AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Det legger seg på en slik måte at ansiktet mitt får en flatere form! Det er noe med måten det vokser på siden. Jeg griner snart. Jeg har aldri likt det!! Ig bak, så kan det finne på hva som helst. Det legger seg gjerne oppå hverandre i krøller.. Jeg har naturlig svake bølger. Og så er det så dødt at det nærmest ikke tar styling produkter! Anonymkode: 7557a...fdc
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Har du vært hos frisør? Kanskje de kan hjelpe deg. Hvordan vil du håret skal være? Irriterer bølgene deg? Hva med å rette håret? Anonymkode: 87512...9de
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du vært hos frisør? Kanskje de kan hjelpe deg. Hvordan vil du håret skal være? Irriterer bølgene deg? Hva med å rette håret? Anonymkode: 87512...9de Jeg har retta det hver dag en periode nå. Men...det blir liksom for tungt noen steder. Høyre siden er verst. Det ligger så flatt nedi hodet. Og der det er ferskest, utvekst så ligger det så tett til hodebunnen mange steder. Og det henger så rett ned ved ansiktet mitt. Fordi, det bølger seg veldig rett etter utvekst, så det blir på en måte veldig mye luft under den bølgen, så der bølgen slutter så vokser det frem mot fjeset mitt igjen. Det jeg ellers gjør med håret er å bruke hårspray da? Anonymkode: 7557a...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå