Gjest ilse Skrevet 21. november 2004 #1 Skrevet 21. november 2004 Har akkurat vært inne på duft.no for første gang. Lurer på om hvordan prisene er der i forhold til på parfymeri. NOen som vet om det er noe særlig å spare?? De skal visst begynne å selge dermalogica også...noen som vet når??
Gjest Xavia Skrevet 21. november 2004 #2 Skrevet 21. november 2004 Jeg sjekka akkurat med en farget dagkrem som jeg akkurat kjøpte i et parfymeri forrige uke. På duft.no så kostet den 30 kr mer enn i butikken!! :o Fikk litt sjokk, kan du si! Jeg har handlet hos duft.no for flere måneder siden. Da kjøpte jeg ting som jeg vet var billigere hos dem enn i butikken. Kanskje de har forandret prisene siden sist??
Scheherazade Skrevet 21. november 2004 #3 Skrevet 21. november 2004 Eh, selger de ikker Dermalogica da? Kjøpte Dermalogica hos de i sommer iallfall! Og den var billigere enn hos hudpleieren, men dyrere enn hos LF. Men dersom pakken blir stoppet i tollen og du må betale tollforelegg og moms hadde det vært litt billigere på Duft.no. Kommer an på hvor mye du vil gamble egentlig?
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2004 #4 Skrevet 21. november 2004 Eh, selger de ikker Dermalogica da? Kjøpte Dermalogica hos de i sommer iallfall! Joda, de har alltid hatt Dermalogica. Det som er nytt nå er at de skal åpne en egen Dermalogica-avdeling. (Står mer om det på nettsiden,.)
silja Skrevet 21. november 2004 #5 Skrevet 21. november 2004 de skal åpne en egen Dermalogica-avdeling når skjer dette da?
Gjest ilse Skrevet 22. november 2004 #6 Skrevet 22. november 2004 når man søker på hudpleieprodukter fra dermalogica, får man ingen treff....kjedelig, jeg hadde tenkt å bestille noe. Noen som vet når den egne avdelingen åpner...??
Gjest Gjesta Skrevet 23. november 2004 #7 Skrevet 23. november 2004 Aner ikke når den åpner, men virker som det ikke er så lenge til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå