Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg kunne virkelig gjerne tenke meg en jobb hvor jeg kan arbeide hjemmefra. Jeg tenker typisk online veileder, spaltist og den slags. Jeg er allerede i gang med å utfylle diverse spørreundersøkelser, men det er jo også begrenset hvor mye inntekt disse kan gi meg. Grunnen til at jeg ønsker en mobil jobb, er at jeg er mye på farten. Har dere noen ideer til stillinger jeg kan søke etter? Jeg er interessert i å arbeide 10-40 timer i måneden, alt ettersom hva jeg finner. Jeg er glad i å skrive og til å gi råd/veiledning. Jeg er også glad i å bake, trene og lage mat. Jeg studerer innen helsefag, hvor jeg fullfører min bachelor til sommeren.

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte søkingen, men jeg trenger bare desperat en jobb. Jeg har selvsagt allerede en feriejobb, og jeg har søkt på jobber som krever fysisk tilstedeværelse i studentbyen min. Likevel kunne jeg helst tenke meg en helårsjobb der jeg kan jobbe fra hvor jeg vil i verden. 

Jeg håper på noen gode forslag :D 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner en som jobber freelance for lokalavisen. Det tjener han litt på, spesielt om han tar egne bilder.Og så har jeg en venninne som er telefonselger. Hun jobber hjemmefra, men det er noen firma hvor man må inn på kontor, så det må du sjekke før du søker. Ellers bør du bli blogger :P 

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for reklame.

Sulosi, mod.

Edit: ryddet for reklame.

Edie, mod.

Endret av Edie
  • 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber hjemmefra. :) men jeg har min egen bedrift, og er min egen sjef. 

Anonymkode: 2a41f...c8f

Gjest Linaria
Skrevet

Jeg tar master i oversetting og skal begynne med det freelance (har bare gjort det littegrann så langt). Er du flink i noen språk? 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber hjemmefra. :) men jeg har min egen bedrift, og er min egen sjef. 

Anonymkode: 2a41f...c8f

Hva slags bedrift er det? 

• 2 måneder senere...
Skrevet

Heisann, 

Jeg er en jente på 33 år har allti vært gla i å jobbe og trene , men så fikk jeg en nyresykdom som gjorde at at vips alt ble tatt fra meg. Jeg elsket å være aktiv og være med venner og ikke minst elsket jeg å jobbe. Jeg hadde blitt så gla om det hadde vært noen internett/tlf jobber jeg kunne gjort hjemmefra. Hadde sittet veldig stor pris på om det er noen som har noen råd eller kunne hjulpet meg? 

Per i dag går jeg på arbeisavklaringspenger og må gå ca 1 år til på det før jeg blir 100% uføretrygdet. 

Håper mange har gode råd og som kanskje kunne hjulpet meg ☺

Skrevet
On 12.10.2016 at 5:11 PM, Tøysejenta said:

Hei. 

Jeg kunne virkelig gjerne tenke meg en jobb hvor jeg kan arbeide hjemmefra. Jeg tenker typisk online veileder, spaltist og den slags. Jeg er allerede i gang med å utfylle diverse spørreundersøkelser, men det er jo også begrenset hvor mye inntekt disse kan gi meg. Grunnen til at jeg ønsker en mobil jobb, er at jeg er mye på farten. Har dere noen ideer til stillinger jeg kan søke etter? Jeg er interessert i å arbeide 10-40 timer i måneden, alt ettersom hva jeg finner. Jeg er glad i å skrive og til å gi råd/veiledning. Jeg er også glad i å bake, trene og lage mat. Jeg studerer innen helsefag, hvor jeg fullfører min bachelor til sommeren.

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte søkingen, men jeg trenger bare desperat en jobb. Jeg har selvsagt allerede en feriejobb, og jeg har søkt på jobber som krever fysisk tilstedeværelse i studentbyen min. Likevel kunne jeg helst tenke meg en helårsjobb der jeg kan jobbe fra hvor jeg vil i verden. 

Jeg håper på noen gode forslag :D 

Jeg jobber som programmerer, kan jobbe hjemmefra hver dag om jeg vil. Men er da låst til PCen hele arbeidsdagen, så ikke veldig "mobil" eller "mye på farten" i arbeidstiden... Men det ville du jo heller ikke vært dersom du var eksempelvis spaltist eller online veileder, da du i begge situasjoner vil være låst til PCen?

Anonymkode: 0d647...a94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...