AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Er det noen som har noen historier eller har vært i situasjoner hvor du ble super forelsket og han bare brukte deg. Kjenner meg ulykkelig forelsket og trenger og ikke kjenne meg alene. Anonymkode: 546c3...600 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Ah, har det på samme måte akkurat nå. Han lurte meg vel ikke direkte, men han sendte vel ut litt feil signal med tanke på hva hensikten hans var.. Anonymkode: 09c42...dbb 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Godt vi er 2! Anonymkode: 546c3...600
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #6 Skrevet 11. oktober 2016 Er det bare meg som blir frustrert om det plutselig er en hel dag siden man ikke har snakket med personen? Du tokk initiativ sist , og da burde han Anonymkode: 546c3...600 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #7 Skrevet 11. oktober 2016 Noen menn er generelt tause. At det går tre dager siden siste mld, det ser ikke de på som et problem. At man ikke ses på en uke eller to er også OK. Mens vi i den andre enden freaker ut og har et helvete med oss selv, tenker 1000 tanker, sliter oss selv ut. Har lært nå, tause menn unngås, de er ikke 100 % involvert likevel. Anonymkode: 3de50...6fb 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #9 Skrevet 11. oktober 2016 5 Og jeg burde visst bedre. Luktet lunten med en gang men falt for alt han sa og ignorerte magefølelsen Anonymkode: b437c...f43 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #10 Skrevet 11. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har noen historier eller har vært i situasjoner hvor du ble super forelsket og han bare brukte deg. Kjenner meg ulykkelig forelsket og trenger og ikke kjenne meg alene. Anonymkode: 546c3...600 Ja, men når jeg konfronterer han med det så påstår han at han har følelser for meg i hjertet og blir veeldig sint..;) (LOL) cluet er at slike mennesker er ikke "normale"de har issues og bør lukes ut tidlig. Se opp for: -store ord i starten -future faking -love bombing Eneste som hjelper for å bli kjent er TID, se om de respekterer grensene dine, hvis ikke- ikke bruk tid Anonymkode: be7f4...4a2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #11 Skrevet 11. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har noen historier eller har vært i situasjoner hvor du ble super forelsket og han bare brukte deg. Kjenner meg ulykkelig forelsket og trenger og ikke kjenne meg alene. Anonymkode: 546c3...600 Lær av det slik at det ikke skjer igjen, du er ikke alene. Anonymkode: be7f4...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #12 Skrevet 11. oktober 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lær av det slik at det ikke skjer igjen, du er ikke alene. Anonymkode: be7f4...4a2 ❤️ Anonymkode: 546c3...600
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #13 Skrevet 11. oktober 2016 Det rare er att om jeg tar kontakt med han , svarer han med en gang. Men la det bli 1 dag , 2 dager uten att han tar kontakt , det er helt ok Anonymkode: 546c3...600
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #14 Skrevet 12. oktober 2016 Her også, men jeg burde ha visst bedre... Anonymkode: 8397f...296
exictence Skrevet 12. oktober 2016 #15 Skrevet 12. oktober 2016 Hvordan brukt mener du? Jeg mener, på hvilken måte tenker du at du er blitt brukt?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #16 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg tror det er sjelden noen aktivt 'leker' med følelsene dine. De er bare ikke like interessert som deg. Tilfellet kan være at han rett og slett ikke er uinteressert, men ikke interessert nok for et forhold. Det er et enkelt svar på dette - si at du vil være sammen med kun ham, og spør om han vil det samme. Sier han nei, eller noe vagt (som er nei), kutt og gå videre. Folk kan kun "leke" med deg i den grad du tillater det. Anonymkode: 9ed6b...152 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #17 Skrevet 12. oktober 2016 Har aldri blitt lurt, bevisst. Eller lurt noen, bevisst. Men jeg har følt meg lurt. Har også klart å gi andre følelsen av å bli lurt. Anonymkode: ebf61...637 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #18 Skrevet 12. oktober 2016 Følte meg litt lurt for en stund siden. Datet en fyr og i starten virket han veldig interessert. Han var fryktelig hyggelig og sjarmerende. Nesten litt i overkant. Kysset meg på 2.date, og vi hadde sex ganske fort. På 3. daten kom han på besøk til meg, og vi hadde sex. Ikke noe jeg tenkte over at jeg absolutt skulle ha da. Men skjønte at han på en måte hadde planlagt det siden han hadde tatt med seg kondom i lomma. Han skulle stryke meg i håret, holde hender, hjelpe til, var fryktelig hyggelig. Han pratet om noe aktivitet han pleide å dra på, som jeg ikke visste om men som jeg også hadde som interesse. Jeg sa at han kunne gjerne si fra neste gang det var for det kunne jeg tenkt meg å være med på. Da fikk jeg ikke noe ordentlig svar. Jeg prøvde å ikke overtenke og overtolke signaler, men innså jo til slutt at han tydeligvis bare ville ha sex. Sist vi møttes spurte jeg han bare rett ut om han ville fortsette å møte meg, og han sa ja. Da hadde jeg begynt å tvile litt, men begynt å like han. Tenkte jeg skulle la han ta insj hvis det var sånn at han faktisk ville møte meg igjen. Gikk noen uker og jeg hørte ikke noe fra han, men han sendte et par få snaps. Så jeg sendte bare rett og slett en melding og spurte om han helt ærlig ville fortsette å treffe meg eller ikke? Da kom han med den typiske unnskyldninga om at han ikke har tid blablabla. Jeg føler han lekte litt med meg, spesielt siden jeg var tydelig på at jeg fortsatt ville treffe han. Jeg fortalte han også tidlig at jeg ikke er interessert i bare sex og jeg ønsker ikke å date han bare for moroskyld. Men, jeg vet jo ikke da. Kan jo hende han faktisk mistet interessen etterhvert.. Anonymkode: cebac...702
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #19 Skrevet 12. oktober 2016 13 timer siden, exictence skrev: Hvordan brukt mener du? Jeg mener, på hvilken måte tenker du at du er blitt brukt? Att han bare har lyst og ha sex. Men er taus om det og bruker mine følelser for og lykkes. Anonymkode: 546c3...600 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #20 Skrevet 12. oktober 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Følte meg litt lurt for en stund siden. Datet en fyr og i starten virket han veldig interessert. Han var fryktelig hyggelig og sjarmerende. Nesten litt i overkant. Kysset meg på 2.date, og vi hadde sex ganske fort. På 3. daten kom han på besøk til meg, og vi hadde sex. Ikke noe jeg tenkte over at jeg absolutt skulle ha da. Men skjønte at han på en måte hadde planlagt det siden han hadde tatt med seg kondom i lomma. Han skulle stryke meg i håret, holde hender, hjelpe til, var fryktelig hyggelig. Han pratet om noe aktivitet han pleide å dra på, som jeg ikke visste om men som jeg også hadde som interesse. Jeg sa at han kunne gjerne si fra neste gang det var for det kunne jeg tenkt meg å være med på. Da fikk jeg ikke noe ordentlig svar. Jeg prøvde å ikke overtenke og overtolke signaler, men innså jo til slutt at han tydeligvis bare ville ha sex. Sist vi møttes spurte jeg han bare rett ut om han ville fortsette å møte meg, og han sa ja. Da hadde jeg begynt å tvile litt, men begynt å like han. Tenkte jeg skulle la han ta insj hvis det var sånn at han faktisk ville møte meg igjen. Gikk noen uker og jeg hørte ikke noe fra han, men han sendte et par få snaps. Så jeg sendte bare rett og slett en melding og spurte om han helt ærlig ville fortsette å treffe meg eller ikke? Da kom han med den typiske unnskyldninga om at han ikke har tid blablabla. Jeg føler han lekte litt med meg, spesielt siden jeg var tydelig på at jeg fortsatt ville treffe han. Jeg fortalte han også tidlig at jeg ikke er interessert i bare sex og jeg ønsker ikke å date han bare for moroskyld. Men, jeg vet jo ikke da. Kan jo hende han faktisk mistet interessen etterhvert.. Anonymkode: cebac...702 Dette er i teorien noe av det samme som med han jeg har ett ulykkelig forelsket forhold til. Men lurer på hvor lenge den type gutter holder det gående? Hva er målet liksom , evig ungkar?? Anonymkode: 546c3...600
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå