Ginger66 Skrevet 12. oktober 2016 #1 Del Skrevet 12. oktober 2016 Hei, Er det noen her som har testet Ikea-madrass og kan komme med noe erfaringer? Lurte på å kjøpe denne httphttp://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30293445/ eller denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30293445/ og lurte på om noen hadde testet de? mvh Ginger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. oktober 2016 #2 Del Skrevet 12. oktober 2016 Du linker til to like madrasser? Jeg kjøpte noen nye madrasser fra Ikea i sommer, og valgte Høvåg madrassen med Tussøy overmadrass på. Har sover på den i noen måneder nå og er kjempefornøyd. Jeg sover veldig godt på den! Jeg liker litt myk madrass da. Du vet at Ikea har madrassgaranti? Du får prøve madrassen i 90 dager...! HVIS den ikke skulle passe deg og/eller du ikke liker den eller får vondt i ryggen eller noe sånn av den, får du returnere madrassen - eller evt bytte i en annen. Det er en skikkelig bra garanti. Vanskelig å gjøre bomkjøp da, når man bare kan returnere den etter å ha prøvd en stund om det ble feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginger66 Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 12. oktober 2016 He he, ble feil med linken der ja, mente denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20257725/ Takk for svar😄 Ja, jeg vet om det med garantien, har forsøkt en madrass og er på nummer to nå😜😂 Jeg lurte bare på om det er like greit å gå for den dyreste når jeg skal bytte inn de jeg har nå, eller om den andre er bra? mvh Ginger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginger66 Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 12. oktober 2016 Høvåg har jeg forresten nå, er ikke helt fornøyd😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathj Skrevet 12. oktober 2016 #5 Del Skrevet 12. oktober 2016 Vi har Stavanger rammemadrass med Tussöy overmadrass. Vi er veldig fornøyde. Jeg kan ikke komme på noe negativt å si, vi sover veldig godt begge to 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 13. oktober 2016 #6 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Vi har bare Ikea-madrasser, og hadde vi hatt råd da vi nylig kjøpte ny seng (180x200, ergo 2x90-madrasser) hadde vi kjøpt disse. Men siden vi veldig gjerne også ville spise den måneden, så valgte vi disse i stedet, for det var også gode madrasser selv om de ikke var "helt der". Om et par-tre år er sikkert billigmadrassen moden for utbytting, men da har vi også råd til å kjøpe de dyrere madrassene, siden vi ikke kjøper en svær seng i tillegg. Poenget blir da, har du råd, kjøp Hessengen, det er en veldig god madrass. Endret 13. oktober 2016 av Minya 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
etnavn Skrevet 13. oktober 2016 #7 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Jeg sliter med dårlig rygg, hofteskade og låsninger i nakken, så da jeg skulle velge madrass var jeg veldig opptatt av å få tak i en som ihvertfall ikke forverret helsetilstanden min. Vi har i tillegg ganske smal seng, og samboern min er veldig tung (fort gjort å helle nedover mot den siden av sengen og bli liggende skjeivt). Etter en masse frem og tilbake og forskjellige prøvinger og vurderinger (ikea inkludert), endte vi opp med en madrass fra Jysk som heter Gold F85 Wellpur. Kjempefornøyd!! http://jysk.no/soverom/madrasser/skummadrasser/gold/madrass-gold-f85-75x200-wellpur/family Den er trykkavlastende, former seg etter kroppen og gjør at du ikke f.eks heller nedover mot en tyngre samboer i sengen. Jeg har faktisk blitt bedre i ryggen, og har ikke hatt låsninger i nakken etter at vi kjøpte denne. Så den anbefales! :-) Redigert for å legge til: Ser imidlertid ut som at Jysk bare har den i 75 cm til 90 cm bredde akkurat nå. Men da vi kjøpte den var den i 120 cm bredde, 140 cm, 150 cm. Så kanskje de får dem inn igjen, eller har igjen noen i varehusene sine..? Endret 13. oktober 2016 av etnavn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginger66 Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 13. oktober 2016 Tusen takk for svar alle sammen, da satser jeg nok på den fra Ikea. Er ikke glad i sånn formskum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #9 Del Skrevet 13. oktober 2016 Jeg har Hesseng madrass med Tromsdalen overmadrass, kjøpte for 13 mnd siden og er kjempefornøyd. Min søster har Hokkåsen med en eller annen overmadrass, samme overflate som madrassen type, men iallefall, hun er kjempefornøyd men den ble for myk for meg, så jeg valgte alså Hesseng / Tromsdalen Anonymkode: 42563...6be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #10 Del Skrevet 16. oktober 2016 Jeg har Skårer rammemadrass fra ikea, med Tuddal overmadrass. Har en madrass i medium og en i fast, da jeg vil ha mykere madrass enn typen. Vi begge sover veldig godt, og jeg er mindre plaget med vond rygg/nakke etter jeg kjøpte nye madrasser! Anonymkode: 198ce...7d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå