AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Sitter her å skal forsikre katten min. Hun er kastrert, chippet og hele sulamitten, katt fra dyrebeskyttelsen. Ca 1 år gammel. Er det Agria som er det beste fortsatt? Begynner å bli noen år siden jeg hadde katt sist. Også er det så tungvindt å finlese alle de forskjellige forsikringene. Anonymkode: a4ed1...826
Minya Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Agria har bare blitt bedre med årene og er fortsatt den beste for kjæledyr. Så lenge katten din ikke har vært syk eller hatt noen skader før forsikringen trer i kraft (husk at det er en karenstid på 28 dager eller noe også) så forsikrer Agria katten din for absolutt alt fra sykdom til skader frem til den dør, bortsett fra om det er helt spesielle rasebestemte sykdommer det er snakk om. I spesielle tilfeller kan det hende de reserverer noen sykdommer fra å gjelde på forsikringen fordi katten er så alvorlig syk at det blir for mye utbetalinger, men i praksis forsikrer de for alt.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Agria uten tvil.Og de er vel de eneste som lar det få ha forsikring på katten din så lenge den lever. Anonymkode: db232...9d3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Har forsikret mine katter i Agria, og er fornøyd. Har brukt forsikringen flere ganger. Men det som står over stemmer ikke, også Agria har noen unntak vedr hva de ikke dekker, for eksempel endel tannrelaterte sykdommer. Så les vilkårene nøye, uansett hvilket selskap du velger. Og ikke velg et selskap som ikke lar deg forsikre katten lenger enn til den er x antall år gammel! Det er når katten blir gammel du har størst sannsynlighet for at katten blir syk, selvsagt. Anonymkode: b45ae...ca5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har forsikret mine katter i Agria, og er fornøyd. Har brukt forsikringen flere ganger. Men det som står over stemmer ikke, også Agria har noen unntak vedr hva de ikke dekker, for eksempel endel tannrelaterte sykdommer. Så les vilkårene nøye, uansett hvilket selskap du velger. Og ikke velg et selskap som ikke lar deg forsikre katten lenger enn til den er x antall år gammel! Det er når katten blir gammel du har størst sannsynlighet for at katten blir syk, selvsagt. Anonymkode: b45ae...ca5 Agria lar deg få ha forikring på katten så lenge den lever jo,så ikke si at det ikke stemmer Anonymkode: db232...9d3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #6 Skrevet 13. oktober 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Agria lar deg få ha forikring på katten så lenge den lever jo,så ikke si at det ikke stemmer Anonymkode: db232...9d3 Jeg tror ikke ab siktet til ditt innlegg. Anonymkode: 99822...fe2 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #7 Skrevet 14. oktober 2016 På 13. oktober 2016 den 17.24, AnonymBruker skrev: Agria lar deg få ha forikring på katten så lenge den lever jo,så ikke si at det ikke stemmer Anonymkode: db232...9d3 Les innlegget mitt en gang til. Jeg siktet til at også Agria har unntak når det gjelder hva forsikringen dekker. De dekker IKKE alt. Det jeg skrev vedr alder var generelt, hadde ikke noe med Agria å gjøre. Den eldste katten min er 13 år gammel og forsikret i Agria. 😉 Anonymkode: b45ae...ca5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #8 Skrevet 30. november 2016 Agria er det beste. Eneste som forsikrer dyr over 10 år. Jeg har selv agria og er kjempefrornøyd. Min lille pus har akkuratt fått påvist en hjertefeil fortykket hjertemuskel. Agria er også et av de forsikringsselskapene mange klinikker gjør direkteoppgjør med. Og men min sak har de vært veldig raske til å utbetale erstatning. Uansett jeg har bare gode erfaringer med agria. Anonymkode: df00e...c29
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #9 Skrevet 30. november 2016 Ts her. Tusen takk for svar! Endte opp med Agria Anonymkode: a4ed1...826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå