Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg planlegger en romantisk kveld neste lørdag for meg og min kjære.

Jeg trenger litt tips.. har litt idetørke.. :) vil helst gjøre noe litt orginalt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lag en god pizza og lei en god film. Kan vel ikke slå feil?

Kanskje spille noen spill også?

Gjest Hillary..
Skrevet

Eller lag en god middag og kjøp vin eller øl (avhengig av hva han liker best).

Gjest GreenSky
Skrevet
lag en god pizza og lei en god film. Kan vel ikke slå feil?

Kanskje spille noen spill også?

Det hørtes koselig ut det, da. :)

Skrevet

Lei et hotellrom, få et kort levert til ham på jobben med romnøkkelen i og be ham møte opp der til et gitt tidspunkt. Tenn masser av stearinlys (men kvalitetslys uten parafin så du ikke setter igang brannalarmen på hotellet...), kle deg i en neglisje (eller vanlige klær om neglisjen blir for klisjeaktig) og vent på ham med en lekker middag for to klar på rommet.

Skrevet
Lei et hotellrom' date=' få et kort levert til ham på jobben med romnøkkelen i og be ham møte opp der til et gitt tidspunkt. Tenn masser av stearinlys (men kvalitetslys uten parafin så du ikke setter igang brannalarmen på hotellet...), kle deg i en neglisje (eller vanlige klær om neglisjen blir for klisjeaktig) og vent på ham med en lekker middag for to klar på rommet.[/quote']

:Nikke: Då blir det nok :kline:

Skrevet

Vær klar med deilig skumbad med champagne eller annen god drikke når han kommer hjem!

Ta et deilig bad sammen, spis en deilig middag med god vin og masse tente stearinlys, romantisk behagelig musikk i bakgrunnen. Avslutt kvelden med deilig oljemassasje, det kan ikke slå feil!! :kul:

Skrevet

...jepp, stearinlys, Kinesisk wok og laaang masasje slår aldrig feil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...