AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Hei! Har begynt å putte inn noen motbakker i løpeturen og har funnet ut at jeg liker det skikkelig godt! Nå er målet å etterhvert bli rå på løping opp fjellstier. Det jeg lurer på om det er noen her som driver mye med dette og som har noen tips til en nybegynner? Hvordan trener dere? Hva slags annen type trening driver dere med for å betre formen? Hva kombinerer dere med bakke løping? Fortell! Har søke litt på internett og er interessert i å høre litt personlige erfaringer. Takker for seriøse svar! Anonymkode: 6bf34...3c5
Gjest made4u Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Tror det er bedre å spørre her, hvor du også kan lese andres råd: http://forum.kondis.no/viewforum.php?f=3&sid=8e3e2ead7fd6a7fedbbde092b4f0c1a0
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg trener mest i fjellet, og har 2-3 løpeturer i uka opp byfjellene her jeg bor. Jeg har holdt på i 6 mnd, og har hatt god framgang. Jeg har ikke noe spesifikt treningsprogram, men burde vel begynne å se meg etter det. Men, men man blir god på det man trener på, så bare å hive deg ut i fjellet. Jeg prøver også å ha en rolig økt i uka, og kjøre litt intervaller her og der. Vet ikke om det har noe for seg, men jeg har nå i hvert fall hatt framgang. Anonymkode: ad59c...eec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå