Ulla Ullsokk Skrevet 12. oktober 2016 #1 Del Skrevet 12. oktober 2016 Hva er forskjellen? Jeg skal bare bruke det til å varme opp middagsrester for å ha som lunsj, på kontoret, ikke hjemme. Da bør jeg vel like gjerne kunne ta den billigste? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 12. oktober 2016 #2 Del Skrevet 12. oktober 2016 Tror ikke det er så stor forskjell. Dama og jeg hadde hver vår når vi møttes. Begge rimeligste type, men i daglig bruk. Så kjøpte vi en dyr innbygnings en. Den har jo mange fancy funksjoner som vi aldri bruker, men er ikke bedre på ren oppvarming. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. oktober 2016 #3 Del Skrevet 12. oktober 2016 Så lenge det kun er til oppvarming så trenger du ikke en dyr en nei. Jeg kjøpte en til 499. Funker helt fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 12. oktober 2016 #4 Del Skrevet 12. oktober 2016 Vi har en heftig, flott, dyr innbygget mikro med alle funksjoner. Det er damp, grill, crisp og sensorer for både det ene og andre. Men vi bruker kun helt vanlig mikrofunksjon, 750 w til oppvarming, så vi kunne like gjerne hatt en til 499,- fra Europris eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 15. oktober 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 15. oktober 2016 Takk for at dere bekreftet det! Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå