Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat vært inne på duft.no for første gang. Lurer på om hvordan prisene er der i forhold til på parfymeri. NOen som vet om det er noe særlig å spare?? De skal visst begynne å selge dermalogica også...noen som vet når??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sjekka akkurat med en farget dagkrem som jeg akkurat kjøpte i et parfymeri forrige uke. På duft.no så kostet den 30 kr mer enn i butikken!! :o

Fikk litt sjokk, kan du si! Jeg har handlet hos duft.no for flere måneder siden. Da kjøpte jeg ting som jeg vet var billigere hos dem enn i butikken. Kanskje de har forandret prisene siden sist??

Skrevet

Eh, selger de ikker Dermalogica da? Kjøpte Dermalogica hos de i sommer iallfall! Og den var billigere enn hos hudpleieren, men dyrere enn hos LF. Men dersom pakken blir stoppet i tollen og du må betale tollforelegg og moms hadde det vært litt billigere på Duft.no. Kommer an på hvor mye du vil gamble egentlig? :P

Skrevet
Eh, selger de ikker Dermalogica da? Kjøpte Dermalogica hos de i sommer iallfall!

Joda, de har alltid hatt Dermalogica. Det som er nytt nå er at de skal åpne en egen Dermalogica-avdeling. :)

(Står mer om det på nettsiden,.)

Skrevet
de skal åpne en egen Dermalogica-avdeling

når skjer dette da?

Skrevet

når man søker på hudpleieprodukter fra dermalogica, får man ingen treff....kjedelig, jeg hadde tenkt å bestille noe. Noen som vet når den egne avdelingen åpner...??

Skrevet

Aner ikke når den åpner, men virker som det ikke er så lenge til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...