Thea Skrevet 23. juli 2002 #1 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg som er så frisk og oppegående til enhvær tid har et knøtt lite spørsmål bare............hvordan skifter man fastlege ved flytting?? Er det slik at du må lete opp en lege selv eller hvordan foregår dette??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 23. juli 2002 #2 Del Skrevet 23. juli 2002 Hei, Thea! Jeg har ikke flyttet, men har nettopp skiftet fastlege. Regner vel med at du selv må skifte fastlege hvis du fortsatt ønsker å være med i fastlegeordningen. Ring fastlegetelefonen 81 05 95 00 og snakk med dem. De har også oversikten over hvilke leger som har ledige plasser for nye pasienter til enhver tid. Hilsen og klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. juli 2002 #3 Del Skrevet 23. juli 2002 Dersom du melder flytting til folkeregisteret, så får du etter en stund (ikke så veldig lang tid) brev i posten med navn, adresser osv til ledige leger i ditt nærområde. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 23. juli 2002 #4 Del Skrevet 23. juli 2002 Hei, jeg har skiftet fastlege. Men hvis du ikke vet hvem du vil skifte til, så går du bare på deres nettside og leter frem ledige leger. Veldig enkelt. så sender du et søknadskjema via e-mail. Voila :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 24. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 24. juli 2002 Tusen takk for svar Jeg skal hvertfall ringe nummeret til Væren.Jeg har også hørt det som @lfa sa, at dette går automatisk men jeg var ikke helt sikker. Men likevell.......dakk dakk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå