Gå til innhold

Er assistert befruktning vondt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer egentlig bare på om noen her inne kan dele sin erfaring med assistert befruktning...? 
Jeg har jo selvsagt sett videoer av dette på youtube, hvordan dem gjør det osv... Men jeg lurer jo på om dette gjør vondt? Fra de tar egget til de setter det inn igjen?? 

Anonymkode: 21f1f...17c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir bedøvet. Nei, det gjør ikke vondt. Men du har vel mannen med deg til støtte?

Anonymkode: 6599e...a9e

Skrevet

Ja han skal være med :-) 

Men vi fikk jo et skriv idag i posten, i forhold til vår time, der stod det at vi skal inn til konsultasjon og utredning... Utredning har vi jo allerede hatt hos en privat gynekolog.. Men jaja, vi får vell gjøre det en gang til da.. Men da stod det at vi skal ringe klinikken når vi er klar for behandling, vil det da si at vi skal ringe når vi er klar for og få barn??

Skrevet

Klar for behandling betyr bare klar for behandling. Det er ingen garanti at det blir barn av det. Det... er derfor en gjerne skal ha partneren med på det. For det kan være uhyre tøft. For begge parter.

Skrevet

Huff, vi får håpe på det beste iallfall, men selvsagt ikke ha for høy forhåpninger :-)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, vi får håpe på det beste iallfall, men selvsagt ikke ha for høy forhåpninger :-)

Det er bare til å spytte i nevene og brette opp... eh, armene. Det går helt sikkert bra. Uansett, ikke tenk på den gangen som ikke vil, gled dere heller over det som kommer. :)

Krysser fingrene for deg og bank i bordet, håper dette går bra. Lykke til! Dette er et stort skritt og stor forandring i livet!

Skrevet

Ja du har helt rett! :-) 

Vi låg i sengen i går kveld og snakket om dette i sikkert rundt 2 timer! Og vi føler oss så klare, og vi støtter hverandre fullt ut :-) 
Og vi er enige om at dersom første forsøk ikke skulle gå bra, så skal vi ikke gå i kjelleren for det. Og jeg merker det hjelper at vi er så åpne om dette temaet, og er litt optimistiske :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...