelse er jo normal, men ikke så mye at du ikke kan bevege foten. Har du forsøkt trykk-test? press hardt på huden, om fordypningen er der lenge, så er det mye vann. Hvis ikke, så kanskje noe annet feil?

Masse vann, har grop etter 15-20 sekund. Det er vondt å gå og bøye fotbladet opp mot leggen. Det er også stivt i fremme på leggen helt ned til ankelen. Det holder med en kort gåtur før dette skjer :( 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Masse vann, har grop etter 15-20 sekund. Det er vondt å gå og bøye fotbladet opp mot leggen. Det er også stivt i fremme på leggen helt ned til ankelen. Det holder med en kort gåtur før dette skjer :( 

Da synes jeg du skal gå til legen - idag. For det er ikke normalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...