Gå til innhold

Hvordan er ullklærne fra Nameit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet hvordan ullbodyene og ulleggingsene til NameIt er? Kvalitet? Tynn eller tykk ull? 

Anonymkode: bc989...3e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har forskjellige typer, både tynne og tykkere. Kvalitetsmessig syns jeg name it sin ull er helt ok. Man bør imidlertid være obs på at sokkene og strømpebuksene må ha 400 omdr på sentrifugeringen, ellers toves de litt.

Anonymkode: 182a3...a10

Skrevet

Jeg var ikke så veldig fornøyd med kvaliteten på bodyene ihvertfall, de med tynn ull. De tykke bodyene av ull med bilder av traktor på er også sykt smale og litt små i modellen og jeg har en veldig slank gutt. 

Leggings har jeg ikke prøvd :) 

Anonymkode: d0ff1...342

Skrevet

Liker den ulla :) 

Men synes bodyene er litt smale, og spesielt trange i armene. 

Skrevet

Vi hadde en del tykt ulltøy fra Name It som vi kjøpte før babyen ble født. Likte de ikke da de var trange og manglet knepping ved halsen slik at de var omtrent umulige å få av og på. Babytøy fra Name It var vel omtrent det største bomkjøpet vi gjorde, da ingen av bodyene var omslag og de fleste bodyene ikke hadde knepping i skulderen en gang. 

Vi hadde dog en tynn ullpysj med fot derifra som var ok. 

Anonymkode: 1b29c...b8e

Skrevet

Bodyene har jeg ikke hvert særlig fornøyd med. Men ullgensere  og buksene har hvert veldig bra:) like fine nå etter 3 sesonger som da jeg kjøpte:) 

Skrevet
1 time siden, Mallis skrev:

Bodyene har jeg ikke hvert særlig fornøyd med. Men ullgensere  og buksene har hvert veldig bra:) like fine nå etter 3 sesonger som da jeg kjøpte:) 

Vokser ikke ungen din?

Anonymkode: 268ad...103

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vokser ikke ungen din?

Man kan ha flere barn som arver også ;) 

Anonymkode: d0ff1...342

Skrevet

Liker bodyene, trøyene og longsene. Strømpebukser og sokker kjøper jeg andre steder :)

Skrevet

Kjøpte tre bodyer av årets nyheter i ull og er skikkekig misfornøyd.  De har hverken knapping foran eller på siden (av halsen) så jeg bude vel strengt talt skjønt at barnet mitt kom til å se ut som en partysvenske med utrigning langt nede på brystet. Så da var det over 800,- rett ut av vinduet.

Anonymkode: 67922...6bb

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vokser ikke ungen din?

Jo, men jeg har flere unger..så går i arv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...