Gå til innhold

Strikker kluter i julegave- er det nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om å få det? Jeg lurer litt på å lage litt julegodt ved siden av sammen med kluten, for jeg tenker at det er litt kjedelig å bare få en klut. Hva syns dere? Dette tenkte jeg at jeg skal gi til folk som jeg bare skal gi en liten ting til. Greit da med en klut som er fint pakket inn osv, eller bør jeg lage litt julegodt ved siden av? 

Takker for innspill 😊 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir kjempeglad når jeg får slike ting, men for min del kunne du godt droppet julegodt - man spiser gjerne nok i jula.

Anonymkode: 684af...417

• Liker 3
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir kjempeglad når jeg får slike ting, men for min del kunne du godt droppet julegodt - man spiser gjerne nok i jula.

Anonymkode: 684af...417

Takk for innspill 😄 Syns du det da holder med en klut, eller bør det være to? 😊  Tenker en klut med bånd på og liten koselig lapp med vanskeanvisning som er pakket inn fint  😊 

• Liker 1
Skrevet

Hva med ei oppvaskbørste sammen med? Sånn i tre fra søstrene grene o.l.

• Liker 9
Skrevet

En klut+ et flaxlodd hadde vært super gave til meg iallefall :) Evt. to kluter.

• Liker 3
Skrevet

Jeg vil heller ha julegodt enn klut.

Anonymkode: 2884a...d67

• Liker 4
Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg holder med den som foreslår å legge ved en sånn koselig oppvaskbørste i tre sammen med kluten. 

Skrevet

De har sånne fine oppvaskebørster på Lagerhaus til en rimelig penge.

• Liker 1
Skrevet

Hadde blitt veldig glad! (spiser ikke godterier, så hadde gjerne heller tatt en klut til:))

Anonymkode: 8e2fb...d40

• Liker 1
Skrevet

Klut er helt innafor. Vi gir hjemmelaget lykt og peppermyntete fra hagen til de som ikke egentlig skal ha noe mye.

Anonymkode: e06d8...e8d

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar alle sammen 😊 Tenker jeg dropper julegodter og heller gir en oppvaskbørste sammen med kluten 😉 

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klut er helt innafor. Vi gir hjemmelaget lykt og peppermyntete fra hagen til de som ikke egentlig skal ha noe mye.

Anonymkode: e06d8...e8d

Peppermyntete fra hagen kunne lett bli julas beste gave, for min del i hvert fall.

Anonymkode: 2884a...d67

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi får som regel ein klut til jul frå ein slektning. Ho legg ved nokre kjekke ord. Eit år var kluten gul, då var kommentaren "ein solklut i vinterkulden". Utruleg koslig med heimelaga gåver, uansett kva det er syns eg. Ein klut hadde vore nok, men ein oppvaskbørste eller ei fin såpe kan jo vere kjekt ved sidan av.

Endret av Frøken Mitzi
Redigert pga mobilknoting.
  • Liker 4
Skrevet
9 timer siden, lilletuss87 skrev:

Takk for svar alle sammen 😊 Tenker jeg dropper julegodter og heller gir en oppvaskbørste sammen med kluten 😉 

Så flotte, gjennomtenkte gaver med personlighet og sjel i. Heldige er de som står på gavelisten din! :blomst:

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde dessverre ikke likt å få en klut i gave. Hadde tolket det som "hei, vaskekjerring. Ser ikke ut til at du vasker nok, så her må du starte å vaske mer asap!" (Og jeg vasker nok som det er.) Vaskeutstyr kjøper jeg selv!

Anonymkode: 7281f...2f6

• Liker 2
Skrevet

Så koselig gave! Elsker hjemmestrikka kluter. 

Skrevet

Jeg synes det høres ut som en veldig koselig gave. :) Spørsmålet er mer om noen tør bruke kluten hvis den er for fin. :fnise: 

Skrevet

Hva hadde alternativet vært, om du skulle ha kjøpt gave?

Jeg synes en klut ser stusselig ut, men om alternativet er like stusselig og det er til folk du egentlig bare gir en oppmerksomhet så er det helt greit.

Anonymkode: b1440...f79

• Liker 1
Skrevet

Legg ved litt julegodt. Fint med plaster på såret.. hadde jeg fått en klut i retur -julegave, hadde du fått tidenes dårligste julegave neste år 😂 men godteri er kos, da blir det litt spesiell gave :)

Anonymkode: 45d1d...f0a

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde alternativet vært, om du skulle ha kjøpt gave?

Jeg synes en klut ser stusselig ut, men om alternativet er like stusselig og det er til folk du egentlig bare gir en oppmerksomhet så er det helt greit.

Anonymkode: b1440...f79

Du syns en hjemmestrikket klut ser stusselig ut? Hvor bortskjemt går det an å bli?!

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legg ved litt julegodt. Fint med plaster på såret.. hadde jeg fått en klut i retur -julegave, hadde du fått tidenes dårligste julegave neste år 😂 men godteri er kos, da blir det litt spesiell gave :)

Anonymkode: 45d1d...f0a

Fy, for en dårlig innstilling! TS strikker kluter, det tar faktisk litt tid - og du syns det er en dårlig julegave? Bli voksen!

TS: Jeg hadde blirr kjempeglad for en hjemmestrikket klut, og jeg hadde brukt den! Ikke fordi jeg ikke har andre kluter som jeg har kjøpt, men fordi jeg hadde likt å ha den hjemmestrikkede kluten fremme!

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...