Gå til innhold

Når brukere har samme avatar

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjør det egentlig noe? Hva mener dere? Det er flere her som har/har hatt bilde av angelina jolie mener jeg å huske - ikke helt det samme bildet dog. Jeg mener selv at nicket er det viktigste.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler er viktig. Det kan være forvirrende med folk med samme avatar.

Skrevet

Det spille ringen rolle om man har forskjellige bilder av samme person, men helt like bilder er håpløst, jeg ser mer på avatar en på bildet. Noen ganger dukker det opp avatarer som noen har hatt for flere år siden, til og med det forvirrer meg :ler: men det er jo selvfølgelig helt greit, man venner sesg jo fort til det.

Skrevet

Helt samme avatar har jeg ikke sett at noen har her, men det beste er jo å unngå det. Jeg for min del ser først på avataren for å kjenne igjen folk her, og da ville det vært forvirrende, ja.

Skrevet

Begge deler er viktig, men for meg er nok avataren viktigere enn nicket fordi den er mest iøynefallende. Når man raskt skummer gjennom en lang tråd ser man avataren tydeligere enn nicket. Det hender rett som det er at jeg tar feil av to personer fordi de har lik avatar og jeg synes faktisk det er ganske irriterende. Det finnes jo uendelig mange forskjellige avatarer man kan bruke, det bør være mulig å la være å ha den samme som en annen. Å ha samme person på forskjellige avatarer er ikke viktig, så lenge det ikke er nøyaktig samme bilde.

Skrevet

Jeg er fremdeles temmelig fersk her inne og kjenner dere ikke så veldig godt.

Da er det greit å ha avatarene for å huske hvem dere er. Navn er jeg dårlig på. ;)

Skrevet

Jeg legger bedre merke til avatar enn nick. Men om noen skulle slumpe til å ha lik avatar bli jeg ikke irritert av den grunn :wink:

Skrevet

Greit med forskjellige avatarer, lettere å skille brukere da. Men jeg ser også på nicket.

Skrevet

Det gjelder kanskje å finne en avatar som er unik, og kanskje manipulere bildet litt... så unngår man problemet?

Skrevet

Vi var tre stykker her inne som hadde lik Asterix-avatar en stund. Jeg resignerte, og byttet...

Skrevet

Jeg ser så mye på avataren at jeg en gang klarte å kalle en registrert bruker for gjest, kun fordi denne ikke hadde avatar... :oops:

Skrevet

Jeg legger bedre merke til avatar enn nick, og det har skjedd at forvirringen er total når flere brukere bruker samme avatar, da har iallefall jeg lett for å tro at det er den som har brukt avataren lengst og på flest innlegg som skriver....selv om det av og til er en helt annen med samme bilde..

Skrevet

Klart det er best med forskjellig avatar! Men for de nye er det ikke så lett å vite om noen andre har det samme som de velger.. Jeg prøver å legge merke til nick også, det hender jo folk bytter avatar! Hender jeg varierer selv innimellom, hvis jeg finner noen jeg liker bedre. :)

Skrevet

Jeg blir egentlig litt forvirret av både avatar og nick, alt ettersom - fordi mange bytter avatarer jevnlig, og noen bytter også nick underveis. Det er ikke helt enkelt å finne hvem som er hvem, siden alt er skriftlig her og vi ikke har noen "ansikter" å feste informasjonen til.

Hadde vært kjempegreit om man fant seg en identitet og holdt seg til den, nicket for eksempel, så kunne man heller "pynte seg" etter smak og humør med ulike avatarer.

Skrevet
Hadde vært kjempegreit om man fant seg en identitet og holdt seg til den, nicket for eksempel, så kunne man heller "pynte seg" etter smak og humør med ulike avatarer

Helt enig med den. :enig_animasjon:

Skrevet

Avataren er den jeg legger merke til aller først.Også er det temmelig irriterende med like nick der den ene har slengt på et par ~~ eller ** eller noe i den duren.

Vet det regjerer en ~Thea~ gjest her inne og jeg har flere ganger sett navnet og tenkt; hæh,har jeg skrevet det??

Så begge deler like viktig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...