Gå til innhold

Morsomme kjæledyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det morsomste/dummeste ditt kjæledyr gjør? 

Jeg har en hund på ett år som gjør mye rart, det meste er veldig søtt og morsomt. Noe hun til stadig gjør er å gjemme "dentasticksene" hun får. Noe jeg har skjønt ikke er unormalt, men hun går rundt med den i munnen lenge for å finne det perfekte gjemmestedet. Som regel ender hun opp med å gjemme den i nærheten av meg gjerne godt synlig under ett teppe. Dette er selvfølgelig etter hun har gravd masse usynlig sand over den. haha:fnise:  

Så jeg vil gjerne høre deres morsomme/rare dyre historier :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår cavalier "gravde" ned bein i potteplantene. Viss han skjønte at vi så det, ble han så frustrert og måtte finne et nytt gjemmested. 

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hadde en katt en gang, som banket på vinduet når den ville inn. Både søt og morsomt egentlig.

Gjest Belle âme
Skrevet (endret)

A banker på vinduet når han vil inn.

B katten opner dører og vinduer.

Når noken i familien min har laga fisk til kattane og går ut av kjøkkenet, kan kattane finne på å hoppe opp på benken, ta eit godt stykke og forsyne ser sjølv. Dette er til tross for at vi har eit klede eller skjørefjøl over.

Når eg budde heime, vekte A katten meg alltid 06.40 kvar vekedag, for eg skulle eigentleg stå opp 06.30. Han gjor det aldri i helgene :P 

A skal alltid ihjelkosast med når et kjem heim. Han skal helst ligge og sleve på fjeset mitt.

Dei legger seg alltid på tepper, handklær, bøker, pc-er osv. Eller A gjer det, B gjer det òg, untatt viss vi vil det. F.eks handdukane, då legger han seg alltid 1 cm frå den, og blir kjempefornærma om eg løfter han 1 cm sånn at han ligger på kledet. Då vil han plutseleg ned på golvet og furte:fnise:

A nekter å drikke frå andre ting enn vasken.

A  trur eg skal bli henretta kvar gong eg går inn på badet, for han hyler, skriker og klorer som besatt på døra heilt til eg slepp han inn. Men om han får komme inn, tek det 5 sekund før han vil ut. 

B nekter å ete ost med riller(riller er det ostehøvelen som lager). 

B har all verdens med tid, når eg skal sleppe han inn så tek det så lang tid! Han skal sjå på meg i 30 sekund, så skal han reise seg mens han strekker seg. Så går han omtrent like fort som ein 100 år gammal mann. Så skal han strekke seg litt til. Når han har gått 1-2 meter gidder han ikkje meir, så då legger han seg ned på bakken og ruller rundt. Då må eg ta på meg sko å komme og hente han. Han er jo så nusselig at eg ikkje kan bli irritert.

A går alltid inn i skap, klesplagg, sekker og kofferter.

Når B ser meg, kaster han seg på rygg og vil ha kos. Han bryr seg ikkje kva slags bakke det er, om det er ei dyne eller betonggolv. Trur han snart får hjerneskade.

Om B ikkje får nok oppmerksomhet, så ser han på oss imens han smyger seg bort til sofaen, tek opp labben og ser på oss mens han klorer den opp. Herregud så teit og søt han er. 

Kjem til å sakne dei når eg stikke til hybelen igjen:fnise::rodmer:

Endret av Belle âme
Skrevet

Hunden min gjemmer tyggebein i fanget mitt når jeg sitter i sofaen, og graver luft over med nesa...:fnise:

Skrevet

Kanin som tramper ved utgangsdøra når han mener at nå må han ut. Ikke alltid jeg er enig i det. Eks midt i natten eller når det er kaldt.

Anonymkode: 27f4a...536

Gjest The damned
Skrevet

Det kan være litt irriterende,men også søtt og morsomt. Ene katten vår skal alltid være med på alt vi gjør. Jeg sitter alltid og småhumrer når vi for eksempel har fått et nytt møbel. Da skal katten være med på utpakkingen,når vi setter sammen møbelet,leke med skruer og andre småting og sitte oppi kassen eller gå under pappen.

Hvis vi leter etter noe så skal hun også være med å lete. For eksempel om jeg sitter og lyser med en lommelykt under noe så kommer hun for å se hun også :)

Hannkatten kjenner igjen lyden av skuffen hvor godteriet er oppi,men vi har flere like skuffer så han kommer gjerne hver gang en skuff åpnes. Den katten elsker mat, og sitter alltid og tigger når jeg lager mat. Han er ute i all slags vær,og er langhåret. Etter at jeg begynte å tørke han da han kom inn klissvåt,så har han begynt å kreve at jeg skal gjøre det. Mjauer helt til jeg kommer,og er storfornøyd når han blir tørket.

Eldste pusen sitter ofte og tar ut en og en bit fra matskålen når hun skal spise. Tar poten oppi matskåla og trekker ut en og en bit. Har sett andre katter gjøre det også,men er litt morsomt å se på.

Katter er noen rare,søte og morsomme dyr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...