Møringen Skrevet 12. oktober 2016 #41 Skrevet 12. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Homofile og lesbiske er ikke likt fordelt mellom menn og kvinner - det er bare ikke forsket på det her. Det er "anslått" at 3-5% av befolkningen er homofile, og i undersøkelsen er det ikke differensiert mellom menn og kvinner. I land der det er delt mellom de to, så er det stort sett alltid flere homofile menn enn lesbiske kvinner (i USA anslått dobbelt så mange). Det er flere kvinner som har bifile opplevelser etc., men det er i de fleste land langt flere menn som er 100% homofile (og lever slik) enn det er kvinner. Ikke et veldig stort moment i debatten, bare en korreksjon. Anonymkode: f114b...401 takk takk
ninuska_ Skrevet 12. oktober 2016 #42 Skrevet 12. oktober 2016 Tråden er ryddet for latterliggjøring og avsporinger ninuska_, adm
Cronosgjesten Skrevet 13. oktober 2016 #43 Skrevet 13. oktober 2016 Det kunne jo vært interessant å fått de to viktigste årsakene til at kvinner har hatt sex (utenom forelskelse) her? F.eks -Utseende -Intelligens Kan dere beskrive det med to ord? ☺️
Gjest canacas Skrevet 13. oktober 2016 #44 Skrevet 13. oktober 2016 7 minutter siden, Cronosgjesten skrev: Det kunne jo vært interessant å fått de to viktigste årsakene til at kvinner har hatt sex (utenom forelskelse) her? F.eks -Utseende -Intelligens Kan dere beskrive det med to ord? ☺️ Spør du kvinner nå om årsak til at de har hatt sex? Mener du da helt generelt, inklusive forhold?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #45 Skrevet 13. oktober 2016 24 minutter siden, Cronosgjesten skrev: Det kunne jo vært interessant å fått de to viktigste årsakene til at kvinner har hatt sex (utenom forelskelse) her? F.eks -Utseende -Intelligens Kan dere beskrive det med to ord? ☺️ De bestemmer seg ofte for at i kveld skal de ha sex så tar de en aom viser litt interesse. Anonymkode: 74be5...2a3
Cronosgjesten Skrevet 13. oktober 2016 #46 Skrevet 13. oktober 2016 15 minutter siden, canacas skrev: Spør du kvinner nå om årsak til at de har hatt sex? Mener du da helt generelt, inklusive forhold? Nja, egentlig utenfor forhold. Hva er årsaken til at kvinner får lyst på noen? Det er litt på temaet med fordelingen som beskrives i emnefeltet. Det har vel hendt at det har endt med forhold likevel. Menn er jo forskjellige, så jeg lurer på hva som var årsaken til at man fikk lyst på dem. Fortrinnsvis med få ord 😊
Gjest canacas Skrevet 13. oktober 2016 #47 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, Cronosgjesten skrev: Nja, egentlig utenfor forhold. Hva er årsaken til at kvinner får lyst på noen? Det er litt på temaet med fordelingen som beskrives i emnefeltet. Det har vel hendt at det har endt med forhold likevel. Menn er jo forskjellige, så jeg lurer på hva som var årsaken til at man fikk lyst på dem. Fortrinnsvis med få ord 😊 Jeg er jo bare en kvinne, så dette er ikke nødvendigvis sannheten for alle (selv om menn ofte tolker det slik ) Bekreftelse Nøden Det var et par stikkord. Det kan nevnes under bekreftelse (og nøden forsåvidt) at utseendet teller en hel del. Så det kan kanskje slås sammen.
Cronosgjesten Skrevet 13. oktober 2016 #48 Skrevet 13. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De bestemmer seg ofte for at i kveld skal de ha sex så tar de en aom viser litt interesse. Anonymkode: 74be5...2a3 Kvinner? Det er ikke spesielt vanskelig å få tilgang til sex som kvinne, derfor tenker jeg at det er litt flere kriterier som ligger til grunn. Menn gjør det nok mer som du beskriver, og jo nærmere 20-prosenten han er, jo flere kriterier kan han ha.
Cronosgjesten Skrevet 13. oktober 2016 #49 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Jeg er jo bare en kvinne, så dette er ikke nødvendigvis sannheten for alle (selv om menn ofte tolker det slik ) Bekreftelse Nøden Det var et par stikkord. Det kan nevnes under bekreftelse (og nøden forsåvidt) at utseendet teller en hel del. Så det kan kanskje slås sammen. Men begge de to er jo DINE egenskaper. Det er egenskapene til mannen jeg lurer på? Hva er det han er eller gjør, som får deg klar? Ser jo at du skriver utseende. Eller er det at han gir deg bekreftelser, og det er en ting som tenner deg?
Gjest canacas Skrevet 13. oktober 2016 #50 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, Cronosgjesten skrev: Men begge de to er jo DINE egenskaper. Det er egenskapene til mannen jeg lurer på? Hva er det han er eller gjør, som får deg klar? Ser jo at du skriver utseende. Eller er det at han gir deg bekreftelser, og det er en ting som tenner deg? Nei, da misforsto du eller jeg var klønete i mitt innlegg. Slik blir det når en kvinne skal forklare seg kort Du spurte hva som skulle til for at en kvinne har sex (utenom forelskelse). Jeg svarer; bekreftelse og nøden.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #51 Skrevet 13. oktober 2016 21 minutter siden, Cronosgjesten skrev: Nja, egentlig utenfor forhold. Hva er årsaken til at kvinner får lyst på noen? Det er litt på temaet med fordelingen som beskrives i emnefeltet. Det har vel hendt at det har endt med forhold likevel. Menn er jo forskjellige, så jeg lurer på hva som var årsaken til at man fikk lyst på dem. Fortrinnsvis med få ord 😊 Har selv aldri hatt sex utenfor forhold men for at jeg skal bli tiltukket av en fyr må han være i allefall litt ansiktspen og ha en "soft" væremåte. Humor hjelper også. Fordrar ikke hypermaskulinitet. Anonymkode: fbe62...40f 1
Fjaselina Skrevet 13. oktober 2016 #52 Skrevet 13. oktober 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Av de 20% tjener sikkert alle mer en 300.000 året og 10% over 500.000 i året NETTO. Det er jo det viktigste for norske kvinner. Feitere lommebok = mer attraktivt. Alikevel så mostander av prostitusjon. Anonymkode: e1879...634 Er 300.000 liksom mykje?? Har ikkje feit lommebok med 300.000 inn i året... 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #53 Skrevet 13. oktober 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det du som kommer med slike kommentarer i mange tråder? Eller er det flere av dere? Anonymkode: 79c7c...f5a Det er jo sant, selv om det gjør vondt. Anonymkode: 5b670...1fe
Commander Skrevet 13. oktober 2016 #54 Skrevet 13. oktober 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Allikevel er det feil å påstå at kvinner går etter penger,men mange kvinner går nok etter en partner som har stabil inntekt. Å tjene over 300 000 er jo forresten ikke å tjene mye penger. Det er vel under normal inntekt i Norge,så derfor er det vel sannsynlig at de fleste tjener over dette. 500 000 er heller ikke en voldsom inntekt,og kvinner tjener jo egne penger i tillegg. De fleste ønsker seg jo et godt liv,og et godt liv for sine barn. Anonymkode: 1d649...478 Hørte om ei flott dame fra Slovenia, modell og greier, som giftet seg med en 24 år eldre, skilt lubben gubbe med hentesveis og råtne kvinnerholdninger, grafser og notorisk utro. Melania Trump eller noe sånt.... Kjærlighetens veier ass 2
Cronosgjesten Skrevet 13. oktober 2016 #55 Skrevet 13. oktober 2016 59 minutter siden, canacas skrev: Nei, da misforsto du eller jeg var klønete i mitt innlegg. Slik blir det når en kvinne skal forklare seg kort Du spurte hva som skulle til for at en kvinne har sex (utenom forelskelse). Jeg svarer; bekreftelse og nøden. Hehe😄 Jeg er nysgjerrig på kriteriene dere setter til mannen/menn, men er er da slik at det ikke går på ham i det hele tatt, hvis du ønsker bekreftelse eller er nøden? Kan han være hvem som helt, og se ut som et takras eller en filmstjerne? Enn hvis takraset kommer bort rett før filmstjerna?
Gjest canacas Skrevet 13. oktober 2016 #56 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, Cronosgjesten skrev: Hehe😄 Jeg er nysgjerrig på kriteriene dere setter til mannen/menn, men er er da slik at det ikke går på ham i det hele tatt, hvis du ønsker bekreftelse eller er nøden? Kan han være hvem som helt, og se ut som et takras eller en filmstjerne? Enn hvis takraset kommer bort rett før filmstjerna? Vel, snakker fortsatt kun for meg selv. Jeg velger selv hvem jeg vil ha, og da går det jo gjerne på hvem som er mest fysisk attraktiv. Ikke for det; har ønsket å gnage av meg armen en og annen gang og (da var det nok ølbriller på).
Cronosgjesten Skrevet 13. oktober 2016 #57 Skrevet 13. oktober 2016 5 minutter siden, canacas skrev: Vel, snakker fortsatt kun for meg selv. Jeg velger selv hvem jeg vil ha, og da går det jo gjerne på hvem som er mest fysisk attraktiv. Ikke for det; har ønsket å gnage av meg armen en og annen gang og (da var det nok ølbriller på). Det var det jeg mente 😊 Er det ansikt eller kropp som mest avgjør fysisk attraktiv?
Gjest canacas Skrevet 13. oktober 2016 #58 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå, Cronosgjesten skrev: Det var det jeg mente 😊 Er det ansikt eller kropp som mest avgjør fysisk attraktiv? Nå spør du vanskelig, men det hjelper lite med et pent ansikt på en ikke så fin kropp.
Cronosgjesten Skrevet 13. oktober 2016 #59 Skrevet 13. oktober 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Nå spør du vanskelig, men det hjelper lite med et pent ansikt på en ikke så fin kropp. 👍
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2016 #60 Skrevet 13. oktober 2016 16 minutter siden, Commander skrev: Hørte om ei flott dame fra Slovenia, modell og greier, som giftet seg med en 24 år eldre, skilt lubben gubbe med hentesveis og råtne kvinnerholdninger, grafser og notorisk utro. Melania Trump eller noe sånt.... Kjærlighetens veier ass Ja,vet ikke helt om man skal sammenligne kvinner flest med henne,selv om de også finnes Ingenting hadde vært verdt det å være sammen med en sånn gubbe. Ikke om han hadde vært den siste mannen på jorden. Anonymkode: 1d649...478
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå