Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av brukeranonym111
Dumt spørsmål
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow.

Anonymkode: a1fa6...f89

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, brukeranonym111 skrev:

Hei alle sammen!

Jeg er nyutdannet sykepleier i år, og har fått tilbud om en 70 % stilling.  Min timelønn er 205,85. Et årsverk tror jeg er 1846 (?) timer. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan regne ut hva jeg vil ha i lønn med denne stillingsprosenten?

Si ifra hvis det er noen andre nødvendige opplysninger man trenger for å regne ut , hvis jeg har glemt dette!

På forhånd, tusen takk for svar!  

Lurer på om jeg har kommet frem til svaret, men om noen gjerne kan kontrollere om dette er riktig?

Når et årsverk er 1846 timer, vil en 70 % stilling være 1292 timer. 1292 x 205 = 264 840... 264 840 : 12 = 22 071 utbetalt i mnd. Blir dette riktig? 

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du har brukt riktig formel. Så hvis regningen er riktig, er det riktig. Men jeg regner med du får en del tillegg når du jobber kveld/natt/helg?

Skrevet

Er timelønnen etter skatt? Ellers må du regne minus skatten for å finne ut hva du får utbetalt.

Anonymkode: 60759...bb7

Skrevet
4 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Du har brukt riktig formel. Så hvis regningen er riktig, er det riktig. Men jeg regner med du får en del tillegg når du jobber kveld/natt/helg?

Ja, har gode kvelds- og helgetillegg, men tenkte at det er umulig å regne med siden jeg ikke har et x antall faste kvelds- og helgevakter.. Takk for svar :-)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er timelønnen etter skatt? Ellers må du regne minus skatten for å finne ut hva du får utbetalt.

Anonymkode: 60759...bb7

Nei, det er før skatt. Ser at jeg lengre opp skrev "utbetalt i mnd" , det gikk bare litt fort i svingene - vet at dette er før skatt. :-)

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow.

Om du ikke har tenkt til å være behjelpelig kan du jo gå å være fascinert en annen plass ;-)

Skrevet

om du jobber turnus i det offentlige er et årsverk på rundt 1600 timer

Anonymkode: 8b947...184

Skrevet

Har du fått en 70 % stilling med timelønn som sykepleier?

Vet ikke om du jobber i det offentlige, men der er det hvert fall 35,5 timer som er en vanlig uke om du jobber 100 % og i turnus. 37,5 timer i vanlig dagstilling.

Hilsen sykepleier

Anonymkode: 05400...8dc

Skrevet
40 minutter siden, brukeranonym111 skrev:

Om du ikke har tenkt til å være behjelpelig kan du jo gå å være fascinert en annen plass ;-)

Det må være lov til å la seg forbause.

Skrevet
4 timer siden, brukeranonym111 skrev:

Hei alle sammen!

Jeg er nyutdannet sykepleier i år, og har fått tilbud om en 70 % stilling.  Min timelønn er 205,85. Et årsverk tror jeg er 1846 (?) timer. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan regne ut hva jeg vil ha i lønn med denne stillingsprosenten?

Si ifra hvis det er noen andre nødvendige opplysninger man trenger for å regne ut , hvis jeg har glemt dette!

På forhånd, tusen takk for svar!  

Lønn skal oppgis i kontrakten fra arbeidsgiver som 100% brutto årslønn.

De som utbetaler, utbetaler til en 70% stilling.

Anonymkode: 74528...2c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...