Kristin S Skrevet 21. november 2004 #1 Skrevet 21. november 2004 Hvor mye er det vanlig at en hund på ca. 7 mnd. sover i løpet av en dag? Det kommer kanskje an på hva hunden har gjort i løpet av dagen, men en vanlig dag da. Når man har gått en tur eller to med den og ikke gjort så mye mer enn det!
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #2 Skrevet 21. november 2004 Håper ikke det gjør noe ar jeg slenger inn ett spm.. Hvor lenge er det vanlig at en valp på 8 uker sover i løpet av en dag?
Gjest Vindelspev Skrevet 21. november 2004 #3 Skrevet 21. november 2004 De fleste hunder sover eller slapper av når de ikke "brukes" til noe eller er ute på tur. Jeg skal ikke si det sikkert, men jeg mener å ha lest at en voksen hund sover/slapper av ca 18 timer i døgnet. En liten valp på 7 mnd har jo som regel rumpa full av mark når de får oppmerksomhet/trener/går tur, men så slokner de fort også da.
Gjest Vindelspev Skrevet 21. november 2004 #4 Skrevet 21. november 2004 Håper ikke det gjør noe ar jeg slenger inn ett spm.. Hvor lenge er det vanlig at en valp på 8 uker sover i løpet av en dag? En så liten valp gjør nesten ikke annet enn å sove. Spise, tisse, klø i tenna, se seg litt rundt, og sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå