Gå til innhold

Anal

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en elskerinne som har et noe trangt rompehull. Jeg liker godt å rævkjøre henne og har gjort det endel ganger. Er det noen med erfaring som kan fortelle hvordan man bør gå frem for å utvide rompehullet hennes mest mulig slik at hun blir "klar" for å bli rævkjørt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk glidekrem da, og bruk tid på henne..hjelpes så vanskelig altså:sprettoy:

• Liker 1
Skrevet

Herregud!!!

Anonymkode: d2d2c...190

• Liker 1
Skrevet

Øhh.. hadde du likt å fått utvidet rompehullet ditt? Musklene blir slappe og avføring siver ut mer og mer med årene. Særlig smart med analsex.

Anonymkode: fe313...c74

• Liker 1
Skrevet

Masse tid, glidemiddel og butplugs/vibratorer i forskjellige størrelser.. 

Ikke gå for fort frem, om man utvider sakte, vil musklene klare å trekke seg tilbake :)

Skrevet

Vær forsiktig med henne!

Anonymkode: 5ddc9...6de

Skrevet

Enkelte tråder her inne.......:fart2:

Anonymkode: 2b2a8...749

• Liker 2
Skrevet

Hey. Handler om ren erfaring. Konkret in detail. Feedback?

Skrevet
2 minutter siden, Frank5099 skrev:

Hey. Handler om ren erfaring. Konkret in detail. Feedback?

Hadde du ordlagt deg annerledes så hadde du kanskje fått bedre svar.

Anonymkode: d2d2c...190

• Liker 1
Skrevet

It aint over til its over - punk.

Skrevet
På 10/12/2016 den 13.56, AnonymBruker skrev:

Øhh.. hadde du likt å fått utvidet rompehullet ditt? Musklene blir slappe og avføring siver ut mer og mer med årene. Særlig smart med analsex.

Anonymkode: fe313...c74

Dvs at du mener diameteren på pikken kommer til å utvide diameteren på anus. Si meg.. går du aldri på do? Diameteren på avføringen din kan nemlig fort komme opp i diameteren på en pikk og i følge dine antagelser så vil da anus bli utvidet. Vel, da kan jeg fortelle deg at anus er laget for å takle slikt. Det går veldig bra. ;)

Anonymkode: 87af8...8b9

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dvs at du mener diameteren på pikken kommer til å utvide diameteren på anus. Si meg.. går du aldri på do? Diameteren på avføringen din kan nemlig fort komme opp i diameteren på en pikk og i følge dine antagelser så vil da anus bli utvidet. Vel, da kan jeg fortelle deg at anus er laget for å takle slikt. Det går veldig bra. ;)

Anonymkode: 87af8...8b9

Stor forskjell på når noe skal inn versus ut da... Rævhølet er laget for å takle drit ut, men kan ha problemer med å takle pikk inn. 

Anonymkode: 1d572...2e4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...