Gå til innhold

Nye dyner-støver ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at ny dyne lukter litt, og støver? Ristet litt på den, og støvet veldig mye... er fra Høie. 

Anonymkode: 2f430...106

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke forventet at en ny dyne skulle støve, nei. Det var litt rart. Men du får ta den med ut på verandaen og filleriste den, så får du ut mest mulig støv.

Lukter litt, nevner du? Hvordan da lukter? Det lukter naturligvis litt "nytt" av en dyne, tenker jeg, men det er normalt borte på kort tid. Du kan jo la dyna henge ute i friluft en stund etter at du har ristet den, hvis det ikke regner e.l.

Skrevet

Ny dyne i går, Downfeel fra Høie. Den lukter litt, men støver ikke noe. Men alt av sengetøy og dyner, særlig med bomullstrekk avgir lo/støv. 

Har tidligere pleid å vaske dyner før bruk, men frøs så pass tidligere netter at nå var det rett i senga med ny dyne. 

Anonymkode: 1305a...e0f

Skrevet
30 minutter siden, Million skrev:

Jeg ville ikke forventet at en ny dyne skulle støve, nei. Det var litt rart. Men du får ta den med ut på verandaen og filleriste den, så får du ut mest mulig støv.

Lukter litt, nevner du? Hvordan da lukter? Det lukter naturligvis litt "nytt" av en dyne, tenker jeg, men det er normalt borte på kort tid. Du kan jo la dyna henge ute i friluft en stund etter at du har ristet den, hvis det ikke regner e.l.

Risrer flere ganger og støver like mye...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ny dyne i går, Downfeel fra Høie. Den lukter litt, men støver ikke noe. Men alt av sengetøy og dyner, særlig med bomullstrekk avgir lo/støv. 

Har tidligere pleid å vaske dyner før bruk, men frøs så pass tidligere netter at nå var det rett i senga med ny dyne. 

Anonymkode: 1305a...e0f

Luktet det sånn at du kjente det på hele rommet??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...