Gå til innhold

Søker venner

Stibere

Anbefalte innlegg

Jeg gjør et forsøk her inne i håp om å få meg noen venner.

Jeg kan først skrive litt om meg selv og min situasjon. Jeg er 36 år gammel mann, gift og har 2 jenter på 2 1/2 og 5 1/2 år.

Jeg har sosial angst, noe som har ført til st jeg nå ikke har noen venner å støtte meg til når ting blir vanskelig eller når jeg bare vil finne på noe gøy.... F eks gå turer, snakke, trene osv

Føler at jeg har kommet til et punkt der det ikke le her er så enkelt å snakke med kona om vanskelige ting. 

Syns det er mye lettere å åpne seg for jenter enn for gutter, hvorfor det er sånn vet jeg ikke. Føler kanskje at jenter bryr seg mere....

Jeg søker etter nye venner så om du vil bli bedre kjent med meg så bare ta kontakt.

Har prøvd aktivitetsvenner uten særlig hell, ikke så mye aktivitet i nærheten av der jeg bor.

Hva jeg som venn har å tilby: lytter, alltid tilgjengelig for en prat, ærlig, omtenksom 

Endret av Stibere
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kanskje første steg bør være å prate med en terapeut og komme nærmere kona igjen, før du begynner å lete etter nye kvinnelige bekjentskaper

Anonymkode: 7f37c...24b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.10.2016 den 18.00, AnonymBruker skrev:

Hvor bor du da?

Anonymkode: a2527...1fc

Jeg holder til sør i Rogaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Foldvik skrev:

Jeg vet ikke helt hvor effektivt det er og se etter venner her - for min del virker det litt sært 

Da får jeg håpe at det er noen som kanskje ikke syns at det virker sært da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke bruke jenter til å være terepauten din, da må du heller få deg ordentlig hjelp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nøste~ skrev:

Du skal ikke bruke jenter til å være terepauten din, da må du heller få deg ordentlig hjelp.

Da har du misforstått, det er ikke sånn i det hele tatt. Er jo ingen hemmelighet at jenter er mer forståelsesfulle enn gutter/menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2016 den 11.16, Stibere skrev:

Jeg gjør et forsøk her inne i håp om å få meg noen venner.

Jeg kan først skrive litt om meg selv og min situasjon. Jeg er 36 år gammel mann, gift og har 2 jenter på 2 1/2 og 5 1/2 år.

Jeg har sosial angst, noe som har ført til st jeg nå ikke har noen venner å støtte meg til når ting blir vanskelig eller når jeg bare vil finne på noe gøy.... F eks gå turer, snakke, trene osv

Føler at jeg har kommet til et punkt der det ikke le her er så enkelt å snakke med kona om vanskelige ting. 

Syns det er mye lettere å åpne seg for jenter enn for gutter, hvorfor det er sånn vet jeg ikke. Føler kanskje at jenter bryr seg mere....

Jeg søker etter nye venner så om du vil bli bedre kjent med meg så bare ta kontakt.

Har prøvd aktivitetsvenner uten særlig hell, ikke så mye aktivitet i nærheten av der jeg bor.

Hva jeg som venn har å tilby: lytter, alltid tilgjengelig for en prat, ærlig, omtenksom 

Kan du ikke legge ut en annonse i lokal-avisa?
Det kommer jo litt an på hvor i landet du bor, men prøv i aftenposten med noen skriverier om deg selv, så kan det hende du finner deg en ny venn. :) Lykke til. 

Jeg forsto ikke helt dette med å prate med kona di? Har du angst ovenfor henne da liksom? Det er det du skriver? 
Eller er innleggene som vanlig redigert i ettertid, slik at svarene blir litt sånn: "God dag mann økseskaft"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Stibere skrev:

Da har du misforstått, det er ikke sånn i det hele tatt. Er jo ingen hemmelighet at jenter er mer forståelsesfulle enn gutter/menn

Da får du i det minste finne noen i din egen aldersgruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg som frivillig i rødekors eller i en annen organisasjon. Der vil du møte mange hyggelige mennesker. 

Anonymkode: 0de4c...5a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...