Hjertefisk Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Huff, skulle farge håret i dag. Brukte en slik mini-color tror jeg det heter. Iallefall en slik som går gradvis bort av seg selv. (intensiv toning står det på pakken). Og det ble alt for mørkt! Jeg kler det ikke i det hele tatt. Jeg var skikkelig dum. Angrer som en hund! Går det ann å fikse? Om jeg går til frisøren i morgen og spør om hun kan legge inn litt highlights eller en ombre, er det mulig? Eller må jeg bare se ut som ei heks de neste månedene...
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Vask håret mange ganger. Anonymkode: 85320...0b8
TheGirlWhoWaited Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 14 minutter siden, Hypnosee skrev: Huff, skulle farge håret i dag. Brukte en slik mini-color tror jeg det heter. Iallefall en slik som går gradvis bort av seg selv. (intensiv toning står det på pakken). Og det ble alt for mørkt! Jeg kler det ikke i det hele tatt. Jeg var skikkelig dum. Angrer som en hund! Går det ann å fikse? Om jeg går til frisøren i morgen og spør om hun kan legge inn litt highlights eller en ombre, er det mulig? Eller må jeg bare se ut som ei heks de neste månedene... Selvfølgelig kan du gå til en frisør som fikser det på en eller annen måte...
Ella Grisella Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Fargen blir veldig mørk med en gang, men lysner litt etter et par vask:) jeg farger håret mørk blond, og er en hel nyanse lysere etter en uke. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 Vask et par ganger med head and shoulders. Den sjampoen er syre for hårfarge og får bort all overflødig farge fort. Anonymkode: 2e2b9...186
Gumman87 Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 Head and shoulders er funker bra, men hvis du syns det for lang tid å få vekk fargen, så anbefaler jeg å ta en avfarging som heter colour B4. Den selges på vita ☺ Det er ingen blekemidler i den så den er snill mot håret. Jeg hadde farga håret alt for mørkt selv og nå etter colour B4 er det blitt lys brunt igjen 👌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå