Stibere Skrevet 12. oktober 2016 #1 Del Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Jeg gjør et forsøk her inne i håp om å få meg noen venner. Jeg kan først skrive litt om meg selv og min situasjon. Jeg er 36 år gammel mann, gift og har 2 jenter på 2 1/2 og 5 1/2 år. Jeg har sosial angst, noe som har ført til st jeg nå ikke har noen venner å støtte meg til når ting blir vanskelig eller når jeg bare vil finne på noe gøy.... F eks gå turer, snakke, trene osv Føler at jeg har kommet til et punkt der det ikke le her er så enkelt å snakke med kona om vanskelige ting. Syns det er mye lettere å åpne seg for jenter enn for gutter, hvorfor det er sånn vet jeg ikke. Føler kanskje at jenter bryr seg mere.... Jeg søker etter nye venner så om du vil bli bedre kjent med meg så bare ta kontakt. Har prøvd aktivitetsvenner uten særlig hell, ikke så mye aktivitet i nærheten av der jeg bor. Hva jeg som venn har å tilby: lytter, alltid tilgjengelig for en prat, ærlig, omtenksom Endret 12. oktober 2016 av Stibere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Del Skrevet 12. oktober 2016 Tror kanskje første steg bør være å prate med en terapeut og komme nærmere kona igjen, før du begynner å lete etter nye kvinnelige bekjentskaper Anonymkode: 7f37c...24b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Del Skrevet 12. oktober 2016 Hvor bor du da? Anonymkode: a2527...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #4 Del Skrevet 12. oktober 2016 http://forum.kvinneguiden.no/forum/13-kontakt-med-andre-brukere/ Anonymkode: d5f0c...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidsel Skrevet 12. oktober 2016 #5 Del Skrevet 12. oktober 2016 http://www.sidetmedord.no/Forum/Finn-venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Foldvik Skrevet 12. oktober 2016 #6 Del Skrevet 12. oktober 2016 Jeg vet ikke helt hvor effektivt det er og se etter venner her - for min del virker det litt sært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stibere Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 13. oktober 2016 På 12.10.2016 den 18.00, AnonymBruker skrev: Hvor bor du da? Anonymkode: a2527...1fc Jeg holder til sør i Rogaland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stibere Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 13. oktober 2016 21 timer siden, Foldvik skrev: Jeg vet ikke helt hvor effektivt det er og se etter venner her - for min del virker det litt sært Da får jeg håpe at det er noen som kanskje ikke syns at det virker sært da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 13. oktober 2016 #9 Del Skrevet 13. oktober 2016 Du skal ikke bruke jenter til å være terepauten din, da må du heller få deg ordentlig hjelp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stibere Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, Nøste~ skrev: Du skal ikke bruke jenter til å være terepauten din, da må du heller få deg ordentlig hjelp. Da har du misforstått, det er ikke sånn i det hele tatt. Er jo ingen hemmelighet at jenter er mer forståelsesfulle enn gutter/menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 13. oktober 2016 #11 Del Skrevet 13. oktober 2016 På 12.10.2016 den 11.16, Stibere skrev: Jeg gjør et forsøk her inne i håp om å få meg noen venner. Jeg kan først skrive litt om meg selv og min situasjon. Jeg er 36 år gammel mann, gift og har 2 jenter på 2 1/2 og 5 1/2 år. Jeg har sosial angst, noe som har ført til st jeg nå ikke har noen venner å støtte meg til når ting blir vanskelig eller når jeg bare vil finne på noe gøy.... F eks gå turer, snakke, trene osv Føler at jeg har kommet til et punkt der det ikke le her er så enkelt å snakke med kona om vanskelige ting. Syns det er mye lettere å åpne seg for jenter enn for gutter, hvorfor det er sånn vet jeg ikke. Føler kanskje at jenter bryr seg mere.... Jeg søker etter nye venner så om du vil bli bedre kjent med meg så bare ta kontakt. Har prøvd aktivitetsvenner uten særlig hell, ikke så mye aktivitet i nærheten av der jeg bor. Hva jeg som venn har å tilby: lytter, alltid tilgjengelig for en prat, ærlig, omtenksom Kan du ikke legge ut en annonse i lokal-avisa? Det kommer jo litt an på hvor i landet du bor, men prøv i aftenposten med noen skriverier om deg selv, så kan det hende du finner deg en ny venn. Lykke til. Jeg forsto ikke helt dette med å prate med kona di? Har du angst ovenfor henne da liksom? Det er det du skriver? Eller er innleggene som vanlig redigert i ettertid, slik at svarene blir litt sånn: "God dag mann økseskaft"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 13. oktober 2016 #12 Del Skrevet 13. oktober 2016 3 minutter siden, Stibere skrev: Da har du misforstått, det er ikke sånn i det hele tatt. Er jo ingen hemmelighet at jenter er mer forståelsesfulle enn gutter/menn Da får du i det minste finne noen i din egen aldersgruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #13 Del Skrevet 13. oktober 2016 Meld deg som frivillig i rødekors eller i en annen organisasjon. Der vil du møte mange hyggelige mennesker. Anonymkode: 0de4c...5a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå