AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Koster det noe å ha en sånn konto gjennom finn.no? Jeg veit at det kan også noen kroner, for å legge ut forskjellige annonser under kjøp og salg. Men koster det noe, for bare å ha en konto hos finn.no? Jeg leste litt rundt på nettsidene deres, og det stod noe om "Spid Cash" eller noe, hva går det egentlig ut på ? Anonymkode: ae502...013
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Konto hos finn.no er gratis. Men selve domenet må du nok hoste opp en del gryn for å få kjøpt. Anonymkode: aa08e...46c 1
Frostrose Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Det er, som AB skriver, gratis å ha en konto der. Det er også gratis for private å legge ut annonser på "torget" (du må betale for å selge bil og hus, men ikke andre gjenstander)
Million Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg vet ikke hva du mener med "sånn konto", men jeg er registrert som bruker på Finn.no. Det koster ingenting. Jeg kan legge ut annonser på Torget og det er også gratis. Med mindre jeg vil kjøpe en mer fremtredende plass for annonsen min på Torget da, da må jeg betale litt for å få frontet nettopp min annonse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå