Gå til innhold

De mest overhysteriske graviditetsrådene noen sinne...

Ruccula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi! Så mange regler for gravide har jeg aldri sett før, og iallefall ikke samlet på ett sted! Håper ingen leser dette og tenker at det er normen. Hun går jo laaangt utenfor det legene anbefaler.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den trykker ikke jeg på. 

Anonymkode: 7205d...e5d

Ikke jeg heller. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene, dette må jo være tull 😱 "Har du noen sunne svangerskapstips som ikke er nevnt her, så er du hjertelig velkommen til å dele det med oss i kommentarfeltet" Dette er jo absolutt ikke sunne svangerskapstips, men heller hysteri spør du meg. Håper ikke mange følger den regla der, for det kan virkelig ikke være noe sunt i det. 

Anonymkode: f2d2f...036

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den trykker ikke jeg på. 

Anonymkode: 7205d...e5d

Det er da helt og fullt  opp til deg..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene, dette må jo være tull 😱 "Har du noen sunne svangerskapstips som ikke er nevnt her, så er du hjertelig velkommen til å dele det med oss i kommentarfeltet" Dette er jo absolutt ikke sunne svangerskapstips, men heller hysteri spør du meg. Håper ikke mange følger den regla der, for det kan virkelig ikke være noe sunt i det. 

Anonymkode: f2d2f...036

Det er tilogmed farlig å gå i fleece klær gitt!!  :daane:

Man må kle seg i organiske klær...jadda!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg er vegetarianer, og bruker lite sminke og sånt. Enda mindre når jeg var gravid. Og jeg vasket selvfølgelig alt av tøy til babyen før det skulle brukes.

Men dette var drøøyt. Og så mange råd som motsier fakta og vitenskap. "Det er ingen tvil om kustige søtningsmidler ikke er bra for oss", også ramser hun opp alle. De fleste er aldri bevist skadelige, etter uendelig med testing(satt på spissen). Jeg sluttet uansett å ta det seriøst(ikke at jeg gjorde det i utgangspunktet) når hun begynte å skrive om stråling.

Anonymkode: 5ae0d...99d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke lese alt.  Håper vordende mødre ikke tar alt det seriøst!  :murvegg:

Anonymkode: 20588...a61

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man skal unngå hermetikk og papp/plast, men samtidig skal man spise bønner, linser og kikerter? Må man gro alt selv da eller? :klo:  

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der har ikke sett Folkeopplysningen på NRK...:dry:

Anonymkode: 710ec...f0c

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trykker ikke på linken. Kan ikke noen bare oppsummere i et innlegg hva hun skriver?

Anonymkode: c6cfa...d3d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la igjen en kritisk kommentar vedrørende det uvitenskapelige våset hun lirer av seg, selvfølgelig ikke godkjent. 

Anonymkode: 0a3b6...222

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vaske nyinnkjøpte klær er ikke så dumt, da. Heller ikke å droppe de verste rengjøringsproduktene.. Men ellers var det mye hysteri, ja..

Anonymkode: e9680...e22

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...