AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #61 Skrevet 13. oktober 2016 Selv er jeg mann. Jeg er svært selektiv når det gjelder kvinner pga (ikke kronologisk rekkefølge): - Frem til 30-årsalder behandler de gode, tryggesamvittughetsfulle menn/gutter som luft. Når de selv er over 30år, da er de gode nok siden man da har god jobb, tykk" lommebok m.m. - Feminisme/likestilling: Hvis en kvinne blir opptatt av dette så er det ikke snakk om likestilling - det er snakk om likevektsforskyvning. Dvs man skal ha godene, men ikke baksiden.Baksiden skal menn ta for vi er så "fæle". - ustabilitet: humørsvingninger gjennom måneden. Uansett så er det mannens skyld, mannen må si unnskyld. - Kvinner prater om seg og sitt, og bryr seg ikke et døyt om mannen (Bare alt er i ordnet og kvinnen slipper å tenke på det). Prater mannen om utfordringer, bekymringer osv så prater han for mye, prater han ikke om det som opptar kvinnen prater han for lite. og mye mye mer. Når jeg skal ha en kvinne er det for å få barn. Om det blir når jeg er førti, femti eller nå. Ingen krise heller, finnes nok av utenlandske kvinner som vil ha norsk mann og elske han. For en som har tatt hensyn til kvinner og likestilling siden tidlig ungdomstid, og sett bruk og kast mentaliteten kvinner gjør - så blir det slik. Ingen kvinne bestemmer over min seksualitet eller om jeg er "mann". Jeg klarer meg like bra med eller uten sex, så som sagt vil jeg få meg kvinne når jeg bestemmer meg for å få barn. Husk vi menn kan få barn til vi dør, hvis det ikke er noe feil. Det er likestilling og selvrealisering det 😊 - Anonymkode: 5b670...1fe 3
Gjest canacas Skrevet 13. oktober 2016 #62 Skrevet 13. oktober 2016 15 minutter siden, Cronosgjesten skrev: 👍 All good? Du er både pen i ansikt og kropp? Eller bekreftet jeg påstanden?
Cronosgjesten Skrevet 13. oktober 2016 #63 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) 3 minutter siden, canacas skrev: All good? Du er både pen i ansikt og kropp? Eller bekreftet jeg påstanden? Haha, neida 😄 JEG er verken pen i ansikt eller kropp, men du bekreftet den 😊 Endret 13. oktober 2016 av Cronosgjesten 1
Gjest canacas Skrevet 13. oktober 2016 #64 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, Cronosgjesten skrev: Haha, neda 😄 JEG er verken pen i ansikt eller kropp, men du bekreftet den 😊 Men jeg nevnte jo også at det faktisk har hendt, at jeg har villet gnage av meg armen. Så det er håp. Alle skal få!
Cronosgjesten Skrevet 13. oktober 2016 #65 Skrevet 13. oktober 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Men jeg nevnte jo også at det faktisk har hendt, at jeg har villet gnage av meg armen. Så det er håp. Alle skal få! 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #66 Skrevet 13. oktober 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja og nei. Tallene dine er feil: http://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/stadig-flere-menn-i-norge-er-barnlose Her framgår det at ved 45 års alder er ca. 23% av menn og 13% av kvinner i Norge barnløse. Trenden er en del sterkere for menn, så denne andelen vil sannsynligvis bare fortsette å øke i årene som kommer, mens det for kvinner ser ut til å gå mot en terskeverdi. At de mest attraktive mennene får barnekull nr. 2 og kanskje 3 skjer i stadig større grad. Det er ikke så vanskelig å skjønne. Siden de fleste kvinner i Norge i dag er økonomisk selvstendige kan de være mer selektive med valg av partner enn tidligere generasjoner av kvinner. Dermed vil de heller vente enn å ta til takke med en mindre attraktiv mann, noe som tildels reflekteres i at alderen på førstegangsfødende stiger, den er vel nærmere 30 år nå. Siste oversikt jeg fant med et kjapt søk var denne som viser at gjennomsnittsalderen var 28,1 år i 2005-2006. To konsekvenser vil komme i økende grad som følge av dette: Middelaldrende kvinner som har en attraktiv mann vil bli fraskilt fordi han heller satser på ei yngre og mer attraktiv dame. Blant menn vil det bli en stadig økende gruppe som sjelden får oppleve noe forhold, og mange av disse vil sjelden eller aldri få oppleve å ha sex med kvinner. Jeg ser ikke noen god løsning på dette, siden dette er slik vi mennesker er programmert fra naturens side. For kvinner er det logisk å være selektive og prøve å finne en mann med høy sosial status og gode ressurser til å oppforstre hennes barn. For menn er det logisk å synes at yngre kvinner er mer attraktive enn middelaldrende, siden hovedformålet med sex fra naturens side tross alt er å få reprodusert seg. Anonymkode: 1441f...e14 Det er forskjell når det gjelder sex og forhold. At 80-20 regelen stemmer når det gjelder rene seksuelle relasjoner kan nok hende, men statistikken du trekker frem her dreier seg da om ganske stabile relasjoner. Kjøper ikke såkalte evolusjonistiske forklaringer fra folk som deg, mennesket er i tillegg mer enn noe annen art styrt av kulturelle variasjoner. Husk at mange av oss menn også er ganske selektive, selv om jeg forstår det er vanskelig å fatte for naive sjeler som deg. De fleste norske kvinner ville jeg ikke tatt i med ildtang en gang. Anonymkode: 5146a...b63 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #67 Skrevet 13. oktober 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at mange av oss menn også er ganske selektive Anonymkode: 5146a...b63 Det er en livsløgn som de mindre attraktive forteller seg selv. Anonymkode: a8b2c...891 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #68 Skrevet 13. oktober 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en livsløgn som de mindre attraktive forteller seg selv. Anonymkode: a8b2c...891 Faktisk ikke...hilsen mann. Men dere damer vil gjerne tro det... dere har nok ikke så hegemoni på sex og forhold som dere tror. Anonymkode: 5b670...1fe
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #69 Skrevet 13. oktober 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en livsløgn som de mindre attraktive forteller seg selv. Anonymkode: a8b2c...891 Ja. Det er jo derfor jeg har avvist en del kvinner opp gjennom årene, så selvsagt vet jeg ikke hva jeg snakker om Jeg har for øvrig avvist på byen, avvist kvinner som er såpass direkte at de tar meg på låret og spør om å bli med hjem, avvist i etterkant etc. Anonymkode: 5146a...b63
draug 75 Skrevet 13. oktober 2016 #70 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg ser det er mange som viser til SSB- undersøkelsen fra 2010 som viser 23% - 13%- forholdet mellom barnløse menn og kvinner ved 45 års alder. Det interessante med statistikken, er den markante økningen hos menn fra 1985 til 2013, nesten fordobling, mens det hos kvinner er mer stabilt i samme periode. Av alderen som er satt, kan vi slutte at det ikke er "karriere på plass før barn" forklaringa som gjelder. Det belyses i artikkelen at det ikke er innvandring av enslige menn heller som er forklaringa. Forklaringa er rett og slett at en del menn velges bort, og at andre menn resirkuleres. Men det var ikke dette vi snakket om - det var seksualvanen der et lite antall menn har korte seksuelle eventyr med et stort antall kvinner. Det finnes ikke statistikk på, utover det jeg har belyst tidligere i tråden (menn som prektisk talt enerådende i gruppene over 100 partnere og ingen partnere, og at medianen for menn er lavere enn gjennomsnittet - som igjen betyr at de fleste menn har hatt sex med færre kvinner enn gjennomsnitt, som igjen betyr at det finnes ei gruppe som alene drar snittet voldsomt opp). 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #71 Skrevet 13. oktober 2016 17 minutter siden, draug 75 skrev: Jeg ser det er mange som viser til SSB- undersøkelsen fra 2010 som viser 23% - 13%- forholdet mellom barnløse menn og kvinner ved 45 års alder. Det interessante med statistikken, er den markante økningen hos menn fra 1985 til 2013, nesten fordobling, mens det hos kvinner er mer stabilt i samme periode. Av alderen som er satt, kan vi slutte at det ikke er "karriere på plass før barn" forklaringa som gjelder. Det belyses i artikkelen at det ikke er innvandring av enslige menn heller som er forklaringa. Forklaringa er rett og slett at en del menn velges bort, og at andre menn resirkuleres. Men det var ikke dette vi snakket om - det var seksualvanen der et lite antall menn har korte seksuelle eventyr med et stort antall kvinner. Det finnes ikke statistikk på, utover det jeg har belyst tidligere i tråden (menn som prektisk talt enerådende i gruppene over 100 partnere og ingen partnere, og at medianen for menn er lavere enn gjennomsnittet - som igjen betyr at de fleste menn har hatt sex med færre kvinner enn gjennomsnitt, som igjen betyr at det finnes ei gruppe som alene drar snittet voldsomt opp). Ja, fortsett å lulle deg inn i bastante konklusjoner. Tviler på at du er noen forsker du heller, i likhet med de andre nekene her inne. Anonymkode: 5146a...b63 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #72 Skrevet 13. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Faktisk ikke...hilsen mann. Men dere damer vil gjerne tro det... dere har nok ikke så hegemoni på sex og forhold som dere tror. Anonymkode: 5b670...1fe Vi vet du er mann. Vi har lest de andre innleggene dine. Anonymkode: 79c7c...f5a 4
draug 75 Skrevet 13. oktober 2016 #73 Skrevet 13. oktober 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, fortsett å lulle deg inn i bastante konklusjoner. Tviler på at du er noen forsker du heller, i likhet med de andre nekene her inne. Anonymkode: 5146a...b63 Hva mener du? Hvis lullingen i bastante konkulsjoner i neket meg sin lille verden er det du har uthevet i sitatet, så er det lest rett ut av grunnlaget - det lar seg ikke bortforklare. Men du har rett i det, jeg er ingen forsker. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #74 Skrevet 13. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi vet du er mann. Vi har lest de andre innleggene dine. Anonymkode: 79c7c...f5a Nå har jeg lagt inn bare et innlegg tidligere før det du svarte på. Dette blir svar nummer 3. Så hvordan du skulle vite om jeg er mann, når jeg også har svart anonymt er meg et stort spørsmål? Uansett så finnes det menn som er svært selektive - veldig mange kvinner jeg ikke ville tatt i en med en ildtang (som en annen skriver også) - flertallet faktisk. Og ikke bare pga av utseende, men også holdninger, arbeidsfordeling osv. Og det har faktisk ingenting med inntekt å gjøre - kvinner som har høy inntekt er ofte mer krevende og egoistiske i valg (Dette kan jo også gjelde menn selvsagt). Man kan si sex er godt og fint - men ingen kvinne har balletak på meg når det gjelder dette og styrer derfor ikke min hverdag mhp dette. For eksempel hvis en kvinne jeg er i forhold truer med mindre sex for å få det som hun vil - da er det hennes tap ikke mitt. Da bruker jeg heller tiden på hagearbeid, tur i skogen, god film på kvelden, venner - så kan hun gå og furte for seg selv og ikke ha sex eller nytelse annet enn det hun gjør med seg selv. Anonymkode: 5b670...1fe
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #75 Skrevet 13. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg lagt inn bare et innlegg tidligere før det du svarte på. Dette blir svar nummer 3. Så hvordan du skulle vite om jeg er mann, når jeg også har svart anonymt er meg et stort spørsmål? Uansett så finnes det menn som er svært selektive - veldig mange kvinner jeg ikke ville tatt i en med en ildtang (som en annen skriver også) - flertallet faktisk. Og ikke bare pga av utseende, men også holdninger, arbeidsfordeling osv. Og det har faktisk ingenting med inntekt å gjøre - kvinner som har høy inntekt er ofte mer krevende og egoistiske i valg (Dette kan jo også gjelde menn selvsagt). Man kan si sex er godt og fint - men ingen kvinne har balletak på meg når det gjelder dette og styrer derfor ikke min hverdag mhp dette. For eksempel hvis en kvinne jeg er i forhold truer med mindre sex for å få det som hun vil - da er det hennes tap ikke mitt. Da bruker jeg heller tiden på hagearbeid, tur i skogen, god film på kvelden, venner - så kan hun gå og furte for seg selv og ikke ha sex eller nytelse annet enn det hun gjør med seg selv. Anonymkode: 5b670...1fe 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo sant, selv om det gjør vondt. Anonymkode: 5b670...1fe 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv er jeg mann. Jeg er svært selektiv når det gjelder kvinner pga (ikke kronologisk rekkefølge): - Frem til 30-årsalder behandler de gode, tryggesamvittughetsfulle menn/gutter som luft. Når de selv er over 30år, da er de gode nok siden man da har god jobb, tykk" lommebok m.m. - Feminisme/likestilling: Hvis en kvinne blir opptatt av dette så er det ikke snakk om likestilling - det er snakk om likevektsforskyvning. Dvs man skal ha godene, men ikke baksiden.Baksiden skal menn ta for vi er så "fæle". - ustabilitet: humørsvingninger gjennom måneden. Uansett så er det mannens skyld, mannen må si unnskyld. - Kvinner prater om seg og sitt, og bryr seg ikke et døyt om mannen (Bare alt er i ordnet og kvinnen slipper å tenke på det). Prater mannen om utfordringer, bekymringer osv så prater han for mye, prater han ikke om det som opptar kvinnen prater han for lite. og mye mye mer. Når jeg skal ha en kvinne er det for å få barn. Om det blir når jeg er førti, femti eller nå. Ingen krise heller, finnes nok av utenlandske kvinner som vil ha norsk mann og elske han. For en som har tatt hensyn til kvinner og likestilling siden tidlig ungdomstid, og sett bruk og kast mentaliteten kvinner gjør - så blir det slik. Ingen kvinne bestemmer over min seksualitet eller om jeg er "mann". Jeg klarer meg like bra med eller uten sex, så som sagt vil jeg få meg kvinne når jeg bestemmer meg for å få barn. Husk vi menn kan få barn til vi dør, hvis det ikke er noe feil. Det er likestilling og selvrealisering det 😊 - Anonymkode: 5b670...1fe Anonymkode: 79c7c...f5a 4
Gjest O.G. Skrevet 13. oktober 2016 #76 Skrevet 13. oktober 2016 21 timer siden, Minesveiper skrev: Ideen får kanskje noe støtte av tallene fra nettdating som viser at kvinnene bare finner 20% av mennene over gjennomsnittelige attraktive når det gjelder utseende. Selv har jeg ikke stor tro på at det er slik fordelingen er. Man vet at kvinner er det kresne kjønn så hvis jeg skal tippe andelen menn som går på rundgang tipper jeg et sted mellom 50 +-10%. Jeg tror i alle fall andelen menn med høye tall når det kommer til antall sexpartnere er langt lavere enn 20% i alle fall uten at jeg har sett noe statistikk på det. Hvis noen har noe bra statistikk når det kommer til emnet så gjerne post. Menn flest er ikke attraktive.
absinthia Skrevet 13. oktober 2016 #77 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) ...og om dette skulle stemme, så ligger vel de 80 siste prosentene med menn, sånn ca med de resterende 20 % av kvinnene, så da er vi jo egentlig kvitt, eller hva? Skulle likt å sett hvilke svar det ville blitt i en tråd med tittelen: 20 prosent av alle kvinner, ligger med 80 prosent av mennene.. Tipper det ville blitt noen " dagens kvinner kommentarer" der også. Endret 13. oktober 2016 av absinthia 2
Cronosgjesten Skrevet 13. oktober 2016 #78 Skrevet 13. oktober 2016 1 time siden, absinthia skrev: ...og om dette skulle stemme, så ligger vel de 80 siste prosentene med menn, sånn ca med de resterende 20 % av kvinnene, så da er vi jo egentlig kvitt, eller hva? Skulle likt å sett hvilke svar det ville blitt i en tråd med tittelen: 20 prosent av alle kvinner, ligger med 80 prosent av mennene.. Tipper det ville blitt noen " dagens kvinner kommentarer" der også. Du tar utgangspunkt i at 100% av kvinner og menn ligger med noen. De fleste av de resterende kvinnene ender opp i forhold med noen an mennene, og resten av mennene ligger ikke med noen. Nå vet jeg ikke om noen har forsket på det, men jeg vil tippe at overvekten av jomfruer på 27 år, er menn. De aller fleste jenter får det unnagjort i løpet av tenårene. 1
absinthia Skrevet 13. oktober 2016 #79 Skrevet 13. oktober 2016 (endret) 2 timer siden, Cronosgjesten skrev: Du tar utgangspunkt i at 100% av kvinner og menn ligger med noen. De fleste av de resterende kvinnene ender opp i forhold med noen an mennene, og resten av mennene ligger ikke med noen. Nå vet jeg ikke om noen har forsket på det, men jeg vil tippe at overvekten av jomfruer på 27 år, er menn. De aller fleste jenter får det unnagjort i løpet av tenårene. Jeg kunne jo ikke dy meg for å være litt " morsom" fordi utgangspunktet for debatten var et overslag som var temmelig latterlig. Her har du statistikk. Det er på langt nær slike forskjeller som enkelte av dere antyder her inne. https://www.fhi.no/globalassets/migrering/dokumenter/pdf/rapport-fra-seksualvaneundersokelsene-i-1987-1992-1997-og-2002-pdf.pdf#page5 Endret 13. oktober 2016 av absinthia 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #80 Skrevet 14. oktober 2016 14 timer siden, draug 75 skrev: Hva mener du? Hvis lullingen i bastante konkulsjoner i neket meg sin lille verden er det du har uthevet i sitatet, så er det lest rett ut av grunnlaget - det lar seg ikke bortforklare. Men du har rett i det, jeg er ingen forsker. Neida, for det finnes sikkert ikke andre forklaringer. Btw, selv forskerne har selv sagt at de ikke kan være så bastante på materialet og ting som bosetningsmønster (det bor f. eks. mange ungkarer på bygdene) o.l. spiller også inn. Men greit, det er jo bare å fortsette å lure seg seg selv, for mange av oss andre som greier å se nyanser så fremstår du uansett som en jævla idiot. Fuck off. Anonymkode: 5146a...b63 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå