Gå til innhold

Hvorfor farge håret hos frisør, når du kan kjøpe superbillig hos h&m?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja..det koster jo sånn 69 kr elns på h&m?

Anonymkode: b87e0...0a7

Videoannonse
Annonse
Gjest Cartina
Skrevet

Fordi det er veldig begrenset hvilke farger du kan velge mellom når du kjøper hjemmefarge, frisører kan blande seg frem til den du vil ha. Hjemmefargene ser også ofte veldig unaturlige ut, og det er mye styr og søl og gjøre det selv. 

Skrevet

Jeg farget håret mitt hos frisøren for ikke lenge siden (...jeg gjør normalt sett dette selv) , men når jeg skulle betale, fikk jeg nærmest granatsjokk.. ALDRI mer.. Det er det overhode IKKE verdt ! 

• Liker 9
Skrevet

Får man det til selv så hvorfor ikke gjøre det selv. 

Skrevet

Fordi enkelte av oss foretrekker litt mer spill, hjemmefarger blir ofte alt for tunge. De fader også raskt og etterlater fargen livløs og blass. Dritdyrt å opprettholde fint hår, men i mine øyne SÅ verdt det! :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg tar foliestriper hos frisøren, og syns det er hårreisende dyrt (ha ha:P) men det hadde jeg ikke klart å få pent til hjemme.

• Liker 5
Skrevet
På Wednesday, October 12, 2016 den 14.06, AnonymBruker skrev:

Ja..det koster jo sånn 69 kr elns på h&m?

Anonymkode: b87e0...0a7

elns?

Lær deg å skrive norsk!

Anonymkode: d8e54...c3b

• Liker 3
Gjest The damned
Skrevet

Spørs hva man skal gjøre og hvilken farge. Om man kommer til en frisør som er flink så er det verdt å gå til frisøren, men ofte så kan ikke frisøren det de driver med.

Jeg har kommet ut med gule og oransje striper selv om jeg ikke skulle ha det, og å få det resultatet klarer jeg like godt hjemme. Trenger ikke betale flere tusen for å få stygt hår :P

Problemet med hjemmefarge er at de er mye mørkere enn på pakken, men om man er litt bevisst på det så kan det å farge hjemme gå helt fint.

Skrevet

H&M farger ikke hår - de selger klær.

• Liker 2
Skrevet

Stoler ikke på meg selv til å gjøre en bra jobb.

• Liker 1
Skrevet
På 12. oktober 2016 den 14.49, Nappetass1 skrev:

Fordi enkelte av oss foretrekker litt mer spill, hjemmefarger blir ofte alt for tunge. De fader også raskt og etterlater fargen livløs og blass. Dritdyrt å opprettholde fint hår, men i mine øyne SÅ verdt det! :)

This!

Jeg har farget håret mitt hos samme frisør i 4 år, han er superflink og forstår akkurat det jeg vil ha uansett om det er klipp, styling eller farge. Jeg stoler nok ikke nok på meg selv til å farge mitt eget hår, og stoler nok enda mindre på hårfargen fra H&M. 

Anonymkode: f344e...faa

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

elns?

Lær deg å skrive norsk!

Elns = Eller noe sånt 

• Liker 6
Skrevet

Den eneste gangen jeg har farget håret hos frisør på 10 år var når jeg skulle gå fra lysblond til brunt.  Det turte jeg ikke selv, farger håret selv og har gjort det i 25 år. 

Skrevet
13 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Elns = Eller noe sånt 

Det er en forkorting som ikke eksistere. 

• Liker 2
Skrevet
På 12.10.2016 den 14.48, calleia skrev:

Jeg farget håret mitt hos frisøren for ikke lenge siden (...jeg gjør normalt sett dette selv) , men når jeg skulle betale, fikk jeg nærmest granatsjokk.. ALDRI mer.. Det er det overhode IKKE verdt ! 

Du må spørre om pris først da...Du bestiller ikke mat på restaurant uten å vite pris først?

Anonymkode: 2c590...64e

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

elns?

Lær deg å skrive norsk!

Unødvenig kommentar, du skjønte poenget eller? Dette er et forum ikke en norsk time.

Kiss my ass! (Engelsk til opplysning, hvis du skulle være i tvil).

• Liker 8
Skrevet
24 minutter siden, Nøste~ skrev:

Stoler ikke på meg selv til å gjøre en bra jobb.

Så prøv og feil, så blir det bra. Det første morgenbrød du baket ble vel heller ikke perfekt?

Skrevet

Veldig fornøyd med l oreal sine-som jeg kjøper på HM ( har opplevd at frisører har farget håret mitt grønt ) så går aldri mer til frisøren- det blir faktisk bedre hjemme;)

Anonymkode: dc1af...fc1

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så prøv og feil, så blir det bra. Det første morgenbrød du baket ble vel heller ikke perfekt?

Det er verre å ødelegge håret enn et brød.

• Liker 1
Skrevet

Greit å bruke hjemmefarge til etterveksten.  Ser ikke noe forskjell så lenge man velger riktig farge.  Skal jeg stripe håret eller noe nytt er det frisøren som gjelder. Vedr falming merker jeg ikke noe forskjell på frisøren kontra hjemmefarge når en farger håret 1 gang I mnd uansett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...