MsSunshine Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #21 Del Skrevet 12. desember 2004 Svinesteiken står i ovnen... Mammma,Pappa,søster og bror kommer på middag,... *naammmnammm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. desember 2004 #22 Del Skrevet 12. desember 2004 Å,det hørtes godt ut!! Kos deg med besøket ditt da fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 12. desember 2004 Besøket har dratt... Maten var nydelig god! No skal jeg og mannen bare kose oss resten av kvelden.. I morgen er det ny uke og nye muligheter! :-) *håper på 2blå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #24 Del Skrevet 13. desember 2004 hmmmm....etter mine beregninger er tante rød ventet i desse dager... *Håper den ikke dukker opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #25 Del Skrevet 14. desember 2004 Fortsatt ingenting... Men har hatt litt smerter i magen i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #26 Del Skrevet 15. desember 2004 Fortsatt ingenting :-) Mannen er på hotell i kveld å spiser middag sammen med jobben... Jeg er hjemme og bare slapper av... Sett på Debbie Travis på TVN...oppussings program... Måtte nok felle noen tårer ja... Lett rørt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. desember 2004 #27 Del Skrevet 15. desember 2004 Så spennende da!! Håper tanta holder seg langt borte fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #28 Del Skrevet 16. desember 2004 Fortsatt ingenting!!! :-) Er superduper kvalm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #29 Del Skrevet 16. desember 2004 men.... Har heller ikke lyst til å ha store forhåpninger... Tester jeg i kveld og den viser negativ så kommer jeg til å bli skuffet :cry: Men uannsett ingen tegn på tante rød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #30 Del Skrevet 16. desember 2004 :-) :-) :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 16. desember 2004 #31 Del Skrevet 16. desember 2004 FORTELL!?!??!??!?!?!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #32 Del Skrevet 16. desember 2004 MSN.....tjihii.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #33 Del Skrevet 17. desember 2004 I går tok jeg en test.......Og den var: POSITIV!!!!!!!!!! :-) Litt rart å vær gravid igjen... Krysser alle fingrer og tær på at det går bra! Termin rundt 25.August... :-) Er kvalm og Trøtt... Stoor klem fra MsSunshine 4+4! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 17. desember 2004 #34 Del Skrevet 17. desember 2004 Gratulerer så mye - det var veldig, veldig koselig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #35 Del Skrevet 17. desember 2004 Tusen Tusen takk lmari!! Trur ikkje det har gått helt opp for meg...? hehe.. Var på besøk med svigers i stad! og hadde bare så lyst til å fortelle det. Kommer nok til å si det til mamma og pappa i morga. Og svigers over helgen. Søsken og venner venter vi litt med å si det til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. desember 2004 #36 Del Skrevet 18. desember 2004 Gratulerer så mye! Det var raskt ekspedert. Håper du får et fint svangerskap. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 18. desember 2004 #37 Del Skrevet 18. desember 2004 Gratulerer og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 18. desember 2004 #38 Del Skrevet 18. desember 2004 Gratulerer så mye!! Og lykke til :-) fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 18. desember 2004 #39 Del Skrevet 18. desember 2004 Gratulerer! En positiv test er vel en flott julepresang? Greier dere å holde det hemmelig for familien i julen, eller har dere tenkt å slippe "bomben"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 18. desember 2004 Forfatter #40 Del Skrevet 18. desember 2004 Tusen Takk for alle gratulasjoner! Var en kjempe fin julepresang! Sa det til mamma og pappa i dag. SKal si det til svigers over helgen. Venter med å si det til søsken og andre kjente når jeg har kommet litt lengre i svangerskapet... Samme gjorde vi sist gang... Første jeg må gjøre nå er å skrifte fastlege...Flyttet hit for over 1mnd siden og ennå ikke gjort det... I kveld kommer en kompis av mannen på besøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå