AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg er i et forhold med en mann som ikke er i forhold med meg. Jeg har så mange følelser for han, men tror ikke han har det for meg. Jeg mase og mase for å treffe han, og han gir etter for press. Flere ganger i uka kjenner jeg på følelsen av at noen slå meg i magen og hopper på brystkassen min. Jeg orker ikke dette lenger.. Alltid tenke på hva eg skal gjøre for at han skal like meg. Tenker alltid på at han er på date med andre osv. For ordens skyld. Når vi treffes er det ikkje alltid for sex Anonymkode: e8e71...9ee
Sykkelkopp Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Slutt å ta kontakt med ham on han ikke tar noe initiativ selv. Hvis han faktisk liker deg vil han da ta kontakt selv. Hvis ikke, sorry, neext
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Blokker ham. Har du ikke noe stolthet? Ydmykende å drive på slik, og jo lenger du drar det ut, desto verre blir det. Anonymkode: ef4bd...059
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Du kan ikke presse noen til å like deg. Men han har ikke mulighet til å vise at han liker deg tilbake hvis du alltid er foran og ordner planene og tar initiativ..Trekk deg litt mer tilbake, bli avslappet Anonymkode: 41400...538 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 jeg har holdt på sånn selv før, men det som har hjulpet meg er følgende: - hvis man må jage en fyr/alltid være den sm driver relasjonen, foreslår møter osv, vil du da noen gang være trygg på at han vil ha deg og kunne slappe av i relasjonen? - denne oppførelsen fører ofte til at man føler seg liten, desperat, patetisk osv. er han verdt det? er han verdt selvfølelsen din og selvrespekten din? - hvis du slutter å ta kontakt og han tar initiativ så er det supert, men hvis ikke har du svaret ditt og det kan du like gjerne gjøre først som sist. hva med å si neste gang dere snakker; gi et pip når det passer å henge da! Anonymkode: 87f6b...cf1
Jus sanguinis Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mase og mase for å treffe han, og han gir etter for press. Anonymkode: e8e71...9ee Kanskje det er nettopp det som er problemet, du maser så mye at han føler seg kvalt?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #7 Skrevet 12. oktober 2016 I mange perioder er det han som alltid tar kontakt. Når han ikke gjør det tar jeg kontakt hele tiden. Og deper han helt.. Vi snakker mye på Facebook og sånn, men når vi skal møtes ansikt til ansikt. Da er det alltid jeg som tar initiativ til det. Når jeg tenker meg om, så lar jeg han kanskje ikke komme med forslag til å møtes heller.. Anonymkode: e8e71...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå