Gjest 1111 Skrevet 21. november 2004 #1 Skrevet 21. november 2004 "Kvelte barnet med navlestrengen" "Trenger en foodprocessor" De så mistenkelige ut sammen, mihhihihii Trøtt jeg...
Gjest 1111 Skrevet 22. november 2004 #4 Skrevet 22. november 2004 Disse to sto ovenfor hverandre på "nye innlegg". les dem i sammenheng og du forstår hva man mener :-)
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #7 Skrevet 23. november 2004 Det va fra samme person også. Sto om det i se og hør i går. Jeg er skremt over samfunsutviklingen :o
LilleBille Skrevet 23. november 2004 #8 Skrevet 23. november 2004 Lenker! .. det er så mye lettere enn å lete seg frem gjennom alle forumene...
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #9 Skrevet 23. november 2004 Men det trengte du vel igrunnen ikke ettersom hun hadde skrevet overskriftene? Det var jo de det gjaldt.
Gjest 1111 Skrevet 23. november 2004 #11 Skrevet 23. november 2004 Lenker! .. det er så mye lettere enn å lete seg frem gjennom alle forumene... En gang for lenge siden var jeg bruker i et amerikansk forum. der hadde man sånne fine ordleker som her, og inniblandt alle ordlekene hadde man en tråd hvor man postet ting man hadde sett på "nye innlegg" som sto ovenfor hverandre; altså overskrifter på tråder som sammen utgjorde et morsomt budskap. Tydeligvis skjønte ingen av dere morsomheten i dette. jeg hintet ikke til det som sto i innleggene, men overskriftene som sto etterhverandre på "nye innlegg" og sammen så ganske så morsomme ut.
Gjest Lykke Skrevet 23. november 2004 #12 Skrevet 23. november 2004 Synes de overskriftene så fæle ut sammen, jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå